ההפרש בעלות בין מנוי להזמנה עצמאית מאוד גדול.
מעדיף לשלם פעם בשנה ולדעת שהם מחוייבים לזה מאשר להתחיל לחפש אלטרנטיבות.
גם אם זה שיכול להיות שהן יהיו יותר מהירות.
שאלה לכל בעלי התחבורה שעושים מנוי גרירה אם היה מספר טלפון אחד שאתה מתקשר אליו ברגע שאתה צריך גרירה או כל שרות דרך אחר והוא מביא לך שלושה אפשריות או אפשרות אחת שיהיו הכי זולות והכי קרובות אלייך האם זה סוג של שרות שהיית מוכן להירשם אליו ללא שום דמי מנוי או מעדיף עדין במנוי גרירה
ההפרש בעלות בין מנוי להזמנה עצמאית מאוד גדול.
מעדיף לשלם פעם בשנה ולדעת שהם מחוייבים לזה מאשר להתחיל לחפש אלטרנטיבות.
גם אם זה שיכול להיות שהן יהיו יותר מהירות.
לא מבין איך השרשור הנ״ל טרם ננעל... מתרשלים שם למעלה.
כיוון שאין פה פרסום למוצר/שירות ספציפי, לדעתי זה סוג של סקר שוק, ולכן לא מוקצה מחמת מיאוס וצריך להינעל.
בלי קשר, אם אתה חושב שיש משהו שמלכלך את הפורום וצריך להינעל/להימחק - אל תהיה ישראלי שמקטר ולא עושה כלום בשביל לשפר את המצב.
שלח ה"פ לאחד המנהלים/בעלים והם יטפלו בזה.
הייתי עונה בשמחה, אם רק הייתי מצליח להבין את השאלה.
אם אפשר לכתוב את זה בבקשה בעברית, עם סימני פיסוק (לא להתבייש!) יהיה טוב יותר
SYM SuperPure 50 - כוח מתפרץ במחסן || Honda XR125L - אהבה מהילוך ראשון נמכר ||
Suzuki DR350SE - כמו יין, משתבח עם הזמן נמכר || Suzuki SV650N - מנוע V כלבבי נמכר ||
Honda CB1000R - סכין יפנית נמכר || KTM 125 EXC - הקטום הכתום והשסתום נמכר ||
Yamaha MT09 Tracer - השילוש הקדוש נמכר || Suzuki GSR 750 - משעמם כמו השגרה נמכר ||
Kawasaki Z900 - בקרות זה לחלשים נמכר || BMW S1000R
בוא נסביר יותר ברור היום רוב בעלי כלי התחבורה עושים ביטוח גרירה אם היה אפליקציה שאתה נירשם בחינם וברגע שאתה נתקע או זקוק לכל שרות דרך אחר אתה מקבל בין שלוש אפשריות לאפשרות אחת של הצעות מחיר מנותני השרות שהכי קרובים למיקומך אם זה סוג של שירות שהיית מעדיף להשתמש בו (יוצא שאתה מקבל את הכי זול והכי מהר )או עדין מעדיף לעשות את הביטוח גרירה
גם כשתתקע בסופ"ש\באמצע הלילה\באמצע חור כלשהו עדיין תקבל מיד 3 הצעות מחיר בזמן שאתה עומד על הכביש ומחכה? צריך לבדוק את זה.
בכל אופן המודל שלך אפשרי הוא פשוט בנוי על קבלת עמלה על השימוש בפלטפורמה שלך (אפליקציית סלולר אני מניח, לא באמת מספר טלפון נכון?) לעומת רכישת פוליסת ביטוח שנתית.
בעבר הייתי אומר - אין סיכוי, אבל היום עם הרעת התנאים שלקוחות כתבו עליהם לאחרונה (ספציפית ב"זברה" אם אני זוכר נכון) יכול להיות שיש מקום לדבר כזה.
אתה מקבל שלוש הצעות לא משנה איפה אתה רק בשביל הספורט תחפש בגוגל כתב שרות זברה או כל חברה אחרת ותסתכל כמה דברים המנוי לא כולל ומה הזמנים שהם מתחייבים בין 5 ל3 שעות אני חושב לא משנה כמה אתה מרוויח לשעה 25 או 100 הזמן של כולנו יקר
לא רציתי להעיר על זה אבל לקרוא את ההודעות שלך זה מעייף. סימני הפיסוק הם חבריך - העזר בהם.
איך קוראים לאפליקציה? ותגידו אם הבנתי נכון, האפליקציה שאתם מדברים עליה מאתרת את הגורר הכי קרוב לאיפה שאתה נמצא? אם כן נשמע טוב.
ודרך אגב, יש אפליקציה כזאת לאופנועים? שזה יכלול גררים קטנים עם עגלות?
צודק!
ממש לפני שפולגז נסגר היה שרשור ארוך על עניין ה- "עד 10 ק"מ" שהפך את המנוי גרירה ללא רלוונטי, אם עד עכשיו רובנו היינו מוכנים לאכול את השירות לקוחות הגרוע וההמנתנה האינסופית, הרבה מהכותבים בשרשור הגיעו למסקנה שבחידוש הבא לבטל את המנוי, ולשמור במקום זה כמה מספרי טלפון של גוררים (ובמקביל למגן גם הצמיג).
אנחנו בשלבי פיתוח, נשמח מאוד לקבל ממכם רעיונות כל דבר שניראה לכם שיהיה חשוב בשבילכם באפליקציה
לדעתי פיתוח של אפליקציה כזאת יכול ליהיות ממש מועיל/פורץ דרך/מוזיל עלויות/משפר שירות ועוד, אך לדעתי אני לא חושב שהרבה רוכבים רציניים יוותרו על מנוי לחברה שמתחייבת אליו וסוג של עוגן בטוח בשעת צרה.
מי שכן ישתמש באפליקציה כזאת בטוח, אלו יהיו רוכבים צעירים/חאפרים למיניהם/תפרנים/כאלו שנדפקו ע"י זברה והמוסך שלו נמצא 11 ק"מ מהמקום בו הוא תקוע.
לאחר תקופה אם האפליקציה תיהיה ממש מועילה ואמינה ומתוחזקת טוב לאט לאט יתחילו לזלוג אנשים שהיו מנויים לחברות שונות,וזאת כאמור רק אם האפליקציה תוכיח את עצמה ואת האמינות שלה.
בכל מקרה שיהיה בהצלחה