עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 28 מ 28

אשכול: סקר:דוקאטי סקרמבלר או ימאהה XSR900

  1. #16
    איזה? ה REBEL? לא באותו הקטגוריה בכלל.

  2. #17
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי Ser Jorah Mormont צפיה בהודעה
    למה? בגלל הקירור?
    לא.
    אין שום קשר לקירור.
    הסקרמבלר נבנה לרחובות האבן של רומא, והוא כלי עירוני רך, נוח, וכיפי ברמות שקשה לתאר.
    מחוץ לעיר הוא כנראה יהיה קצר נשימה, לא נוח עקב התנוחה הזקופה עם ידיים פרוסות לצדדים בשילוב עם 0 מיגון רוח. גם המנוע ירגיש כנראה לא הכי בנוח במהירויות מעל 130, והמתלים הרכים שמגהצים שיבושי סלילה עירוניים טוב כל כך - ירגישו רופסים.
    אפשרי לרכב על הסקרמבלר בינעירוני כמובן, אבל זאת לא כוס התה שלו.

    ה-XSR הוא בעצם ימאהה MT-09 מעוצב.
    קודם כל, יש שם מנוע שלא סובל משום קצרי נשימה עד 200 קמ"ש. אופנוע חזק, אם לומר את זה פשוט.
    שנית - הסט-אפ מתלים שלו יהיה כנראה קשיח יותר מסקרמבלר, כי זה אופנוע שנועד לעבוד במהירויות גבוהות יותר.
    ולבסוף - מניסיוני עם ה-MT, תוספת של משקף קטן עושה את האופנוע נוח יחסית גם במהירות גבוהה, ושיוט ממושך ב-150-160 אינו מהווה בעיה כלל.

    אם נהיה הוגנים - המתחרה האמיתי של ה-XSR הוא המונסטר 821, לא הסקרמבלר. שם ההשוואה תהיה הרבה יותר לעניין, שכן מדובר בשני נייקדים ספורטיביים איכותיים.
    הסקרמבלר נבנה מראש לאופי שימוש שונה - רכיבה עירונית-פרברית, וטיולים איטיים יחסית בכבישים מפותלים ללא התחשבות יתרה באיכות האספלט.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  3. #18
    תודה על התשובה. ואם נשווה את הסקרמבלר ל XSR 700 / MT07? או אם נתעלם מהמראה ונוסיף גם את ה SV650 למשוואה?

  4. #19
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי Ser Jorah Mormont צפיה בהודעה
    תודה על התשובה. ואם נשווה את הסקרמבלר ל XSR 700 / MT07? או אם נתעלם מהמראה ונוסיף גם את ה SV650 למשוואה?
    ל-XSR700 אין יתרון כוח על הסקרמבלר, בניגוד לאחיו הגדול.
    מבחינת נוחות, ה-XSR700 דומה יותר לסקרמבלר - זאת אומרת, מתלים רכים יותר, שעובדים טוב במהירויות נמוכות על אספלט משובש.
    דעתי האישית - ותיכף מתנפלים עלי כאן כולם - בניגוד ל-09 המגניב, ה-XSR700 הוא אופנוע מ-ש-ע-מ-ם!
    לי באופן אישי הוא עשה אסוציאציות של קטנוע, שעוצב בסגנון אופנוע רטרו (בדג על "בסגנון" - מספיק להתעכב שניה על הרדיאטור המכוער שבולט בקדמת האופנוע).
    הוא יהיה נוח יותר מהסקרמבלר בבינעירוני, קל יותר לתפעול, חלק, יעיל, ומאוד "יפני". אופנוע רובוט, בניגוד לסקרמבלר שהוא אופנוע "חי".
    לאיזה מהאסקולות אתה מתחבר - זה כבר עניין של טעם וריח.

    על ה-SV 650 לא רכבתי (שזה מפיל לי את האסימון שעל הסקרמבלר, ה-XSR700, ה-MT-09 והמונסטר 821 - כן. שאפו לי!).
    הכי קרוב אליו שטעמתי זה הויסטרום 650 (אותו מנוע) וה-SV1000 (לא יודע כמה קשור).
    ניחוש פרוע שלי - הוא יזכיר את ה-XSR700 במעטפת הביצועים שלו - אבל עם מנוע חי וחוויתי יותר, ועיצוב נאה יותר.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  5. #20
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    מעניין למה sv650 הסקראבלר לא הגיע לארץ.




  6. #21
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי alexsupreme צפיה בהודעה
    מעניין למה sv650 הסקראבלר לא הגיע לארץ.



    זה סדרתי? נראה מעניין...
    אם כי, פרט לדוקאטי (שבנו דגם מאפס, ולא ואריאציה של אופנוע קיים עם שינויים מינוריים) - קשה לי להתחבר לאופנת הסקרמבלר.
    אתה מאבד חלק מיכולותיו של נייקד מודרני לטובת יכולת שטח תיאורטית, שאף אחד לא משתמש בה.
    אבל התמונות שהעלת בהחלט יפות. כל עוד לא חיבלו בתנוחת הרכיבה - נשאר רק להעיף את המשגר-טילים שנמצא איפה שאמור להיות דוד פליטה, ולהחליף אותו באיזה Yoshimura עגול וקלאסי.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  7. #22
    תודה קטקוב. אם כך אז אתה חושב שגם ה MT-07 משעמם? מעניין. גם אני חושב שהם עשו עבודה נוראית עם הרדיאטור, אבל חוץ ממנו אני דווקא חושב שהוא אופנוע נאה מאוד. כמובן שהסקרמבלר הרבה הרבה יותר יפה.

    אלכס, זה נראה אדיר! באמת חבל.

  8. #23
    לקחתי נסיעת מבחן על הסקרמבלר ועל ה mt 09 (שהוא בעיקרון xsr ).
    אין שום קשר בין האופנועים. הדוקטי מרגיש כמו טרקטור מיושן (בלי להעליב ) לעומת הימהה שמרגיש כמו ילד היפראקטיבי שמת שישתוללו איתו. (הימהה מאוד מפתה ומדליק, מכונת אנדרנלין. אני החלטתי להיתאפק והלכתי על sv 650). שיהיה לך בהצלחה.

  9. #24
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    ציטוט נכתב במקור על ידי alexsupreme צפיה בהודעה
    מעניין למה sv650 הסקראבלר לא הגיע לארץ.
    כי זה לא דגם של היצרנית. זה הוכן עם תוספות שונות למטרות תצוגה על ידי היבואן של סוזוקי לצרפת. אבל יש שמועה שאולי ב-2018 יהיה דגם כזה מסוזוקי, אחרי שהתרשמו מההתלהבות שקיבלה התוצאה הזו בקרב הקהל הרחב....
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

  10. #25
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי כRובי צפיה בהודעה
    כי זה לא דגם של היצרנית. זה הוכן עם תוספות שונות למטרות תצוגה על ידי היבואן של סוזוקי לצרפת. אבל יש שמועה שאולי ב-2018 יהיה דגם כזה מסוזוקי, אחרי שהתרשמו מההתלהבות שקיבלה התוצאה הזו בקרב הקהל הרחב....
    זה מסביר את זה. הייתי בטוח שזה סוג של special edition.
    לא מפתיע, סוזוקי תמיד מפגרת איזה עשור אחרי הטרנדים.

  11. #26
    Member הסמל האישי של droravr
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    190
    תקרא את הכותרת, היא אומרת הכל:
    http://www.cycleworld.com/yamaha-xsr...-bike-you-want

    ואז תקרא את הביקורת, היא גם טובה

  12. #27
    Member הסמל האישי של droravr
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    190
    תראה את זה (אזהרה, עושה חשק עז לדוקאטי):
    https://www.youtube.com/watch?v=rwtWRc5ikMs

  13. #28
    Member הסמל האישי של iec
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בבית של פיסטוק.
    הודעות
    120
    דוקאטי,ולא רק בגלל הסיבה שיש לו אפצית שטח מגניבה ומפתיעה לגמריי.מניסיון אישי.

    בנוסף,המנוע בגלל תצורת ה-V שלו מרגיש חזק לגמריי בגלל מומנט מגניב וכייפי.

    רכיבה מחוץ לעיר היא אומנם לא הייעוד העיקרי של הסקרמבלר- אבל היא כייפית ואפשרית לגמריי אם אתה לא מחפש לרכוב כל היום 160 בבין עירוני....יש לי חבר שעושה איתו טיולים של מאות קילומטרים והוא מאושר עד הגג.

    המיתלים היו מעל ומעבר למה שציפיתי. הגלגל הקידמי הגדול, 18 אינטש, עוזר לספיגת מהמורות מרשימה בכבישים המחורבנים של ארצנו, וכל חבילת המיתלים הרגישה מושלמת למשימות העירוניות שעשיתי איתו.

    אני אישית רכבתי על הכלי כמה שעות וירדתי בהלם ממנו. בהתחלה (לפני שעליתי עליו) לא התלהבתי מהקונספט- אבל ירדתי ממנו מאוהב קשות.

    החיסרון היחיד בדוקאטי הוא שהוא ממכר...ואח"כ לא ניתן לרכוב על תוצרת מלוכסנת.


    הימהה חזק יותר...אבל הספק זה לא הכל בחיים.

    אל תשכח רכיבות מבחן....תתחיל עם הסקרמבלר.
    No Risk No Fun
    No Sun No Tan
    !I Love my italian

אשכולות דומים

  1. קלן: גרסת סקרמבלר ל-XV950 של ימאהה
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 15-05-2017, 23:55
  2. למכירה מגן רוח FLY ל XSR900
    על ידי RoadSwimmer בפורום פורום מכירה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 12-05-2017, 15:48
  3. תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 09-04-2017, 01:51
  4. השקה עולמית: ימאהה xsr900
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 20-02-2016, 19:20
  5. השקה: דוקאטי סקרמבלר Sixty2
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 18-02-2016, 21:52

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO