עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 20

אשכול: אחת ולתמיד-בדיקת מפלס שמן בx evo

צפייה משולבת

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    82

    אחת ולתמיד-בדיקת מפלס שמן בx evo

    שלום רב
    איך הדרך הכי נכונה לבדוק מפלס שמן מנוע בx evo ?
    האם המנוע צריך להיות חם אחרי נסיעה או קר לפני נסיעה?
    האם צריך להבריג עד הסוף או שמספיק רק לטבול ולהוציא?
    כשאני מבריג עד הסוף זה במקסימום וכשאני רק טובל זה מראה לי קצת פחות מחצי

    פשוט יש אומרים שצריך שיהיה חם ולטבול ויש כאלו שאומרים קר ולהבריג עד הסוף

    תודה

  2. #2
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    מה שכתוב בספר הרכב שלך - זה מה שקובע, ולא מה שאומרים.

    טיפולים - מה\פעם בכמה\וכו' - זה כאן

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של rusty james
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,065
    בפיאג'ו אקסאבו בודקים שמן בהברגה פנימה עד הסוף.
    יחי המלך המומנט
    גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    82
    תודה רבה על התשובה

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    82
    אם אפשר שאלה לגבי דבר מוזר שקרה לי היום בבדיקה
    היום בדקתי שמן וזה היה על המקסימום ועל המינימום אבל באמצע היה יבש
    מה זה אומר?שצריך להוסיף עוד שמן?

  6. #6
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    תנגב לפני הבדיקה.

  7. #7
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    82
    ניגבתי לפני הבדיקה,אני תמיג מנגב אבל מוזר לי ולא יודע מה צריך לעשות

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    זה אומר שאתה לא טובל נכון.
    אתה אמור להניח את החוד במרכז החור בזהירות מבלי שהמדיד יאסוף שמן מהצצדים ואז להבריג.
    וכן נגב היטב לפני הטבילה כאשר הקטנוע ישר ובמישור.

  9. #9
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    יכול להיות שטבלת ישר אחרי נסיעה?
    עשה לך הרגל.
    בדוק שמן בבוקר (כל בוקר) אחרי שהקטנוע עמד בלילה.
    לא מנגבים ולא נעליים. מוציאים מדיד, רואים מפלס מחזירים מדיד (בלי לנגב, אלא אם אתה חושש שהמדיד התלכלך ממשהו בזמן ההוצאה).

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    מה אתה אומר..
    המדיד עשוי לבוא במגע עם צידי ההברגה ואז אתה תראה עודף כשבעצם אתה בחוסר או שטחים מתים והקריאה לא תהיה מובנת.

    יותר נוח לנגב ולהבריג פנימה פעם נוספת במקום לנחש.
    נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 15-05-2017 בשעה 10:51.

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    יכול להיות שטבלת ישר אחרי נסיעה?
    עשה לך הרגל.
    בדוק שמן בבוקר (כל בוקר) אחרי שהקטנוע עמד בלילה.
    לא מנגבים ולא נעליים. מוציאים מדיד, רואים מפלס מחזירים מדיד (בלי לנגב, אלא אם אתה חושש שהמדיד התלכלך ממשהו בזמן ההוצאה).
    שיטת במדידה הכי מוזרה ששמעתי עליה אי פעם.

    לרוב, בודקים שמן על מנוע חם, 5-10 דקות אחרי נסיעה, אלא אם צוין בספר הרכב במפורש אחרת.
    וכן - מנגבים את המדיד, מבריגים (אם כך כתוב) מוציאים ובודקים מפלס.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  12. #12
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    שיטת במדידה הכי מוזרה ששמעתי עליה אי פעם.
    ובכן,
    כל יום לומדים דבר חדש....
    ואין דבר כזה "לרוב". באיקסטי, למשל, הייתי מודד על מנוע חם אחרי דקה מנוחה (עוקה יבשה). כל כלי והשיט שלו.
    דבר אחרון. בדיקת שמן וכל דבר אחר, עושים לפי ספר הרכב.
    גם אם המכונאי של המוסך המרכזי אומר לך אחרת (והוא אמר לי אחרת). יוצא מן הכלל הוא מקרה בו המכונאי מבהיר לך שהוא יודע שהיצרן ממליץ x אבל הוא עושה y בגלל איזושהי סיבה מושכלת, ולא סתם כי "ככה בודקים בד"כ"......
    עריכה:
    ספר, הכוונה לספר המקורי, ועדיף באנגלית ולא בתרגום מקומי.

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    ובכן,
    כל יום לומדים דבר חדש....
    ואין דבר כזה "לרוב". באיקסטי, למשל, הייתי מודד על מנוע חם אחרי דקה מנוחה (עוקה יבשה). כל כלי והשיט שלו.
    דבר אחרון. בדיקת שמן וכל דבר אחר, עושים לפי ספר הרכב.
    גם אם המכונאי של המוסך המרכזי אומר לך אחרת (והוא אמר לי אחרת). יוצא מן הכלל הוא מקרה בו המכונאי מבהיר לך שהוא יודע שהיצרן ממליץ x אבל הוא עושה y בגלל איזושהי סיבה מושכלת, ולא סתם כי "ככה בודקים בד"כ"......
    עריכה:
    ספר, הכוונה לספר המקורי, ועדיף באנגלית ולא בתרגום מקומי.
    תתפלא.
    יש דבר כזה "לרוב". כי מנוע זה מנוע, והם בנויים דומה.
    ו"לרוב" מודדים שמן על מנוע חם, כי השמן מתרחב כשהמנוע מגיע לטמפ' עבודה. עם תמלא עד המקסימום במנוע קר, על מנוע חם תהיה מעל למקסימום.
    להוציא מדיד ללא ניגוב - זאת שיטה עקומה לבדיקת המפלס. חלק מהשמן שתראה עליו יהיה שמן שהיה על הדפנות, בטח עם הקטנוע עמד על ג'ק צד לפני כן, והשמן קר וצמיגי.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  14. #14
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    איזה הגזמות פה, לא סתם על המדיד יש יותר מאיקס אחד.
    בקימקו רשום לבדוק אחרי נסיעה, לתת למנוע להתקרר כמה דקות (או עד שהמחוג חום מראה כמעט קר)
    רגלית אמצע, משטח ישר, מוציאים מדיד,מנגבים,מניחים חזרה בעדינות מבלי להבריג, ומקבלים את הקריאה.

  15. #15
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDee צפיה בהודעה
    איזה הגזמות פה, לא סתם על המדיד יש יותר מאיקס אחד.
    בקימקו רשום לבדוק אחרי נסיעה, לתת למנוע להתקרר כמה דקות (או עד שהמחוג חום מראה כמעט קר)
    רגלית אמצע, משטח ישר, מוציאים מדיד,מנגבים,מניחים חזרה בעדינות מבלי להבריג, ומקבלים את הקריאה.
    רק להדגיש, לפני שפותח השרשור מפספס שזה לא שייך.

    השרשור הזה מדגים לא רע למה בד"כ אני שם מנעול אחרי התשובה הראשונה "לך לספר הרכב ותקרא שם".

אשכולות דומים

  1. תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 01-04-2017, 12:50
  2. תגובות: 37
    הודעה אחרונה: 19-07-2015, 21:15

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO