עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 17

אשכול: CB500X - מול קטנוע מנהלים

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2017
    הודעות
    149

    CB500X - מול קטנוע מנהלים

    שלום לכולם,
    לאחרונה החלטתי לחזור לעולם הדו"ג.
    אני לא כל כך מתחיל, מחזיק ברישיון קרוב ל15 שנים ועברתי כמה כלים וגלגולים על דו גלגליים.

    ב"סיבוב" האחרון התניידתי על סילבר 400, עברנו יחד 3 שנים של נסיעות בעיקר באיזור גוש דן+שרון, כמובן שהכלי אפשר לי ללא שום בעיה להרכיב בעת הצורך ולנסוע לנסיעות ארוכות יותר....כל זה תוך אמינות מופלגת, נוחות ושימושיות כמובן.

    עם זאת בכל שלושת השנים שלנו יחד הרגשתי עליו כמו על "מאזדה 3" על שני גלגליים עם געגועים להרגשה וחוויה של אופנוע, מה גם שמרווחי הטיפולים הקצרים הובילו אותי למוסך פעם בשלושה חודשים.

    בקיצור אחרי הפסקה של שנתיים אני חוזר לדו"ג, כ-70 ק"מ נסיעה ביום: שילוב של כבישים פקוקים והשתחלות בין עירונית בעיקר, ולעתים נסיעות בכבישים בין עירוניים פתוחים יותר.

    החלטתי הפעם ללכת על אופנוע, כאשר לפחות בשלב הזה אני מתחבר ונוטה יותר לתצורה של "יענו" דו"ש: שיקולים של תנוחת ישיבה, מיגון רוח, התנהגות עדיפה עם גלגלים גדולים יותר, וכמובן מראה מזמין יותר להדביק ארגזים למקום אחסון.

    1. חברים (היותר מבוגרים בעלי מקצועות חופשיים רו"ח עו"ד ושאר מתניידים ) אני מפספס משהו? להרגיע את עצמי לרכוש טוסטוס ולשכוח מהעניין? או במילים יותר מדויקות, האם לשימוש הזה בכל זאת עדיף קטנוע ?

    באופציה של אופנוע אני נוטה לcb500 קטנוע כנראה שוב סילבר 400.

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של rusty james
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,065
    רכיבת מבחן, רכיבת מבחן, רכיבת מבחן,

    אם אתה צריך המון ציוד איתך וגם סולד מארגזי צד וכיוב' או שאוטומט בפקקי הכרך חשוב לך, לך שוב על קטנוע...
    נראה לי מהתאור שלך שאתה רוצה קצת הילוכים ורוחב צר בלי סירבול מיותר... אז אופנוע

    מה לגבי ויסטרום? נוח מאוד ומנוע, מנוע, מנוע
    יחי המלך המומנט
    גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2017
    הודעות
    149
    ציטוט נכתב במקור על ידי rusty james צפיה בהודעה
    רכיבת מבחן, רכיבת מבחן, רכיבת מבחן,

    אם אתה צריך המון ציוד איתך וגם סולד מארגזי צד וכיוב' או שאוטומט בפקקי הכרך חשוב לך, לך שוב על קטנוע...
    נראה לי מהתאור שלך שאתה רוצה קצת הילוכים ורוחב צר בלי סירבול מיותר... אז אופנוע

    מה לגבי ויסטרום? נוח מאוד ומנוע, מנוע, מנוע
    1. בעניין הציוד. יש אתי תיק מנהלים ותיק ספורט קטן. זה אומר שאין הרבה ציוד אבל יש ציוד וחייב איזשהו מקום אחסון, אני גם מסתובב "מחויט" מאילוצי מקצוע ולא יכול להסתובב עם הקסדה ומעיל עלי. אז ארגז חובה ורצוי גם ארגזי צד.
    עוד לא דיברנו על עדר העזים שכל אבא לשלושה ילדים רועה...."תביא חיטולים, מטרנה, נגמר החלב וכד,....".

    2. ויסטרום באמת קראתי את הביקורות.... אבל פאק? 20K יותר? זה באמת שווה את זה? יש מבצע בהונדה לcb500x , הם מדברים על 51K כולל 6K לאבזור. אז ב-51K אני מוציא אותו עם סט מזוודות מקורי, משיחה עם אבניר הם מדברים על 70K לויסטרום.

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ה-CB500X הוא אופנוע נחמד וכלכלי, ואחזקתו כנראה זולה יותר מהסילוור בדלק ובטיפולים.
    אם זאת, מורגש שזה "אופנוע כניסה", שנבנה תחת שיקולי חסכון כבדים.
    בתור רוכב מנוסה, אתה תהנה הרבה יותר מאדוונצ'ר בגודל מלא. האחזקה והדלק יהיו במקרה הגרוע מאותם סדרי גודל כמו הסילוור.
    הייתי מציע לך לבחון אופציות כגון ויסטרום 650, ימאהה טרייסר 700 או ב.מ.וו F700/800GS. אולי גם ורסיס, אם כי אני אישית לא מתחבר אליו.
    אם אתה מעוניין לוותר על חלק מיכולות הכביש תמורת יכולות שבילים גבוהות יותר - תוכל להוסיף לרשימה גם את הב.מ.וו 650 "סרטאו" ואת הימאהה XTZ660 טנרה.
    עוד יותר חזק לכיוון השטח - ק.ט.מ 690 אינדורו או הוסקווארנה 701. כלים מדהימים, שניתן להתאים בקלות לשימוש יומיומי למרחקים בינוניים עם תוספת של מושב משודרג, מגן רוח וארגז.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  5. #5
    בדיוק מה שקטקוב כתב. אחלה אופנוע ויעשה את העבודה כמו גדול, אבל הוא בסיסי ומרגישים שחסכו עליו. רכבתי עליו קצת יותר משנה והרגשתי שמשהו חסר לי. הייתי בודק את הטרייסר 700. נראה לי שיש עכשיו מבצע עליו, אבל גם בלי מבצע המחיר סביר.

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    תראה, קודם כל השאלה הראשונה שצריכה להישאל היא מה דרגת הרישיון שלך?
    אם A אז כל האופציות ש KKatov הציע הן יופי של אופציות. אני הייתי מתכוונן לוויסטרום או ל BMW (אבל זה אני).
    אם A1, אז אתה צריך לקחת בחשבון שאתה מוגבל מבחינת סוסים בארווה. ההונדה הוא היחידי שמגיע עם כל הכ"ס לדרגת הרישיון הזאת, בעוד שאר האופציות מגיעות עם יותר ודורשות כלי שיש עליו הגבלת הספק. מבין כל האפשרויות, רק ה BMW מאפשר הגבלה והורדת הגבלה באופן חוקי, כל האחרים מגיעים או מוגבלים או לא, אין באמצע.
    דבר נוסף שכדאי שתחליט עם עצמך זה האם אתה מחפש כלי חדש מהיבואן או שיד שניה זה אופציה. יש הרבה כלים יד שניה שאחרי ירידת הערך משתווים להונדה במחיר (וויסטרום 2015 מוגבל ל A1 יד ראשונה עם 40 אק"מ, מוצע למכירה ב 44K באישימוטו, נכון לאתמול).
    בכל מקרה בהצלחה בבחירה, ורכיבות טובות ובטוחות

  7. #7
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2017
    הודעות
    149
    ציטוט נכתב במקור על ידי moonshield צפיה בהודעה
    תראה, קודם כל השאלה הראשונה שצריכה להישאל היא מה דרגת הרישיון שלך?
    א רק ה BMW מאפשר הגבלה והורדת הגבלה באופן חוקי, כל האחרים מגיעים או מוגבלים או לא, אין באמצע.
    דבר נוסף שכדאי שתחליט עם עצמך זה האם אתה מחפש כלי חדש מהיבואן או שיד שניה זה אופציה. יש הרבה כלים יד שניה שאחרי ירידת הערך משתווים להונדה במחיר (וויסטרום 2015 מוגבל ל A1 יד ראשונה עם 40 אק"מ, מוצע למכירה ב 44K באישימוטו, נכון לאתמול).
    בכל מקרה בהצלחה בבחירה, ורכיבות טובות ובטוחות
    חברים תודה על התגובות.
    1. הייתי היום במטרו והרגשתי קצת את הטרייסר.... אהבתי את הישיבה עליו הרבה יותר מהCB500X ומה VStorm. פשוט נראה לי הרבה יותר ידידותי.

    2. המבצע הופך אותו לרכישה מאד אטרקטיבית.... 56K על הכביש לאופנוע אדוונצ'ר בנפח 700... קראתי גם לא מעט על המנוע וביקורות בחו"ל אין ספק שמדובר כאן על רכישה מאד כדאית.

    מה שקצת העציב אותי זה מחסור בזיווד מקורי איכותי... (כמו בהונדה למשל). מקבלים משהו יקר עם מפתחות לא תואמים לאופנוע... כנראה אצטרך לחפש פתרונות אחרים לזיווד.

    השאלה שנשארה היא כמובן עניין ההגבלה.
    הרשיון שלי מוגבל (פעם הוצאתי רשיון שנקראה בזמנו "עד 500" וכתוב לי שאני מורשה לנהוג עד 54.4 כ"ס). אילו היה אפשר להוריד בעתיד את ההגבלה, הייתי פשוט קונה כרגע כלי מוגבל, מתנייד אתו כשנה ומתרגל לרעיון של כלי גדול וחזק (אף פעם לא היה לי), עושה בזמן הזה רישיון ומוריד את ההגבלה.
    מה גם בהיותי בעל עסק, הבנתי שיותר קל לקבל החזר מע"מ על כלי מוגבל...

    אלה שממה שקראתי באינטרנט וגם מה שציין Moonshield בשרשור הנוכחי, ההגבלה לא ניתנת לביטול, ואז אני כנראה אהיה תקוע עם כלי מוגבל.

    --- אני אברר מחר עם מטרו, כי נציג המכירות היום אמר לי בפרוש שההגבלה שלהם היא בפרוש הגבלת מכאנית פשוטה על המצערת, פחות מבין מדוע לא לאפשר להוריד את ההגבלה, בתשלום הוגן כמובן (רק לשם השוואה אבניר אמרו שההגבלה בסוזוקי היא דרך איזשהו פקד ממוחשב על המנוע...ובמקרה הזה אפשר להבין למה לא מורידים את ההגבלה).


    ---בעניין כלי חדש או יד2. כמו שציינתי אני צריך כלי עם חשבונית, וכמובן מעדיף למצוא משהו שכבר ירד אל הכביש וספג ירידת ערך.
    עם זאת אני לא יודע עד כמה המחירון "רגיש" למבצעים: לגדוגמא כשהסתכלתי על מחירי CB500X משנתונים מתקדמים ביד2, ראיתי מחירים שמאד קרובים לכלים יד0 מהיבואן, כנראה בגלל המבצע. אבל כמובן אני אפתח עין.

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    תיקון קטן לגבי ההגבלה, רק bmw מאפשרים הגבלה על כלי והורדתה באופן חוקי. הייתי ממליץ לך לנסות את ה f700/800sg, לשניהם יש מנוע 800 סמ''ק, ה 700 מעט יותר רזה ונמוך. שניהם מגיעים בתצורה מוגבלת ולא מוגבלת. תקציבית תוכל לקנות f700gs יד שניה בסביבות ה 48 אש''ח. אם אני לא טועה יש אחד ביד 2 מסוכנות (כך שתוכל אולי להוציא שם חשבונית) מזווד בארגזי צד ועוד כמה פינוקים. לגבי ה 800 אני פחות מעודכן, אבל זה כלי סופר אמין.

  9. #9
    ציטוט נכתב במקור על ידי etz301 צפיה בהודעה
    ---בעניין כלי חדש או יד2. כמו שציינתי אני צריך כלי עם חשבונית, וכמובן מעדיף למצוא משהו שכבר ירד אל הכביש וספג ירידת ערך.
    עם זאת אני לא יודע עד כמה המחירון "רגיש" למבצעים: לגדוגמא כשהסתכלתי על מחירי CB500X משנתונים מתקדמים ביד2, ראיתי מחירים שמאד קרובים לכלים יד0 מהיבואן, כנראה בגלל המבצע. אבל כמובן אני אפתח עין.
    אלה שמבקשים 46 אלף על אופנוע שהמחירון שלו הוא 41 אלף, חיים בסרט. בסופו של דבר הכלים הללו נמכרים בסביבות מחיר המחירון. מניסיון. אתה תמיד יכול לקנות כלי יד2 עם חשבונית בסוכנות שעושה עסקאות תיווך. יש לי המלצה בשבילך אם תרצה. פנה אלי בפרטי.

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    אם נכנס פה עניין החשבוניות...
    קודם כל - בלי קשר, עשה רישיון בלתי מוגבל.
    שנית - למיטב זכרוני, כלים שתואמים לרישיון A1 מוכרים במלואם למס (בדוק אותי).
    אם זה שיקול - מה שאני הייתי עושה, זה קונה אופנוע מוגבל אלקטרונית ומסיר את המגבלה (בד"כ - החלפת מחשב ניהול) בלי להגיד לאף אחד.
    נכון שזה לא חוקי, אבל הסיכויים שימצאו שעשית את זה (אלא אם אתה אוהב לדבר היכן שלא צריך) הם אפסיים.
    כלים שהייתי שוקל ל"הסבה" כזאת הם הטרייסר (אם יש לו גרסא מוגבלת), ויסטרום ואולי ק.ט.מ אדוונצ'ר 1050 או דוקאטי היפרמוטארד 796 (משומשים כמובן).
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  11. #11
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2017
    הודעות
    149
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    א
    כלים שהייתי שוקל ל"הסבה" כזאת הם הטרייסר (אם יש לו גרסא מוגבלת), ויסטרום ואולי ק.ט.מ אדוונצ'ר 1050 או דוקאטי היפרמוטארד 796 (משומשים כמובן).
    במקרה של טרייסר, למה משומש?
    יש עליו עדיין הנחה של 10K...חדש עולה משהו כמו 56 על הכביש....

    דרך אגב בדקתי היום עם מטרו וקמור, בדיוק כמו שנאמר כאן.
    1. מטרו לא מסירים מגבלה
    2. קמור כן בעלות של 1500 ש"ח

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי etz301 צפיה בהודעה
    במקרה של טרייסר, למה משומש?
    יש עליו עדיין הנחה של 10K...חדש עולה משהו כמו 56 על הכביש....

    דרך אגב בדקתי היום עם מטרו וקמור, בדיוק כמו שנאמר כאן.
    1. מטרו לא מסירים מגבלה
    2. קמור כן בעלות של 1500 ש"ח
    טרייסר - קנה חדש.
    אדוונצ'ר 1050 - קנה משומש.
    לגבי ההגבלה - אם תסיר אותה "חוקית" תאבד את הטבת המס.
    לכן, הייתי מסיר אותה עצמאית (או במוסך שלא מטעם היבואן) ולא צועק בכל פינה.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  13. #13
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2017
    הודעות
    149
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    טרייסר - קנה חדש.
    אדוונצ'ר 1050 - קנה משומש.
    לגבי ההגבלה - אם תסיר אותה "חוקית" תאבד את הטבת המס.
    לכן, הייתי מסיר אותה עצמאית (או במוסך שלא מטעם היבואן) ולא צועק בכל פינה.
    תודה רבה,
    ושאלה נוספת לגבי סחירות האופנוע... אני יודע ששוק יד2 על הפנים ובדרך כלל אני מחזיק בכלים לאורך זמן, אבל עדיין במידה ואאלץ מכל סיבה למכור בטווח הקצר, יש הבדל לסחירות הכלי כיד 2 בין אם הוא מוגבל או לא?

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    לא יודע.
    אני חושב שכלי שמוגבל ברישיון ל-A1 יהיה סחיר יותר, כי אתה פונה לקהל קונים רחב יותר.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  15. #15
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2017
    הודעות
    149
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    לא יודע.
    אני חושב שכלי שמוגבל ברישיון ל-A1 יהיה סחיר יותר, כי אתה פונה לקהל קונים רחב יותר.
    תודה רבה על התשובות

    מאד עזרתם לי, החלטתי ללכת על טרייסר מוגבל.

    מחר הולך להזמין,
    דרך אגב נהוג לקבל איזשהם צ'ופרים במעמד הקניה של האופנוע? מתנות על אביזרים? או אולי הנחה באבזור, אני צריך לקנות לו זיווד אז...
    (לא הולך לרכוש את האופנוע בסוכנות המרכזית, אלא אצך סוכן מורשה).

אשכולות דומים

  1. Cb500x 2014
    על ידי Nord בפורום פורום מכירה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 31-10-2015, 07:34
  2. cb500x 2016 first look
    על ידי adnan בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 28-10-2015, 21:59
  3. מתח שרשרת cb500x
    על ידי pedelt בפורום פורום טכני
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 18-08-2015, 23:30

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO