מתלבט בין שני אלה (משומשים) מאותו השנתון
הפרש של כ9000 ש"ח לטובת הסקרמבלר.
המטרה, כלי לנסיעות יוםיומיות קצרות 12 ק"מ ביום ופאן בסופש (לא מטולה אילת)
מה אתם הייתם בוחרים
מתלבט בין שני אלה (משומשים) מאותו השנתון
הפרש של כ9000 ש"ח לטובת הסקרמבלר.
המטרה, כלי לנסיעות יוםיומיות קצרות 12 ק"מ ביום ופאן בסופש (לא מטולה אילת)
מה אתם הייתם בוחרים
ימאהה חד משמעי
Honda Forza 750
בן 38, רוכב על אופנועים 22 שנה כבר, והוגה מטבע הלשון 'ילד A1'
יאמהה
Sent from my LG-H990 using Tapatalk
מוטי.
-->SV650<--
אני לא מאמין שאני אומר את זה אבל האיטלקי
גם אני שמתי עין על הסקרמבלר אבל ההתלבטות שלי היא בינו ובין ה XSR 700. בכל מקרה מה שווה הסקר אם אין הסבר לבחירה?
התכוונתי שזה סבבה לשמוע איזה אופנוע אנשים מעדיפים, אבל יותר מעניין לדעת למה הם מעדיפים אותו. התשובות שקיבלת לא ממש עוזרות (לי).
מדגדג לי לרשום דוקאטי אבל ימאהה לטעמי עדיף.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
אני לא יכול להאשים את הילד על פשעי אביו.
ובעולמי הצר אין תחליף לתוצרת יפן.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
לדעתי זה לא מיוצר ביפן...
אני לא בדקתי אבל המותג היפני בעייני עדיף.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
לרכיבות קצרות והתניידות עירונית - הסקרמבלר.
לבין עירוני - ה-XSR.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
לא.
אין שום קשר לקירור.
הסקרמבלר נבנה לרחובות האבן של רומא, והוא כלי עירוני רך, נוח, וכיפי ברמות שקשה לתאר.
מחוץ לעיר הוא כנראה יהיה קצר נשימה, לא נוח עקב התנוחה הזקופה עם ידיים פרוסות לצדדים בשילוב עם 0 מיגון רוח. גם המנוע ירגיש כנראה לא הכי בנוח במהירויות מעל 130, והמתלים הרכים שמגהצים שיבושי סלילה עירוניים טוב כל כך - ירגישו רופסים.
אפשרי לרכב על הסקרמבלר בינעירוני כמובן, אבל זאת לא כוס התה שלו.
ה-XSR הוא בעצם ימאהה MT-09 מעוצב.
קודם כל, יש שם מנוע שלא סובל משום קצרי נשימה עד 200 קמ"ש. אופנוע חזק, אם לומר את זה פשוט.
שנית - הסט-אפ מתלים שלו יהיה כנראה קשיח יותר מסקרמבלר, כי זה אופנוע שנועד לעבוד במהירויות גבוהות יותר.
ולבסוף - מניסיוני עם ה-MT, תוספת של משקף קטן עושה את האופנוע נוח יחסית גם במהירות גבוהה, ושיוט ממושך ב-150-160 אינו מהווה בעיה כלל.
אם נהיה הוגנים - המתחרה האמיתי של ה-XSR הוא המונסטר 821, לא הסקרמבלר. שם ההשוואה תהיה הרבה יותר לעניין, שכן מדובר בשני נייקדים ספורטיביים איכותיים.
הסקרמבלר נבנה מראש לאופי שימוש שונה - רכיבה עירונית-פרברית, וטיולים איטיים יחסית בכבישים מפותלים ללא התחשבות יתרה באיכות האספלט.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual