יכול להיות שטבלת ישר אחרי נסיעה?
עשה לך הרגל.
בדוק שמן בבוקר (כל בוקר) אחרי שהקטנוע עמד בלילה.
לא מנגבים ולא נעליים. מוציאים מדיד, רואים מפלס מחזירים מדיד (בלי לנגב, אלא אם אתה חושש שהמדיד התלכלך ממשהו בזמן ההוצאה).
יכול להיות שטבלת ישר אחרי נסיעה?
עשה לך הרגל.
בדוק שמן בבוקר (כל בוקר) אחרי שהקטנוע עמד בלילה.
לא מנגבים ולא נעליים. מוציאים מדיד, רואים מפלס מחזירים מדיד (בלי לנגב, אלא אם אתה חושש שהמדיד התלכלך ממשהו בזמן ההוצאה).
מה אתה אומר..
המדיד עשוי לבוא במגע עם צידי ההברגה ואז אתה תראה עודף כשבעצם אתה בחוסר או שטחים מתים והקריאה לא תהיה מובנת.
יותר נוח לנגב ולהבריג פנימה פעם נוספת במקום לנחש.
נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 15-05-2017 בשעה 11:51.
ובכן,
כל יום לומדים דבר חדש....
ואין דבר כזה "לרוב". באיקסטי, למשל, הייתי מודד על מנוע חם אחרי דקה מנוחה (עוקה יבשה). כל כלי והשיט שלו.
דבר אחרון. בדיקת שמן וכל דבר אחר, עושים לפי ספר הרכב.
גם אם המכונאי של המוסך המרכזי אומר לך אחרת (והוא אמר לי אחרת). יוצא מן הכלל הוא מקרה בו המכונאי מבהיר לך שהוא יודע שהיצרן ממליץ x אבל הוא עושה y בגלל איזושהי סיבה מושכלת, ולא סתם כי "ככה בודקים בד"כ"......
עריכה:
ספר, הכוונה לספר המקורי, ועדיף באנגלית ולא בתרגום מקומי.
תתפלא.
יש דבר כזה "לרוב". כי מנוע זה מנוע, והם בנויים דומה.
ו"לרוב" מודדים שמן על מנוע חם, כי השמן מתרחב כשהמנוע מגיע לטמפ' עבודה. עם תמלא עד המקסימום במנוע קר, על מנוע חם תהיה מעל למקסימום.
להוציא מדיד ללא ניגוב - זאת שיטה עקומה לבדיקת המפלס. חלק מהשמן שתראה עליו יהיה שמן שהיה על הדפנות, בטח עם הקטנוע עמד על ג'ק צד לפני כן, והשמן קר וצמיגי.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual