עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 26 מ 26

אשכול: רכיבה ראשונה: פיאג'ו בוורלי 350

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    אף אחד מהכלים האלה לא הצליח בעבר-לא ה X CITY, SH או אפילו הסאן יאנג HD שגם הוא היה כלי מצויין, העדר הישראלי מעדיף קוריאני עם גלגלים קטנים.
    נשמע שהבברלי יוכל להיות אחלה קנייה כיד 2 אחרי שהמחירון שלו יתרסק...
    Tracer 900

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    אני מניח שמסיטים את הכידון לצד שמאל ופשוט מתרחקים מהקטנוע.

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    אני מאוד אוהב קטנועים ליום יום אבל אני לא מוצא שום רצון לקנות אפריליה...
    הם רק משחזרים טכנולוגיה אם בכלל הם מוציאים משהו.
    כל סדרת SR מאכזבת, כל הבוורלי/gts לא מדברים אליי =(

    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי 2 Strokes צפיה בהודעה
    אני מאוד אוהב קטנועים ליום יום אבל אני לא מוצא שום רצון לקנות אפריליה...
    הם רק משחזרים טכנולוגיה אם בכלל הם מוציאים משהו.
    כל סדרת SR מאכזבת, כל הבוורלי/gts לא מדברים אליי =(

    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
    תן לי SRmax עם המנוע של הבוורלי, ABS ו-ATC סביב ה-30 אלף ואני קונה חדש.

  5. #5
    Member הסמל האישי של iec
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בבית של פיסטוק.
    הודעות
    120
    מה הקשר לאפריליה?

    ציטוט נכתב במקור על ידי 2 Strokes צפיה בהודעה
    אני מאוד אוהב קטנועים ליום יום אבל אני לא מוצא שום רצון לקנות אפריליה...
    הם רק משחזרים טכנולוגיה אם בכלל הם מוציאים משהו.
    כל סדרת SR מאכזבת, כל הבוורלי/gts לא מדברים אליי =(

    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
    No Risk No Fun
    No Sun No Tan
    !I Love my italian

  6. #6
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    ציטוט נכתב במקור על ידי iec צפיה בהודעה
    מה הקשר לאפריליה?
    שייכים לפיאגיו.
    הם כביכול הילד הרע של החברה.

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    תגיד את זה לאפריליה... כאילו הם לא רוצים כסף בעליל.
    אני מת שהם יעשו משהו נגד ה tmax ולא רק הדבר המיותר הזה srv 850.

    אני מאוד מאוכזב מהם...

    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    353
    אוקיי, אז כמה רשמים לאחר נסיעת מבחן היום...
    הכלי מטוס, לא נסעתי מעולם על מגה סקוטר או טימקס, אבל ביחס לXEVO 250 שיש לי, זה פשוט עולם אחר, החיבור למנוע חלק הרבה הרבה יותר והמנוע מעביר כוח בלי להסס ובלי השהייה, והרבה כוח.
    זה דבר שמאוד לא אהבתי אצל הXEVO, ופה הוא כמעט מושלם.
    לא ספרתי שניות אבל לא צריך לחכות הרבה עד שרואים 120 על השעון.

    הברקסים חזקים והABS עובד טוב, קצת באסה שאין אפשרות לזרוק קצת זנב ולנעול גלגל אחורי, אבל זה המחיר של הABS כנראה... המתלים די קשיחים אבל מגהצים את הכביש יופי, וגם צורת הישיבה, שהיא די זקופה, יוצרת מצב שהגב יכול לספוג הרבה יותר בלי להתרגש, אז בשורה התחתונה אחלה.

    המנוע בסל"ד סרק מווברץ די הרבה, הבחור בסוכנות אמר לי שהכלי צריך לעבור טיפול ואריאטור, כי בכלי שיש להם הוא אמר זה מורגש פחות... למרות שהשעון הראה 2500 ק"מ על כלי המבחן.
    לא ברור לי אם זה חרטא, ואם כן יש בעיה בכלי המבחן, לא כדאי לישר קו ?
    זה נסבל, אבל זה מורגש.

    הכלי מאוד צר, והזווית צידוד של הכידון די גדולה, הרבה יותר מהXEVO, מרגיש שאפשר לעבור בקלות מאוד בכל מקום שרק רוצים, תענוג לפקקים באמת!
    מה שלא הכי אהבתי, זה את המושב, הוא קצת קשה בהגזמה.
    לא ניסיתי להשכיב אותו עד הסוף בפניות, אבל הוא הרגיש לי מאוד יציב, ההיגוי לא מאוד זריז במהירות, אולי זה בגלל שהכידון צר מאוד, אולי זה גם בגלל הגלגלים הגדולים והדיסק הגדול, אני לא סגור על זה.
    המשקף קטן, אבל מסית יפה מאוד את הרוח, הרבה פחות רעש ובלאגן מה XEVO, וגם לא חוסם את שדה הראייה או מציק, אחלה של דבר!
    הייתי שמח למד סל"ד.
    רכבתי עם חולצה קצרה, אז בגלל שהכידון הוא לא "סטייל קטנוע מנהלים" אלא מחובר לפנס הקידמי וחשוף, הרגשתי הרבה רוח על הידיים, במהירות גבוהה לאורך זמן, זה יוצר קצת עייפות לקבל מערבולות כאלה לזרוע. מאמין שמעיל טוב ימנע את זה.
    הטיפולים שלו, שהם אחת ל10,000 זולים, הרבה יותר זולים מהדאון טאון 350, ובכלל זה כיף שיש מרווח טיפולים כזה.

    בסך הכל, הייתה חוויה טובה, אני עדיין חושב שהמחיר של כלי חדש, הוא מעט מוגזם.
    לא כל כך ביחס לשוק, אבל באופן כללי, גם אם אקבל 20 אלף על הכלי שלי שהוא פחות משנה על הכביש ובמצב די חדש, (וכנראה שאני אקבל טיפה פחות), זה אומר להוסיף הרבה.

    אז כרגע מבחינת שדרוג, זה או SH300 במצב טוב, וזול. או אולי XMAX 300 או אולי הדיוק 390 בכלל??? שגם עולים אותו דבר...

    לצערי הבנתי שעוד אין את שני הכלים האלה לנסיעות מבחן, קצת חבל כי מפרסמים אותם ועושים ביקורות וכתבות ונסיעות מבחן... אבל אי אפשר לרכב עליהם עדיין.

    חבל מאוד שלא רואים את הכלי הזה על הכביש. הוא כבר משווק כמעט חצי שנה, ועוד לא ראיתי אחד כזה על הכביש, את ההונדה XADV כבר הספקתי לראות.
    בסוף אתה קונה כלי רכב, ולא אכפת לך למי יש ולמי אין, ואולי גם זה מגניב לפעמים שיש לך כלי רכב שאין לאף אחד, אבל זה גם מבאס איבוד ערך גבוה בשוק כשרוצים למכור וקושי כללי בלמצוא קונים.
    נערך לאחרונה על ידי Mortar; 19-06-2017 בשעה 00:53.

  9. #9
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2016
    הודעות
    36
    ציטוט נכתב במקור על ידי Mortar צפיה בהודעה
    ... אז בגלל שהכידון הוא לא "סטייל קטנוע מנהלים" אלא מחובר לפנס הקידמי וחשוף, הרגשתי הרבה רוח על הידיים, במהירות גבוהה לאורך זמן, זה יוצר קצת עייפות לקבל מערבולות כאלה לזרוע. מאמין שמעיל טוב ימנע את זה...
    מעבר למיגון רוח, האם העובדה שהפנס הקדמי ולוח השעונים יושבים על הכידון, משפיעה על ההיגוי?

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    353
    זה לא הכלי היחידי שזה קורה בו... זה ככה גם בוספה, בHONDA SH למניהם וכו'
    אם הכידון היה נטול כל הדברים האלה הייתה לזה הרגשה אחרת ? שאלה טובה, אולי במעט... אבל זה לא משהו שמורגש בכלים בכלל.
    בסך הכל גם הפנס ולוח השעונים, יושבים במרכז ציר ההיגוי, והם חלקים קלים מאוד, אז זה די זניח.

  11. #11
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    אני לא יודע מה ההבדלים בין הxmax 300 ל400, אבל אם הם דומים במימדים, הרי שהאיקמקס הוא רחב בצורה שערורייתית. ברמה שמפריעה לנסיעה בתנועה בעיר. אם ה300 רחב כמו ה400, זאת סיבה מצוינת להעדיף בוורלי.

אשכולות דומים

  1. רכיבה ראשונה: פיאג'ו מדלי 125
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 16-04-2017, 13:47
  2. למכירה פיאג'ו בוורלי 300 2011
    על ידי 1cohen בפורום פורום מכירה
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 20-02-2017, 12:37
  3. תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 27-06-2016, 22:59
  4. רכיבה ראשונה: AJP PR5 250 PRO
    על ידי אביעד אברהמי בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 24-04-2016, 14:28
  5. רכיבה ראשונה - נפילה ראשונה
    על ידי PR5EX בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 29-01-2016, 22:01

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO