עדכון קצר:
קיבלתי את ערכת המצלמות לפני כמעט חודש, לקח לי עוד שבוע בערך להתקין אותה (ועוד 3 שבועות להעלות חוו''ד...):
הערכה הגיעה עם 2 מצלמות עם חוטים באורכים שונים, יחידת DVR עם 4 יציאות, יחידת ספק כח עם חוט ארוך, כבל USB להעברת מידע וטעינה ומבחר אזיקונים.
ההתקנה על האופנוע היתנ פשוטה ביותר, בעיקר בזכות הקלות של פירוק פיירינג הצד ב CB500X.
המצלמה הקדמית מוקמה בחיבורים של מגן הרוח מצד שמאל. את מקור המתח חיברתי לחיבור של האור הגבוה (להפתעתי המצלמה קיבלה מתח כשהאור הגבוה לא עבד, כשהאור הגבוה עבד רצוף, לא עם המתג הקפיצי, את המצלמה התחילה כיבוי). שני החוטים של היחידות הקדמיות חוברו ביחד כצמה החל ממאחורי המסיכה הקדמית וקובעו עם אזיקונים לשילדה עד למתחת לכיסא. המצחמה האחורית חוברה על המחרשה האחורית ללא חורים, כך שהכבל מועבר בין חיבורי המחרשה בצמוד לשילדה. המצלמות קובעו בהתחלה עם איזולירבנד כדי שתהיה אפשרות קלה לשינוי מיקום. כל החוטים הועברו למתחת למושב, גולגלו והודבקו עם איזולירבנד למניעת בלגאן. מכיוון שהיחידה לא עמידה למים, יחידת ה DVR הוכנסה לקופסה מאיקאה שחוררתי כך שהחיבורים יהיו מחוץ לקופסה, היחידה נעטפה ביריעת ספוג שהגיעה עם היחידה לשיכוך זעזועים.
כל תהליך ההרכבה לקח שעתיים וקצת, בעבודה איטית ביותר, שכללה פירוק פיירינד צד (2 ברגים), פירוק מכסה מחרשה (3 ברגים). לא נעשו חורים בכלי. באופן כללי ההתקנה נעשתה עם מינימום התערבות במערכות האופנוע- רק פירוק בית הנורה הקדמית לחיבור המתח. יש לציין שבמוסך הציעו לי (ב'אדיבותם') להתקין את זה במחיר של להשאיר את האופנוע אצלם ללפחות 3 שעות (''... זה הרבה עבודה, צריך לפרק חצי אופנוע, כולל מיכל הדלק... ''), בפועל כל אחד יכול לעשות את זה לבד (בעיקר בעלי cb500x) אם ישנה מעט הבנה בראשו.