מניח שיעירו לך על הכותרת אחד המנהלים בקרוב, ממליץ לך להוסיף את סוג באופנוע בכותרת ושנתון..
לענייננו:
לכל דגמי האינדורו 2 פעימות הדבר מוכר, גם לאחר נפילות קלות במקום הסעפת נוטה להתעוות (או התושבת של הסעפת בחיבור לשלדה.
לחילופין אם לא מדובר בנזילה עקב נפילה או עיקום אז יש לבצע פשוט החלפה של O ring שהיא מאוד זולה ופשוטה.
לי עלה יישור קטנטן של הסעפת אל מול פתח הפליטה עם החלפת אורינגים 180 ש"ח (וגם זה לא ממש זול..).
אצלך נראה שהנזילה לא רצינית, יכול בכיף להמשיך לרכוב ככה ולשים לב שלא מחמיר אלא אם זה ממש לא נעים לך לעין תקפוץ למוסך שיסדרו.
אגב, רכיבה אחרי אצלי ונפילה קטנה שוב גרמה לתופעה לחזור...כך שתיקח בחשבון שזאת בעיה מוכרת ולרוב הכלים יש אותה.
בין הפתרונות השונים שקיימים הם מיגוני סעפת שלדה משולב מאלומיניום ומסיבי השומר על הסעפת ועל הגחון ומונע לרוב את הבעיה.
ישנם גם מיגוני קרבון על הסעפת בלבד (לא שמתי לב בתמונות אם יש לך או לא) אך מעבר לשמירה מעיקום הסעפת, הוא אפילו יכול להחמיר את התופעה מכיוון שמעביר את האנרגיה של המכה אל החיבור של הסעפת וכך שוב קיים סיכוי לנזילה.
המלצה שלי, חבל לבזבז כסף מיותר..תלך למוסך לבצע יישור אם זה ממש מטריד אותך אבל בגדול הכל תקין.