הפיאג'ו בוורלי גדל בנפח ל-350 סמ"ק, השתפר באלקטרוניקה, קיבל מתיחת פנים, אבל שומר על הייחודיות שלו ומוצע במחיר טוב.
http://fullgaz.co.il/?p=121262
![]()
הפיאג'ו בוורלי גדל בנפח ל-350 סמ"ק, השתפר באלקטרוניקה, קיבל מתיחת פנים, אבל שומר על הייחודיות שלו ומוצע במחיר טוב.
http://fullgaz.co.il/?p=121262
![]()
קטנוע סופר מעניין. תודה על הכתבה אביעד!
מעניין מי יתעדף אותו על פני האקסמקס 300. במיוחד באותו מחיר.
אני. 5 כ"ס יותר, 10% יותר מומנט, גלגל קדמי 16", ובאופן כללי צורה יותר דקיקה ומתאימה לצרכי מאשר האקסמקס השמנמן. והכי טוב - לא צריך להתעסק עם מטרו! לא שאני באמת חושב על להחליף את ההונדה SH300 שלי בשנים הקרובות, אבל אם הייתי צריך לבחור מבין שניהם הפיאג'יו היה לוקח בלי בעיה.
הייתי בעלים של בוורלי 300 (עד שאשה ישראלית טיפוסית עם רכב גדול מדי בשבילה כיסחה אותי בכיכר), יופי של קטנוע, נפלא בעיר ומחוצה לה, כחיפאי היה חסר לי מעט כוח בעליות ואם הדגם החדש מספק את המעט שהיה חסר בקודם, הקטנוע ראוי ביותר ולטעמי, היפה והנוח בקטגוריה.
מצד שני לאיקסמקס יש יותר מקום לאחסון מתחת למושב ועיצוב שימשוך יותר חלק מהרוכבים שיעדיפו את המראה שלו על של האיטלקי.
אישית מאוד מעניין אותי להשוות בין השניים ראש בראש, כי כידוע יש דברים שלא ניתן להסיק מהנתונים היבשים.
אגב, באותה נשימה - כבר בהשקה של האיקסמקס לא יכולתי שלא לראות איך בעוד שנתיים-שלוש ימאהה יעדכנו את האיקסמקס 300 לדגם "350" (שגם יבטל את ה-400) עם מנוע 330... וזה היה מבלי להכיר את המספרים מאחורי דגמי "350" אחרים בשוק. אני אופתע אם זה לא מה שיקרה.
אביעד...יותר מדי קטנועים....אני מתחיל לחשוד....
![]()
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
אני חיכיתי המון המון זמן למבחן הזה... הייתי שמח למבחן קצת יותר מעמיק ומפורט, וחבל שעושים מבחן "נסיעה ראשונה" ולא לוקחים את הכלי למבחנים מעמיקים כמו פעם, למרות שאולי זה גם תלוי בזמן שהיבואן מקצה אני מניח...
כמו כן... צריכת דלק ??? מיגון הרוח בבניעירוני ? והשוואה לשינויים / שיפורים שהכלי עבר מול ה300.
התאכזבתי מאוד מהמחיר, באירופה הכלי עולה 20,000 שקל! כמעט פי 2 בארץ, וזה עוד אחרי ירידה משמעותית של שער היורו לעומת השנים בהם הבברלי 300 הושק בארץ.
אגב הבברלי 300 האחרון תומחר ב27,150 חדש! (בשערי יורו/דולר גבוהים יותר הרבה מהיום).
אז נכון שהמנוע חדש יותר, ומעט גדול יותר, וABS וASR... אבל גם עברו 7 שנים והטכנולוגיה השתנתה והסטנדרטים עלו, אז אני לא רואה את זה בתור סיבה לשלם כ8 אלף שקל יותר!!!
מאוד מאוד לא ברור לי התמחור.
וגם חבל, כי השוק של ה300-350 החל לצבור תאוצה, כי פשוט אין ברירה וכל החברות עוברות לנפח וקשה יותר להשיג היום כלים חדישים ב250 סמ"ק, והבברלי כלי מעולה, אז אין סיבה שהשוק שלו לא יגדל, בניגוד לדגמים הקודמים שמכרו מעט.
הXMAX 300 החדש מתומחר דומה, ולמען האמת, הוא עושה רושם טוב יותר על הנייר וגם לדעתי מבחינת עיצוב, יפה יותר, ואני מאוד אוהב את הבברלי והעיצוב שלו, במיוחד של הדגם האחרון שהוא בעייני הקטנוע הכי יפה בשוק.
אגב די זלזלתי בNMAX, אבל מסיבוב קצר שעשיתי על כלי של חבר, התלהבתי מהתמסורת בטירוף! ואם הXMAX החדש מגיע עם האכויות האלה במנוע 300 חזק, אז באמת שאין מילים. וריאטור משמעותית יותר טוב מהXEVO 250, מגיב כמו חמאה. אם הבברלי 350 מתנהג בטעות כמו XEVO זה יהיה בעייני רק לרעתו. (ואני בעלים של XEVO).
באופן כללי אני שמח שהכלים של ה300/350 מרגישים קומפקטיים יחסית ולא מאוד רחוקים מהמימדים של 125 ממוצע, אחד הדברים שתמיד ביאסו אותי שעם עליית הנפח, מימדים של קטנועים מתנפחים בהגזמה, ובכל זאת, זה קטנוע, ורוצים אותו קטן חזק ומתמרן, ולא בגדול של SILVERWING ובורגמן וכו'.
היה לי גם SH, אבל 125, אני מת על הכלים האלה, אבל למען האמת, עוד אינץ' אחד בגלגל הקידמי בלבד, זה כבר לא הבדל של שמים וארץ, והXMAX 300 לא נראה שמנמן בכלל.
תכלס אני גם חשבתי כמוך, והנה הוא כבר לא לוקח בלי בעיה, נראה שימאהה סוגרים את הפער. ואגב המפתח שמזהה את הכלי מקרוב, זה אמנם צ'ופר ולא משפיע על הנסיעה, אבל זה אחד הפינוקים, כשעולים ויורדים על הכלי כל רגע, באיזה יום סידורים עמוס, זה אחלה של דבר, אני לא סובל את הסוויץ' של הXEVO למשל.
נערך לאחרונה על ידי Mortar; 05-05-2017 בשעה 05:13.
גנב אופנוע יכול לקחת אופנוע לא נעול לאן שהוא רוצה
https://youtu.be/DWB3mBthdSw?t=19s
הינה שיפור חשוב שלא ציינו בכתבה
http://cars.walla.co.il/item/3061722
![]()