תוצאות 1 עד 3 מ 3

אשכול: נזילה מהחיבור בין הסעפת למנוע - gas gas 125ec

צפייה משולבת

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2017
    הודעות
    10

    Question נזילה מהחיבור בין הסעפת למנוע - gas gas 125ec

    היי,
    לפני כמה ימים רכבתי ושמתי לב לאחר הרכיבה שיש הצתברות של שמן על הסעפת (gas gas 125ec).
    היום הסתכלתי על זה וזה נראה שהשמן יוצא מהחיבור שבין הסעפת למנוע.
    IMG_20170602_080750-min.jpgIMG_20170602_075714-min.jpgIMG_20170602_075708-min.jpg
    צילמתי את התמונות אחרי שניקיתי קצת עם מטלית לחה.

    מה הנזילה הזאת אומרת? בעיה בסעפת? בעיה במנוע?
    לפי מה שראיתי לא נראה שיש אטם בין הסעפת למנוע, אמור להיות שם אטם?
    איך מטפלים בבעיה?
    האם אפשר לטפל לבד או שחייב מוסך? ואם כן כמה בערך עולה כזה טיפול?

    בלי קשר אני דיי חדש בתחום אז אשמח לשמוע הסברים כללים לגבי הבעיה.

    תודה רבה ושבת שלום!

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    492
    מניח שיעירו לך על הכותרת אחד המנהלים בקרוב, ממליץ לך להוסיף את סוג באופנוע בכותרת ושנתון..

    לענייננו:

    לכל דגמי האינדורו 2 פעימות הדבר מוכר, גם לאחר נפילות קלות במקום הסעפת נוטה להתעוות (או התושבת של הסעפת בחיבור לשלדה.
    לחילופין אם לא מדובר בנזילה עקב נפילה או עיקום אז יש לבצע פשוט החלפה של O ring שהיא מאוד זולה ופשוטה.

    לי עלה יישור קטנטן של הסעפת אל מול פתח הפליטה עם החלפת אורינגים 180 ש"ח (וגם זה לא ממש זול..).

    אצלך נראה שהנזילה לא רצינית, יכול בכיף להמשיך לרכוב ככה ולשים לב שלא מחמיר אלא אם זה ממש לא נעים לך לעין תקפוץ למוסך שיסדרו.
    אגב, רכיבה אחרי אצלי ונפילה קטנה שוב גרמה לתופעה לחזור...כך שתיקח בחשבון שזאת בעיה מוכרת ולרוב הכלים יש אותה.

    בין הפתרונות השונים שקיימים הם מיגוני סעפת שלדה משולב מאלומיניום ומסיבי השומר על הסעפת ועל הגחון ומונע לרוב את הבעיה.
    ישנם גם מיגוני קרבון על הסעפת בלבד (לא שמתי לב בתמונות אם יש לך או לא) אך מעבר לשמירה מעיקום הסעפת, הוא אפילו יכול להחמיר את התופעה מכיוון שמעביר את האנרגיה של המכה אל החיבור של הסעפת וכך שוב קיים סיכוי לנזילה.

    המלצה שלי, חבל לבזבז כסף מיותר..תלך למוסך לבצע יישור אם זה ממש מטריד אותך אבל בגדול הכל תקין.

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של doutsh
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    651
    ממה שאפשר לראות בתמונות (תנסה אולי לצלם שוב ולנסות לפקס על הסעפת עצמה), היא נראית די ישרה ונכנסת כמו שצריך למקומה.

    כמו שאמר אוזניק, צריך מדי פעם להחליף את שני האו-רינגים שנמצאים בין הסעפת לבין פתח הפליטה של הצילינדר.
    הגומיות האלה זהות בכל הדו"פים (גם של קטמ וגם של גאסגאס) ולכן פשוט תקנה שתי גומיות ותחליף.
    זו עבודה מאד פשוטה - שני ברגים מחברים את הסעפת לשילדה (לא צריך לפרק את הדוד, הסעפת פשוט נשלפת ממנו אחרי שפותחים את שני הברגים ומושכים קדימה).
    צריך כמובן להסיר גם את שני הקפיצים מהסעפת. זה יכול להיות קצת מאתגר אם אין לך את הכלי שמושך את זה, אבל אפשר להסתדר למשל על ידי יצירת טבעת מכמה ליפופים של חוט ברזל. מלבישים את הטבעת על הוו של הקפיץ ומושכים עם פלייר-פטנט או משהו בסגנון.

    אתה תראה שבחלק הפנימי של הסעפת יש שתי גומיות זהות. תוציא אותם, תנקה קצת את האזור, תכניס שתיים חדשות, ואם יש לך גריז עמיד בחום תמרח קצת על הגומיות, זה יכול להאריך את חייהן.
    וזהו, תרכיב הכל בחזרה.

    בכל מקרה, כמו שאמרו, אם זו הזעה קטנה ולא בריחת אוויר משמעותית, זה יותר נזק אסטטי מאשר השפעה אמיתי על הביצועים.

אשכולות דומים

  1. נזילה מהבולם הקדמי
    על ידי guyx1992 בפורום פורום טכני
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 24-02-2017, 18:12
  2. תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 26-03-2016, 23:42
  3. נזילה ממשאבת בלם נקסוס 500
    על ידי Shay1204 בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 27-09-2015, 18:41
  4. הסרת צבע ממנוע אופנוע
    על ידי zari בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 26-09-2015, 16:50
  5. crf450 2008 הסעפת נשברה
    על ידי ido1596 בפורום פורום טכני
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 30-06-2015, 08:05

תגיות עבור אשכול הזה

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO