אגב קסדות קרבון, X-LITE 802RR FULL CARBON עולה לא הרבה יותר יקר למידות בודדות, וזה לא LS2. שווה לקפוץ לכלבוטקס להתרשם.
*כותב שורות אלה רכב עד לא מזמן עם שואי קוואסט, ועבר ל X-LITE פול קרבון.
שמח שלא קניתי שוב את השואי כמו שרציתי בהתחלה).
אגב קסדות קרבון, X-LITE 802RR FULL CARBON עולה לא הרבה יותר יקר למידות בודדות, וזה לא LS2. שווה לקפוץ לכלבוטקס להתרשם.
*כותב שורות אלה רכב עד לא מזמן עם שואי קוואסט, ועבר ל X-LITE פול קרבון.
שמח שלא קניתי שוב את השואי כמו שרציתי בהתחלה).
רק בשביל היישור קו, לחומרים האקזוטיים של המעטפת יש יותר תפקיד של יח"צ ונוחות (משקל) מאשר להגנה.
מה שקובע את ההגנה זה המבנה של הקסדה והחומרים הפנימיים (שבכל הקסדות זה בעיקר קלקר).
אם אתה רוצה לשלם עוד 1000 שח כדי שיהיה רשום קרבון על הצד ושהקסדה תהיה קצת יותר קלה זאת זכותך.
לגבי ls2, הנסיון שלי לא טוב איתן. מתפרקות (לא קטע בטיחותי, אבל סתם מעצבן לסדר כל פעם את הריפוד, או פס הגומי וכו...), ורועשות בטירוף (מי שנוסע בעיקר בעיר כנראה לא ישים לב).
הקסדה הקודמת שלי היא גם LS2 עלתה בערך 700 ש''ח ואכן פס הגומי התחיל לצאת ממקומו והריפוד איבד נפח. נראה שעשוי זול יותר.
הקסדה הנוכחית שהיא דגם הקרבון באותו מצב כמו שנקנתה ולגמרי אינה עשויה מחומרים זולים.