עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 26

אשכול: רכיבה ראשונה: פיאג'ו בוורלי 350

  1. #1
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,339

    רכיבה ראשונה: פיאג'ו בוורלי 350

    הפיאג'ו בוורלי גדל בנפח ל-350 סמ"ק, השתפר באלקטרוניקה, קיבל מתיחת פנים, אבל שומר על הייחודיות שלו ומוצע במחיר טוב.

    http://fullgaz.co.il/?p=121262


  2. #2
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    36
    קטנוע סופר מעניין. תודה על הכתבה אביעד!

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    מעניין מי יתעדף אותו על פני האקסמקס 300. במיוחד באותו מחיר.

  4. #4
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של uriar
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,850
    ציטוט נכתב במקור על ידי alexsupreme צפיה בהודעה
    מעניין מי יתעדף אותו על פני האקסמקס 300. במיוחד באותו מחיר.
    אני. 5 כ"ס יותר, 10% יותר מומנט, גלגל קדמי 16", ובאופן כללי צורה יותר דקיקה ומתאימה לצרכי מאשר האקסמקס השמנמן. והכי טוב - לא צריך להתעסק עם מטרו! לא שאני באמת חושב על להחליף את ההונדה SH300 שלי בשנים הקרובות, אבל אם הייתי צריך לבחור מבין שניהם הפיאג'יו היה לוקח בלי בעיה.



  5. #5
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2016
    הודעות
    17
    הייתי בעלים של בוורלי 300 (עד שאשה ישראלית טיפוסית עם רכב גדול מדי בשבילה כיסחה אותי בכיכר), יופי של קטנוע, נפלא בעיר ומחוצה לה, כחיפאי היה חסר לי מעט כוח בעליות ואם הדגם החדש מספק את המעט שהיה חסר בקודם, הקטנוע ראוי ביותר ולטעמי, היפה והנוח בקטגוריה.

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    אביעד...יותר מדי קטנועים....אני מתחיל לחשוד....

    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  7. #7
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של nimi9
    תאריך הצטרפות
    Apr 2015
    מיקום
    שם
    הודעות
    715
    ציטוט נכתב במקור על ידי uriar צפיה בהודעה
    אני. 5 כ"ס יותר, 10% יותר מומנט, גלגל קדמי 16", ובאופן כללי צורה יותר דקיקה ומתאימה לצרכי מאשר האקסמקס השמנמן. והכי טוב - לא צריך להתעסק עם מטרו! לא שאני באמת חושב על להחליף את ההונדה SH300 שלי בשנים הקרובות, אבל אם הייתי צריך לבחור מבין שניהם הפיאג'יו היה לוקח בלי בעיה.
    מצד שני לאיקסמקס יש יותר מקום לאחסון מתחת למושב ועיצוב שימשוך יותר חלק מהרוכבים שיעדיפו את המראה שלו על של האיטלקי.

    אישית מאוד מעניין אותי להשוות בין השניים ראש בראש, כי כידוע יש דברים שלא ניתן להסיק מהנתונים היבשים.
    אגב, באותה נשימה - כבר בהשקה של האיקסמקס לא יכולתי שלא לראות איך בעוד שנתיים-שלוש ימאהה יעדכנו את האיקסמקס 300 לדגם "350" (שגם יבטל את ה-400) עם מנוע 330... וזה היה מבלי להכיר את המספרים מאחורי דגמי "350" אחרים בשוק. אני אופתע אם זה לא מה שיקרה.

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    353
    אני חיכיתי המון המון זמן למבחן הזה... הייתי שמח למבחן קצת יותר מעמיק ומפורט, וחבל שעושים מבחן "נסיעה ראשונה" ולא לוקחים את הכלי למבחנים מעמיקים כמו פעם, למרות שאולי זה גם תלוי בזמן שהיבואן מקצה אני מניח...

    כמו כן... צריכת דלק ??? מיגון הרוח בבניעירוני ? והשוואה לשינויים / שיפורים שהכלי עבר מול ה300.

    התאכזבתי מאוד מהמחיר, באירופה הכלי עולה 20,000 שקל! כמעט פי 2 בארץ, וזה עוד אחרי ירידה משמעותית של שער היורו לעומת השנים בהם הבברלי 300 הושק בארץ.
    אגב הבברלי 300 האחרון תומחר ב27,150 חדש! (בשערי יורו/דולר גבוהים יותר הרבה מהיום).

    אז נכון שהמנוע חדש יותר, ומעט גדול יותר, וABS וASR... אבל גם עברו 7 שנים והטכנולוגיה השתנתה והסטנדרטים עלו, אז אני לא רואה את זה בתור סיבה לשלם כ8 אלף שקל יותר!!!
    מאוד מאוד לא ברור לי התמחור.
    וגם חבל, כי השוק של ה300-350 החל לצבור תאוצה, כי פשוט אין ברירה וכל החברות עוברות לנפח וקשה יותר להשיג היום כלים חדישים ב250 סמ"ק, והבברלי כלי מעולה, אז אין סיבה שהשוק שלו לא יגדל, בניגוד לדגמים הקודמים שמכרו מעט.
    הXMAX 300 החדש מתומחר דומה, ולמען האמת, הוא עושה רושם טוב יותר על הנייר וגם לדעתי מבחינת עיצוב, יפה יותר, ואני מאוד אוהב את הבברלי והעיצוב שלו, במיוחד של הדגם האחרון שהוא בעייני הקטנוע הכי יפה בשוק.
    אגב די זלזלתי בNMAX, אבל מסיבוב קצר שעשיתי על כלי של חבר, התלהבתי מהתמסורת בטירוף! ואם הXMAX החדש מגיע עם האכויות האלה במנוע 300 חזק, אז באמת שאין מילים. וריאטור משמעותית יותר טוב מהXEVO 250, מגיב כמו חמאה. אם הבברלי 350 מתנהג בטעות כמו XEVO זה יהיה בעייני רק לרעתו. (ואני בעלים של XEVO).

    באופן כללי אני שמח שהכלים של ה300/350 מרגישים קומפקטיים יחסית ולא מאוד רחוקים מהמימדים של 125 ממוצע, אחד הדברים שתמיד ביאסו אותי שעם עליית הנפח, מימדים של קטנועים מתנפחים בהגזמה, ובכל זאת, זה קטנוע, ורוצים אותו קטן חזק ומתמרן, ולא בגדול של SILVERWING ובורגמן וכו'.

    ציטוט נכתב במקור על ידי uriar צפיה בהודעה
    אני. 5 כ"ס יותר, 10% יותר מומנט, גלגל קדמי 16", ובאופן כללי צורה יותר דקיקה ומתאימה לצרכי מאשר האקסמקס השמנמן. והכי טוב - לא צריך להתעסק עם מטרו! לא שאני באמת חושב על להחליף את ההונדה SH300 שלי בשנים הקרובות, אבל אם הייתי צריך לבחור מבין שניהם הפיאג'יו היה לוקח בלי בעיה.
    היה לי גם SH, אבל 125, אני מת על הכלים האלה, אבל למען האמת, עוד אינץ' אחד בגלגל הקידמי בלבד, זה כבר לא הבדל של שמים וארץ, והXMAX 300 לא נראה שמנמן בכלל.
    תכלס אני גם חשבתי כמוך, והנה הוא כבר לא לוקח בלי בעיה, נראה שימאהה סוגרים את הפער. ואגב המפתח שמזהה את הכלי מקרוב, זה אמנם צ'ופר ולא משפיע על הנסיעה, אבל זה אחד הפינוקים, כשעולים ויורדים על הכלי כל רגע, באיזה יום סידורים עמוס, זה אחלה של דבר, אני לא סובל את הסוויץ' של הXEVO למשל.
    נערך לאחרונה על ידי Mortar; 05-05-2017 בשעה 05:13.

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    אף אחד מהכלים האלה לא הצליח בעבר-לא ה X CITY, SH או אפילו הסאן יאנג HD שגם הוא היה כלי מצויין, העדר הישראלי מעדיף קוריאני עם גלגלים קטנים.
    נשמע שהבברלי יוכל להיות אחלה קנייה כיד 2 אחרי שהמחירון שלו יתרסק...
    Tracer 900

  10. #10
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    ציטוט נכתב במקור על ידי Mortar צפיה בהודעה
    ואגב המפתח שמזהה את הכלי מקרוב, זה אמנם צ'ופר ולא משפיע על הנסיעה, אבל זה אחד הפינוקים, כשעולים ויורדים על הכלי כל רגע, באיזה יום סידורים עמוס, זה אחלה של דבר, אני לא סובל את הסוויץ' של הXEVO למשל.
    איך אתה נועל את הכידון?

  11. #11
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    אני מניח שמסיטים את הכידון לצד שמאל ופשוט מתרחקים מהקטנוע.

  12. #12
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    ציטוט נכתב במקור על ידי nihrider צפיה בהודעה
    איך אתה נועל את הכידון?
    כי זה מה שיעזור לקטנוע לא להיגנב...
    Tracer 900

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי Paz צפיה בהודעה
    כי זה מה שיעזור לקטנוע לא להיגנב...
    האמת שכן הרבה יותר פשוט לגרור קטנוע עם כידון פתוח.

  14. #14
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    ציטוט נכתב במקור על ידי Paz צפיה בהודעה
    כי זה מה שיעזור לקטנוע לא להיגנב...
    גנב אופנוע יכול לקחת אופנוע לא נעול לאן שהוא רוצה



    https://youtu.be/DWB3mBthdSw?t=19s

  15. #15
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי nihrider צפיה בהודעה
    גנב אופנוע יכול לקחת אופנוע לא נעול לאן שהוא רוצה



    https://youtu.be/DWB3mBthdSw?t=19s
    זה באמת נראה כמו בוורלי.

אשכולות דומים

  1. רכיבה ראשונה: פיאג'ו מדלי 125
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 16-04-2017, 13:47
  2. למכירה פיאג'ו בוורלי 300 2011
    על ידי 1cohen בפורום פורום מכירה
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 20-02-2017, 12:37
  3. תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 27-06-2016, 22:59
  4. רכיבה ראשונה: AJP PR5 250 PRO
    על ידי אביעד אברהמי בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 24-04-2016, 14:28
  5. רכיבה ראשונה - נפילה ראשונה
    על ידי PR5EX בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 29-01-2016, 22:01

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO