אם זו אותה מצלמה, אתה מסובב את גוף המצלמה, ידנו תבריג בין ראש המצלמה ללוחית שאמורה להתחבר לאופנוע, שחרר קצת, סובב וסגור, בהתאם לזוית הצילום.
Sent from my ONEPLUS 3T using Tapatalk
לחיבורים כאלה יש "+ אחרי הצתה" כשה מסובב את המפטח.בדרך כלל מתחברים לחוטים היוצאים מהמנעל.למערכת צריך להיות פיוז שלה יחודי.
אולי יש אופצייה להפוך את התמונה דרך תפריט?
אם זו אותה מצלמה, אתה מסובב את גוף המצלמה, ידנו תבריג בין ראש המצלמה ללוחית שאמורה להתחבר לאופנוע, שחרר קצת, סובב וסגור, בהתאם לזוית הצילום.
Sent from my ONEPLUS 3T using Tapatalk
עדכון קצר:
קיבלתי את ערכת המצלמות לפני כמעט חודש, לקח לי עוד שבוע בערך להתקין אותה (ועוד 3 שבועות להעלות חוו''ד...):
הערכה הגיעה עם 2 מצלמות עם חוטים באורכים שונים, יחידת DVR עם 4 יציאות, יחידת ספק כח עם חוט ארוך, כבל USB להעברת מידע וטעינה ומבחר אזיקונים.
ההתקנה על האופנוע היתנ פשוטה ביותר, בעיקר בזכות הקלות של פירוק פיירינג הצד ב CB500X.
המצלמה הקדמית מוקמה בחיבורים של מגן הרוח מצד שמאל. את מקור המתח חיברתי לחיבור של האור הגבוה (להפתעתי המצלמה קיבלה מתח כשהאור הגבוה לא עבד, כשהאור הגבוה עבד רצוף, לא עם המתג הקפיצי, את המצלמה התחילה כיבוי). שני החוטים של היחידות הקדמיות חוברו ביחד כצמה החל ממאחורי המסיכה הקדמית וקובעו עם אזיקונים לשילדה עד למתחת לכיסא. המצחמה האחורית חוברה על המחרשה האחורית ללא חורים, כך שהכבל מועבר בין חיבורי המחרשה בצמוד לשילדה. המצלמות קובעו בהתחלה עם איזולירבנד כדי שתהיה אפשרות קלה לשינוי מיקום. כל החוטים הועברו למתחת למושב, גולגלו והודבקו עם איזולירבנד למניעת בלגאן. מכיוון שהיחידה לא עמידה למים, יחידת ה DVR הוכנסה לקופסה מאיקאה שחוררתי כך שהחיבורים יהיו מחוץ לקופסה, היחידה נעטפה ביריעת ספוג שהגיעה עם היחידה לשיכוך זעזועים.
כל תהליך ההרכבה לקח שעתיים וקצת, בעבודה איטית ביותר, שכללה פירוק פיירינד צד (2 ברגים), פירוק מכסה מחרשה (3 ברגים). לא נעשו חורים בכלי. באופן כללי ההתקנה נעשתה עם מינימום התערבות במערכות האופנוע- רק פירוק בית הנורה הקדמית לחיבור המתח. יש לציין שבמוסך הציעו לי (ב'אדיבותם') להתקין את זה במחיר של להשאיר את האופנוע אצלם ללפחות 3 שעות (''... זה הרבה עבודה, צריך לפרק חצי אופנוע, כולל מיכל הדלק... ''), בפועל כל אחד יכול לעשות את זה לבד (בעיקר בעלי cb500x) אם ישנה מעט הבנה בראשו.
![]()
רכשתי גם מצלמה דומה לזאת ( קדמי אחורי מסך LCD וכו').
את עניין החיבור לאור הגבוהה לא כלכך הבנתי:
האם יש לך שליטה דרך המתג של האור הגבוה על המצלמה?
או שהתחברת לקו המוליך את הזרם למתג?
לגבי הכיבוי כיצד הוא מתבצע ( אצלי ישנו שלט שניתן לחבר לכידון).
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
לוקי,
את החוטים של המתח חיברתי לחיבורים של האור הגבוה בבית הנורה. המצלמה נדלקת כשהאופנוע מונע כתוצאה מהגעת מתח מהמצבר. כשאני מדומם את האופנוע, המצלמה עושה auto off עם השהייה של דקה, שוב כתוצאה מהפסקת המתח לחיבורי התאורה.
יש לכבל הזה צורך בכלל?
https://www.aliexpress.com/store/pro...608.0.0.6r7Txt
בגדול המצלמה תעבוד גם בלי, אבל זה המקור מתח של המצלמה. נכון שיש לה סוללה פנימית, אך כטבען של סוללות היא נגמרת מתישהו ואז יש צורך להוציא את המצלמה ולהטעין חיצונית. מכיוון שאין ממש דרך לדעת מתי נגמרת הסוללה מבלי לבדוק אז זה סוג של רולטה. בנוסף, הגעת המתח למצלמה מסמן לה להידלק ולהכבות בתחילת/סיום הרכיבה.
עידכונים?
איזה מערכת הכי מומלץ לקנות בהתחשבות בזה שאני לא מעוניין במסך?- אם זה בכלל אפשרי.
שוב, המסך הוא לא פקטור, הוא קטן מידי ולא הכי איכותי בשביל להיות גלוי, מעבר לזה שהוא לא עמיד למים וגניב. אצלי המסך יושב ארוז מתחת לכיסא. ראיתי אותו לאחרונה לפני כמה חודשים...
צירפתי טבלאת השוואה בין הדגמים השונים.
נראה שה M6L הכי מומלצת.
https://he.aliexpress.com/item/VSYS-...OrigTitle=true
יש שימוש למודל GPS?