פלאג
מניפולד
שסתומים
מהקל לכבד,תתחיל בניקוי של הפלאג
או החלפה אם יש לך אחד זמין.
אהלן חברים.
ל-GS500 שלי התעוררה בעיה - לאופנוע יש מעין "שיהוק" במעבר מסל"ד סרק לפתיחת המצערת, באזור ה-1800-2300 סל"ד. בהתחלה זה נשמע עמום ועברתי עם ספריי לאבחון בריחת לחץ מאזור הקרבים והמנוע ולא נמצאו שום דליפות לחץ, מה גם שהסל"ד אחיד למדי.
היום בהגעתי לעבודה שמעתי את אותו השיהוק (backfire), בבירור מאזור הקרבים, יחד עם ריח חריף של דלק למספר שניות. מבט עם פנס ומשיכת מצערת נוספת - הבאקפייר מגיע מהקרבים! ולמען האמת על השמאלי למראה העין החל להופיע סדק קטן
האם מדובר בסך הכל בנקיון פשוט שיפתור את זה? כיוון מצופים? שסתום לא מכוון? טיימינג רפוי? אני עוד לא נתקלתי בדבר כזה ורוצה לדעת מאיפה להתחיל.
אציין שהקרבים נוקו וכוונו לאחרונה לפני כ-8500 ק"מ, או חצי שנה בקירוב.
3> Honda NC700X 2012 - Chrissy
106,200KM and counting
Not all who wander are lost
פלאג
מניפולד
שסתומים
מהקל לכבד,תתחיל בניקוי של הפלאג
או החלפה אם יש לך אחד זמין.
אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.
פיצוצים מהמניפולד זה בגלל שיש בעיה בהצתה\תערובת או כאשר שסתומי יניקה פשוט לא נסגרים עד הסוף.
אתה אומר שמתרחשת שריפה בקרב'?
"למען האמת על השמאלי למראה העין החל להופיע סדק קטן"
על מה יש סדק?
אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.
פתרתי את הבעיה, אפשר לנעול את השרשור.
ספר לנו מה היה בסוף ואיך נפתר?
Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
כל צנרת הדלק הייתה מבולגנת מסתבר, זו הסיבה שהאופנוע פשוט הוצף בדלק. מה גם שברגע ששלפתי את תיבת האוויר הקרבים, שעוד היו כביכול מחוברים במניפולדים למנוע, פשוט נפלו החוצה. כנראה שכשהחליפו לי את המניפולדים מישהו לא הידק שם או משהו, מוזר מאוד.
חיברתי את הכל לפי דיאגרמה וסרטונים (וגם לפי סימונים בצבע שעשיתי מזמן על צינורות הדלק והחיבורים שלהם). האופנוע מניע מעולה, תגובת הגז חזרה למה שאני זוכר שהיא הייתה, הכח האבוד חזר וכו'.
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו