מצד שני לאיקסמקס יש יותר מקום לאחסון מתחת למושב ועיצוב שימשוך יותר חלק מהרוכבים שיעדיפו את המראה שלו על של האיטלקי.
אישית מאוד מעניין אותי להשוות בין השניים ראש בראש, כי כידוע יש דברים שלא ניתן להסיק מהנתונים היבשים.
אגב, באותה נשימה - כבר בהשקה של האיקסמקס לא יכולתי שלא לראות איך בעוד שנתיים-שלוש ימאהה יעדכנו את האיקסמקס 300 לדגם "350" (שגם יבטל את ה-400) עם מנוע 330... וזה היה מבלי להכיר את המספרים מאחורי דגמי "350" אחרים בשוק. אני אופתע אם זה לא מה שיקרה.


 
			
			 נכתב במקור על ידי uriar
 נכתב במקור על ידי uriar
					
 
					
					
					
						 ציטוט ההודעה בתגובה
  ציטוט ההודעה בתגובה