אתה צריך לבדוק את המתיחה שלה.
לא יודע כמה זה רלוונטי לקטנוע כזה כי אין ממש איך וגם לא נתוני בדיקה.
כל 3000 גם לא נשמע הגיוני כי בגדול בקטנועים בנפח כזה וע"פ רוב השרשרת תזמון חיה ומתה יחד עם המנוע.
תזמון הצתה נבדק עם אקדח הצתה (טכומטר),לא כלי נפוץ ולא שווה את המאמץ.
תקפיד לבדוק מרווחי שסתומים + וריאטור ומצת ותחליף שמנים ומסננים בזמן (מסנן נוסף לוריאטור).
לג'וימקס יש גיר רגיש הייתי שם את השמן שמומלץ ע"י היצרן ומקווה לטוב.