אוקיי, אז כמה רשמים לאחר נסיעת מבחן היום...
הכלי מטוס, לא נסעתי מעולם על מגה סקוטר או טימקס, אבל ביחס לXEVO 250 שיש לי, זה פשוט עולם אחר, החיבור למנוע חלק הרבה הרבה יותר והמנוע מעביר כוח בלי להסס ובלי השהייה, והרבה כוח.
זה דבר שמאוד לא אהבתי אצל הXEVO, ופה הוא כמעט מושלם.
לא ספרתי שניות אבל לא צריך לחכות הרבה עד שרואים 120 על השעון.
הברקסים חזקים והABS עובד טוב, קצת באסה שאין אפשרות לזרוק קצת זנב ולנעול גלגל אחורי, אבל זה המחיר של הABS כנראה... המתלים די קשיחים אבל מגהצים את הכביש יופי, וגם צורת הישיבה, שהיא די זקופה, יוצרת מצב שהגב יכול לספוג הרבה יותר בלי להתרגש, אז בשורה התחתונה אחלה.
המנוע בסל"ד סרק מווברץ די הרבה, הבחור בסוכנות אמר לי שהכלי צריך לעבור טיפול ואריאטור, כי בכלי שיש להם הוא אמר זה מורגש פחות... למרות שהשעון הראה 2500 ק"מ על כלי המבחן.
לא ברור לי אם זה חרטא, ואם כן יש בעיה בכלי המבחן, לא כדאי לישר קו ?
זה נסבל, אבל זה מורגש.
הכלי מאוד צר, והזווית צידוד של הכידון די גדולה, הרבה יותר מהXEVO, מרגיש שאפשר לעבור בקלות מאוד בכל מקום שרק רוצים, תענוג לפקקים באמת!
מה שלא הכי אהבתי, זה את המושב, הוא קצת קשה בהגזמה.
לא ניסיתי להשכיב אותו עד הסוף בפניות, אבל הוא הרגיש לי מאוד יציב, ההיגוי לא מאוד זריז במהירות, אולי זה בגלל שהכידון צר מאוד, אולי זה גם בגלל הגלגלים הגדולים והדיסק הגדול, אני לא סגור על זה.
המשקף קטן, אבל מסית יפה מאוד את הרוח, הרבה פחות רעש ובלאגן מה XEVO, וגם לא חוסם את שדה הראייה או מציק, אחלה של דבר!
הייתי שמח למד סל"ד.
רכבתי עם חולצה קצרה, אז בגלל שהכידון הוא לא "סטייל קטנוע מנהלים" אלא מחובר לפנס הקידמי וחשוף, הרגשתי הרבה רוח על הידיים, במהירות גבוהה לאורך זמן, זה יוצר קצת עייפות לקבל מערבולות כאלה לזרוע. מאמין שמעיל טוב ימנע את זה.
הטיפולים שלו, שהם אחת ל10,000 זולים, הרבה יותר זולים מהדאון טאון 350, ובכלל זה כיף שיש מרווח טיפולים כזה.
בסך הכל, הייתה חוויה טובה, אני עדיין חושב שהמחיר של כלי חדש, הוא מעט מוגזם.
לא כל כך ביחס לשוק, אבל באופן כללי, גם אם אקבל 20 אלף על הכלי שלי שהוא פחות משנה על הכביש ובמצב די חדש, (וכנראה שאני אקבל טיפה פחות), זה אומר להוסיף הרבה.
אז כרגע מבחינת שדרוג, זה או SH300 במצב טוב, וזול. או אולי XMAX 300 או אולי הדיוק 390 בכלל??? שגם עולים אותו דבר...
לצערי הבנתי שעוד אין את שני הכלים האלה לנסיעות מבחן, קצת חבל כי מפרסמים אותם ועושים ביקורות וכתבות ונסיעות מבחן... אבל אי אפשר לרכב עליהם עדיין.
חבל מאוד שלא רואים את הכלי הזה על הכביש. הוא כבר משווק כמעט חצי שנה, ועוד לא ראיתי אחד כזה על הכביש, את ההונדה XADV כבר הספקתי לראות.
בסוף אתה קונה כלי רכב, ולא אכפת לך למי יש ולמי אין, ואולי גם זה מגניב לפעמים שיש לך כלי רכב שאין לאף אחד, אבל זה גם מבאס איבוד ערך גבוה בשוק כשרוצים למכור וקושי כללי בלמצוא קונים.