היי,
איך מכוונים סאג בימאהה wr250r? מה צריך לעשות ועל מה צריך להקפיד?
ולאחר מכן איך אני מכוון מתלים ב wrr? אני מדבר על הקדמי וגם על האחורי.
בנוסף:
אם יש מישהו שיכול גם להקדיש זמן, ולהסביר קצת באופן כללי על כיוון מתלים וכיוון סאג - מבחינה תיאורטית - אני מאוד אודה לו.
הכוונה היא גם תיאוריה נטו (הסברים איך הדברים עובדים) וגם מבחינת יישום: ראשית, איך אני מזהה בעיות בהתנהגות של האופנוע, וכיצד אני אמור להגיב אליהם..? קשה לי מאוד כי אני מלכתחילה לא יודע מה אני מחפש... ואני גם לא יודע איך לחפש.
לאחר מכן אני מאוד אשמח להבין איך כל אלמנט משפיע, ואיך כל שינויי בכיוונוני מתלים וסאג משפיע, ולאיזה כיוון.
שלום בגדול זה די פשוט סאג בשטח לרוב יהיה 35% מכלל המהלך.
אתה נכנס למפרט האופנוע ורואה מהלך כולל ואז מכוון את הסאג כשהרוכב יושב על האופנוע שישקע 35% מהמהלך הכולל ב2 הכלים זה זהה.
סאג סטאטי אתה יכול לנסות לכוון לרוב לא תצליח בלי החלפת קפיצים אבל סאג רוכב זה good enough.
תתחיל משם.
שלב הבא יש שיכוך והחזרה ואת שני אלה שים לפי הספר ואז לפי תבנית שחיקת צמיג מכוונים אותם
Sent from my m3 note using Tapatalk
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor