ייתכן צינורות בילום שהתעייפו ונהיו אלסטיים.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
שלום לכולם
KLE500 שנת 2007
החלפתי שמן, גומיות בקליפר ופתחתי את המאסטר צילינדר.
יש לי את הservice manual שלו. וגם את גוגל
ובקיצור אני לא מוצא מה הבעיה.
רעיונות?
תודה יונתן
Sent from my iPhone using Tapatalk
ייתכן צינורות בילום שהתעייפו ונהיו אלסטיים.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
תבדוק את המצב זה הצינורות,הם מגומי עם אתה לוחץ עליהם והם רכות זה לא טוב,אם יש סדקים בצינור ועם אתה יודע שהצינור ישן לדוגמה האופנוע 10 שנים על הכביש ולא החליפו וכד..
שווה לעשות ניקוז אוויר זה גם יכול להיות
אז הכל נראה בסדר. אתם אומרים יכול להיות גם התיישנות בלי סימנים מיוחדים ?
מה זה ניקוז אויר ירדן? דימום מה שנקרא באנגלית? כמו בהחלפת שמן קלאסי?
Sent from my iPhone using Tapatalk
מערכת בלמים זו מערכת סגורה ואסור שהיה בה אוויר בשביל שהיה לחץ נוזל בלמים טוב,ואוויר לא נדחס כמו הנוזל בלמים(״שמן״) ולכן שמחליפים נוזל צריך לנקז אוויר, יכול להיות שיש לך אוויר במערכת אז הבלמים מפיקים 60 אחוז ממה שהוא יכול ללא האוויר. לך למוסך ותבקש ניקוז אוויר זו פעולה פשוטה וזולה אני מאמין.
אמרת שהחלפת שמן, השאלה איך ? ישנה אפשרות שנכנס לך אוויר למערכת ולכן אתה מקבל תחושת "ספוג" , תקנה / תשיג צינורית קטנה שתתלבש על הפטמה שיוצאת מהקליפר, תפמפם את ידית הברקס ותשאיר לחוץ , בזמן הזה תפתח את הפטמה ותסגור מהר , תחשוזר על הפעולות האלו כמה פעמים, אם יוצא נוזל בלם ואין בועות אוויר בצינור כנראה שה לא עניין של אוויר במערכת.
דבר נוסף שאתה יכול לעשות זה לפתוח את המכסה של משאבת הבלם ולפמפם עם הידית, תחפש בועות קטנטנות שיצאו... אם יש תמשיך לפמפם ע שיגמרו ולאחר מכן תעשה את התהליך הראשון ששלחתי לך.
אם תרצה עוד עזרה אתה מוזמן לשלוח לי הודעה