איך ידית הקלאץ' שלך מכוונת? כמה צריך ללחוץ אותה כדי שהיא תפריד?
כמו כן, תסתכל על הכותרת המעודכנת - כך היא היתה צריכה להיראות מלכתחילה.
אני רוכב על cbr 250 דגם 2013...
האופנוע יחסית חדש ונקנה ממש לא מזמן מיד שניה.
האופנוע נוסע תקין ומעולה אבל מדי פעם בלי התרעה הוא לא מסכים לעלות להילוך 3...
נניח ביצעתי נסיעה ועצרתי ברמזור... התחלתי להאיץ עברתי ל2 ושוב האצתי אבל כשאני לוחץ קלאץ ומנסה לעבור ל3 הידית הילוכים פשוט מתנגדת ולא עולה, לא משנה כמה כוח מופעל עליה.התקלה לא נפתרת גם כשמכבים את האופנוע ומנסים ליסוע מחדש... זה פשוט מופיע ונעלם...
אשמח אם משהו חושב שהוא יוכל לעזור לי עם התקלה.
איך ידית הקלאץ' שלך מכוונת? כמה צריך ללחוץ אותה כדי שהיא תפריד?
כמו כן, תסתכל על הכותרת המעודכנת - כך היא היתה צריכה להיראות מלכתחילה.
מה זאת אומרת איך היא מכוונת, תוכל להרחיב בבקשה?
יש מנגנון מתיחה בידית הקלאץ'.
לידית צריך להיות חופש של 2-3 מ"מ מסוף המהלך.
תגובות מהסוג הזה מטעות, למשל אצלי באופנוע הספר קורא ל10-15 מ"מ חופש
צריך לפתוח ספר ולראות
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
דעתכם היא שזה תקלה בידית קלאץ דווקא ולא ברגלית הילוכים?
מטעה? מה שבטוח אצלו עכשיו אין חופש בכלל.
ורוב הספרים שראיתי זה 2-3 מ"מ.
חביבי מה שבטוח באמת זה שלא לי ולא לך יש מושג מה יש אצלו כי לא ראית את האופנוע בכלל
לגבי המרווח, מה זה "רוב"? רוב מה שאתה ראית? איך זה רלוונטי? ככה אתה מתחזק את האופנוע שלך? לפי מה שנראה לך? אני בטוח שכשאתה צריך ספציפיקציה ולא משנה של מה אתה הולך כמו גדול להסתכל בספר, אז למה לבחור פה מגיע שתשלוף נתונים מהמותן בלי ביסוס?
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
אל תדאג לי, מזל שאני מטפל באופנוע שלי ולא אתה.
אני פועל לפי הספר..
ואני לא הבחור, אני לא רץ לשאול בפורום, אני פותח ספר רכב.
והבחור צריך ללמוד שרק בספר רכב יקבל מענה הכי אפקטיבי לבעיה.
פה בפורום "מנסים לעזור" וזה מה יש.
בא לך? תוריד ספר רכב של cbr250 ותעזור לו לעומק.
אולי גם תסע אליו הביתה ותכוון לו את הקלאץ'.
חמוד אתה יכול לקחת ללב ולהעלב ולרטון כמה שבא לך. בסופו של דבר הדיוט בא ורואה הודעה כמו שלך ובטוח שבכל אופנוע זה אותו הדבר. מה לעשות, הדברים לא עובדים ככה וראיתי לנכון לתקן אותך ולטעמי גם עשיתי את זה בצורה מכובדת ולא מזלזלת.
אתה יודע מה, מעבר לזה - אם הבחור פה למעלה היה מבקש וזה היה מתאפשר לי הייתי ממש שמח לקפוץ לכוון לו את המנוף (אחרי שהסתכלתי בספר ולמרות שכיוונתי מנוף או שתים)
חבל שאין לך את הענווה לדעת שאתה לא תמיד צודק
My 2c
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
לא אמרתי שאני צודק.
אני פרקטי.
בינתיים הוא תקוע עם הילוך שלא נכנס.
אם נפגעת לא בכוונה, אני יודע שיש לך המון ידע טכני אבל לפות"ש גם אתה לא עוזר.
אם פות"ש היה מנסה אפילו לתת קצת מעצמו, הוא היה מסדר את הבעיה צ'יק צ'ק.
הנה קישור לספר הרכב שלך http://www.hondampe.com.au/docs/owni...032KYJE000.pdf
בספר הרכב של הונדה מבקשים חופש של 10-20 מ"מ.
פותח השירשור מאיפה אתה? אם אתה מאזור הקריות תבוא נעיף מבט.
אגב, מה תגיד על מי שרוצה שנקודת ההפרדה תבוא לפני\אחרי הנקודה שהספר מכתיב?
מי שרוצה ללחוץ עם הזרת?
סתם תגובה מהפורום של CBR מבעל שמטפל לאישתו בCBR250 שלה:
" My wife has quite short fingers. Her clutch is adjusted to have a fair amount of slack before you feel resistance when pulling the clutch lever toward you. It's not by the book, but she's been riding off and on for over 45 years and that's the way she wants it."
תודה רבה על העזרה...
אני ממש חדש בתחום ואין לי ידע מכני רב... ולכן העלתי את השאלה לפורומים...
אסתכל בספר רכב ואנסה לראות מה אני יכול לעשות.
בשמחה, תעדכן.
רק הלכתי לכמה ימים, התחלתם לריב כאן? נו באמת.
פותח השרשור, התקלה שמתחילים עפ"י התאור שלך היא ידית קלאץ' - שים לב - לא מתוחה מספיק, ולא מתוחה מדי כמו שהוזכר עד עכשיו בשרשור. בגלל זה שאלתי. אם הידית לא מפרידה כמו שצריך כשהיא לחוצה עד הסוף - אז יש קושי להוציא מהילוך, כי יש לחץ של מנוע שמצמיד את שיניי השילוב של הגג"שים.
תבדוק שהידית מתוחה מספיק ויש לה מספיק תנועה כדי שההפרדה של הקלאץ' תהיה טובה כשהידית לחוצה.
כל האפשרויות האחרות לתקלה מסתכמות בדברים הרבה יותר מסובכים ויקרים.
נערך לאחרונה על ידי Jack_R1; 16-08-2015 בשעה 20:55.