תוצאות 1 עד 9 מ 9

אשכול: עזרתכם במידע על מנועי 600 סמ"ק

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2015
    הודעות
    7

    Lightbulb עזרתכם במידע על מנועי 600 סמ"ק

    אהלן חברים, לצורך פרוייקט אני מחפש מידע על מנועי 4 בשורה 600 סמ"ק, כרגע מה שמעניין אותי זה מנוע של ג'יקסר אל מול המנועים של הונדה.

    מה שחשוב לי הוא בעיקר אמינות, תחת עומס גבוה וממה שאני מבין זה אומר הונדה.
    אשמח לשמוע או לקבל קישורים למידע על ההבדלים בין השנים ובין הדגמים, כאשר למיטב הבנתי - בקצה אחד יש את המנוע של הrr ובקצה השני את המנוע של ה600f, ברור לי שהבסיס כמעט זהה, בכל זאת - אשמח להרחבה על ההבדלים.
    בנוסף - האם היו שנתונים בעייתיים? בהונדה או בסוזוקי, האם שווה לבדוק גם את המנוע של הפייזר 600\r6\דיוורז'ן?
    אני מעדיף עקומת כח שמתעדפת זמינות ומומנט גבוה בסל"ד נמוך על פני כ"ס בסל"ד 5 ספרתי.
    כמובן שאני מחפש לקנות, אז אם אתם יודעים סדרי גודל של עליות וזמינות - זה טוב.

    תודה לכולם (ולמרות שזו הודעה ראשונה בwheelz, חלקכם אולי יזכור את הכינוי מפ"גז ויכיר אותו מהפורום ה4גלגלי השכן).

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של R86
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    982
    עוד אחד שרוצה לבנות באגי ממנוע של rr מה נסגר?
    בתור מישהו שגם עברה לו בראש המחשבה המטומטמת הזאת,לקחתי סיבוב על אחד כזה,אחד שבנוי בצורה מאוד מאוד טובה
    זה לא כיף,לא כיף בכלל,הכלי לא נשלט,לא מפסיק לפרפר וברגע שתופס אחיזה ההרגשה היא שהשלדה עשוייה מגומי.
    עשה לעצמך טובה וקנה rzr זה יצא יותר זול וחוקי ומהנה מכל פרוייקט מטומטם שכזה..
    יש לי הרבה ניסיון שטח על כלים מרובעי גלגלים,יותר מידי כוח זה אף פעם לא דבר טוב.
    וסתם לידע כללי,מנוע 600 ולא משנה איזה לא יתן לך הרבה מומנט בסל"ד נמוך וגם הונדה לא יחזיק מעמד בשטח עקב הרעידות שהוא סופג.
    אם פספסתי את כוונותייך אני מצטער ואל תתייחס למה שכתבתי.
    נ.ב
    מנוע קומפלט (חשמל קרבורטורים וכו וכו) במצב סביר לא תשיג בפחות מ6-7 אלף ואם כן אני גם אשמח לאחד,עדיף לך לקנות אופנוע שלם מורד מהכביש במצב נסיעה ולקחת ממנו את המנוע וכל מה שקשור אליו ואת שאר החלקים למכור וככה אולי תחסוך אלפייה או שניים.
    אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2015
    הודעות
    7
    אהלן, ממש לא באגי, אין צורך לצעוק
    מדובר על פרוייקט רציני של רכב לכביש, יותר נכון למסלול, תחשוב יותר בכיוון של קארט גדול.
    יש כבר שלדה שמתאימה ועבדה עם מנוע של ג'יקסר ישן, בודקים אופציות להשתפר כי קצת לא מרוצים מהאמינות.
    מקריאה שעשיתי בינתיים נראה שהF4i הוא המועדף, אשמח לשמוע על הבדלים טכניים בין המנוע הזה למנוע של הורנט ושל RR. לחילופין - האם המנוע של הג'יקסר 600 עבר שינוי משמעותי לאורך השנים.
    בנוסף אשמח לשמוע על שיפורים מוכרים למנועים האלה שבוודאות עובדים ויתנו עוד כח בסל"ד נמוך.


    *מכיר כמובן את הבעיה של 4 בשורה ומומנט בסל"ד נמוך, אבל זו המגבלה כרגע.

    תודה.

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של R86
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    982
    ציטוט נכתב במקור על ידי shellcase צפיה בהודעה
    אהלן, ממש לא באגי, אין צורך לצעוק
    מדובר על פרוייקט רציני של רכב לכביש, יותר נכון למסלול, תחשוב יותר בכיוון של קארט גדול.
    יש כבר שלדה שמתאימה ועבדה עם מנוע של ג'יקסר ישן, בודקים אופציות להשתפר כי קצת לא מרוצים מהאמינות.
    מקריאה שעשיתי בינתיים נראה שהF4i הוא המועדף, אשמח לשמוע על הבדלים טכניים בין המנוע הזה למנוע של הורנט ושל RR. לחילופין - האם המנוע של הג'יקסר 600 עבר שינוי משמעותי לאורך השנים.
    בנוסף אשמח לשמוע על שיפורים מוכרים למנועים האלה שבוודאות עובדים ויתנו עוד כח בסל"ד נמוך.


    *מכיר כמובן את הבעיה של 4 בשורה ומומנט בסל"ד נמוך, אבל זו המגבלה כרגע.

    תודה.
    שאתה אומר מנוע ישן לאיזה שנתון אתה מתכוון? (המנוע שהיה עליה)
    קארט גדול לכביש בהחלט נשמע מעניין..
    אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.

  5. #5
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    23
    ל-4 בשורה אין "בעיה" בסל"ד נמוך, התצורה פשוט לרוב משמשת אופנועי ספורט שמראש מכוונים להספק גבוה ביותר ואתה מקבל מידריינג' מת. אם אתה רוצה לראות את הצד השני - ה-cbf שלי בעל מנוע f2 ישן, מכוון למידריינג' בנוסף ליחסי העברה מעט יותר קצרים, ומושך חזק מאוד כבר מסל"ד נמוך. אין מה לחפש אחרי 9k (יש לו כולה 77 כ"ס, למרות שגם זה 10 יותר מהויסטרום שהיה לי וזה סבבה לגמרי) אבל אני גם כך לא מגיע לשם.

    לעניינך, אתה יכול לחפש ברשת גרפי דיינו של המנועים הרלבנטיים ותוכל לקבל נתונים בסיסיים. הבעיה כמובן שדיינו שונה, יום אחר ואפשר לקבל תוצאות די שונות אז קח את זה בערבון מוגבל. אם המהירות המירבית לא תעלה על 150-160 (מיועד לתחרויות בחו"ל?) - מדוע לא לחשוב על נפח גדול יותר, לאו דווקא מאופנוע סופרספורט?

  6. #6
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2015
    הודעות
    7
    אהלן,
    היה מנוע של ג'יקסר 2005.
    בודקים אפשרויות - כרגע מתלבטים אם א. להישאר עם הנוכחי ולמצוא את נקודות התורפה ולטפל בהן.
    ב. ג'יקסר חדש יותר - וכאן אני אשמח לעזרתכם בהבנת ההבדלים לאורך השנים
    ג. הונדה כלשהו - הורנט\f4i\RR - וכאן אני שוב אשמח אם תוכלו לעזור לי ולפרט על ההבדלים בין המנועים והדורות.

    בנוסף(!)
    אם למישהו יש מנוע כזה למכירה - אני אשמח לשמוע על כך.

    נ.ב.
    לגבי מנועים אחרים - כרגע מוגבלים ל4 בשורה 600 סמ"ק.

  7. #7
    Member הסמל האישי של פRץ
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    229
    פורמולת אוניברסיטאות? אונ׳ בן גוריון?

    Sent from my LG-D855 using Tapatalk
    Evolution Team

  8. #8
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2015
    הודעות
    7
    כן ולא, בכל אופן אשמח למידע נוסף - אני בטוח שיש פה כמה חברה שמכירים את מנועי הונדה וסוזוקי כמו את כף ידם!

  9. #9
    שלחתי לך הודעה בפרטי

אשכולות דומים

  1. הבדל בין מנועי סינגל וטווין
    על ידי Zollo15 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 18-03-2016, 15:33
  2. תוכנית יפה על מנועי אנפילד
    על ידי shaig בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 30-01-2016, 18:50
  3. מבקש את עזרתכם בנבכי הדו"ג
    על ידי Jarrett בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 26
    הודעה אחרונה: 26-08-2015, 11:50
  4. יצור מנופי קלאץ + ברקס מקרבון
    על ידי snirw בפורום אוף טופיק
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 19-07-2015, 10:08
  5. תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 14-07-2015, 02:39

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO