נראה לי שדיוק 690 אבל תלוי כמה הפיתולים מפותלים
אילו הייתם גרים ב 200 ק״מ מרובעים של אזור הררי שופע פיתולים ואספלט משובח, איזה אופנוע הייתם רוצים שיחנה לכם בחניה?
חוץ מהארלי והאדוונצ׳רים למניהם, אופנוע כביש כמובן.
אודה לשיתוף פעולה.
* אני בכיוון של ריבאללה, דורסדורו.
אם רק להישאר ב200 קילומטרים האלו אז ישר רץ לקנות הסקוורנה 701 SM אבל מנסיון עם הזמן התיאבון לצאת מהריבוע שאליו אתה מתכוון רק גודל, לכן קניתי SMT נותן הכל חוץ משטח.
הריבאלה והדורסדרו גם בכיוון אבל הבעיה בז'נר הזה זה מיכל הדלק בדורסדרו לפחות הוא קטן מאד ולרכיבות ארוכות זה מעיק.
שושו, אתה חדש בפורום? צריך לערוך לך כותרות?
כן, אני מבין, שאלה ארוכה מדי ולא מתקצרת בקלות. אבל היה עדיף שהיית חושב על זה בעצמך, כי עכשיו תצטרך לחיות עם כותרת שמישהו אחר שם.
DUKE 1290
DRZ400SM
קאג'יבה פרצ'יה C12
RGV250
DR350
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
SMR 990!
מה יש לדעת? מנוע שני גלגלים, אין בקטמ שום דבר מיוחד חוץ כיף לא נורמלי.
הגרמנים קונים אופנוע כתחביב וככזה אמינות זה לא בראש הרשימה, למרות זאת אני לא רואה שום בעיית אמינות בSMT, הוא בנוי מהחומרים הטובים ביותר שיש לעולם האופנועים להציע כמו חלקים של מגורה, ברמבו, ,WP ומרקזיני.
בגרמניה במוסך עובדים לפי הספר לטוב ולרע, הטוב הוא האיכות של הטיפול, הרע זה המחיר, בגלל שהם עושים כל פסיק ממה שכתוב הספר זה לוקח יותר זמן ועולה יותר כסף.
הסקוורנה נודה