יותר מידי נוזל בלם
או שהתנוחת רכיבה שלך לא נכונה ואתה משעין רגל על המנוף בלם
Sent from my m3 note using Tapatalk
שמתי לב שהדיסק האחורי מתחמם מאוד אפילו בנסיעות קצרות עם שימוש מועט מאוד בבלם האחורי.
חם הרבה יותר מהקידמי, וחם מדי למגע כאשר אני לקראת סוף הנסיעה משתמש מעט מאוד בבלמים (בכוונה כדי לבדוק את הנושא).
הרפידות חדשות אך יושבות על האופנוע כבר מעל אלף ק"מ. אין קושי בלהזיז את האופנוע וזה לא מורגש בנסיעה כך שזה לא חמור.
רק כאשר הגלגל האחורי באוויר ניתן לראות שהדיסק תופס אותו והלרגיש בהתנגדות (חלשה, אך קיימת).
הבנתי (מהמוסכניק שלי שגם החליף את הרפידות) שאמור להיות מגע תמידי בין הרפידה לדיסק והוא אומר שהחום הזה תקין, אבל זה לא נשמע לי הגיוני, גם לא אחרי כל כך הרבה זמן שהרפידות הוחלפו.
ניתן לשים לב גם שהדיסק האחורי שחוק יותר מהקידמיים (שכמעט לא שחוקים) אם זה משנה.
אפריליה שיבר 2011
תקין? לא תקין?
יותר מידי נוזל בלם
או שהתנוחת רכיבה שלך לא נכונה ואתה משעין רגל על המנוף בלם
Sent from my m3 note using Tapatalk
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
או קאליפר תפוס
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
לא משעין רגל על המנוף..
יש פתרונות לאיך לאבחן שמה שהצעתם הוא הבעיה?
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
תרים אחורי באויר תן כמה פעמים ברקס ותראה אם הגלגל מסתובב חופשי אחכ או תפוס.
תנסה להחליף נוזל בלם.
עם אתה לא יודע לעשות עדיף שלא תיגע,
תלך למוסך אחר שיבדוק מפלס נוזל בלם אחורי.
הרפידות אמורות ״לגעת״ אבל זה מה זה מזערי המגע. עם אתה מירושלים אני יכול לבדוק לך את הלחות נוזל בלם שלך ולדעת האם צריך החלפה. (בחינם אני לא מוסך)...
ליובל -
לא צריך לרוקן שום דבר הבדיקה מאוד פשוטה.
כשהאופונוע במישור (בשני הצירים x ו y ולא על ג'יק צד) תראה שהמפלס בכוס לא עולה על קו המקסימום.
לירדן -
לחות עושה הפוך - היא גורמת לנוזל להידחס.
הבלם נהיה ספוגי ולא עובד טוב.
יכול להיות שאיחרתי את המועד, אבל חשוב לי לציין כלל ברזל: באופנוע יש שני דברים שלא משחקים איתם: צמיגים ובלמים. לכן אם אתה חושב שמשהו לא בסדר תמיד תיגש ישר למוסך לבדוק את הענין.