קראתי וצפיתי במלא הסברים על המערכת
אבל עדיין, אשמח לדעת איך זה משפיע בפועל.. חווית משתמש תעזור פה.
עוד דבר שאני לא מבין זה איך הדבר נמדד מבחינת הכ״ס במקרה שהמערכת נכנסת לפעולה..
איך זה משפיע על המומנט?
במצבי נסיעה שונים ה״רגישות״ של המערכת משתנה?
תודה(:
זה מערכת שמבוססת ABS .
ברגע שיש הפרשי מהירות בין הגלגלים שעוברים רף מסוים נשלחת התראה למחשב ניהול מנוע עם 2 נתונים. האחד זה עוצמת ההחלקה השני זה ניחוש של איך ההחלקה הולכת לגדול או לקטון.
המחשב ניהול מנוע פשוט מאחר הצטה , ואז אם זה לא עוזר הוא מכבה צלינדרים.
איך מרגיש? כמו מצב "גשם" שפתאום נכנס לך לפעולה.
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor