קצת קשה ללמד ולהסביר בהתכתוב... אך במספר מילים,
לגבי נסיעה בקו ישר בחלק האיטי, תתחיל בקטנה בגז (ממש ליטוף בקטנה בתחילת הנסיעה) ומשם לאט תפמפם עם הקלאטץ׳, תשב קרוב למכל הדלק שתהיה יציב ותסתכל כמה מטרים קדימה כדי להפחית את הזגזוג שקורה כשמסתכלים למטה וקרוב מידי.
לגבי סלאלום ככלל בהילוך שני ולא צריך להתפרע - רק צריך להראות שאתה רוכב באחידות ובשליטה.
לגבי שמיניות, גם כאן, גז בקטנה, עליה להילוך שני (מדגיש שני!) ומשם ״ליפול״ לתוך עיגול החלק הראשון של ה 8 ללא גז. באמצע השמונה לפמפם מעט שוב בקלאטץ׳ בדומה למה שהיית עושה בנסיעה האיטית בקו ישר ואז שוב ״ליפול״ לתוך עיגול השמונה הנוסף. בסה״כ אתה תתפוס ביתר השמיניות אינרציה ולא תזדקק כלל לגז. למרות שאמרתי ״ליפול״ לתוך הסיבוב שים לב שככל שהאופנוע עצמו עומד בזווית ישרה יותר במהלך הסיבוב, כך יהיה קל יותר לצבור מהירות בלי לאבד אינרציה.


ציטוט ההודעה בתגובה