ממה שאפשר לראות בתמונות (תנסה אולי לצלם שוב ולנסות לפקס על הסעפת עצמה), היא נראית די ישרה ונכנסת כמו שצריך למקומה.

כמו שאמר אוזניק, צריך מדי פעם להחליף את שני האו-רינגים שנמצאים בין הסעפת לבין פתח הפליטה של הצילינדר.
הגומיות האלה זהות בכל הדו"פים (גם של קטמ וגם של גאסגאס) ולכן פשוט תקנה שתי גומיות ותחליף.
זו עבודה מאד פשוטה - שני ברגים מחברים את הסעפת לשילדה (לא צריך לפרק את הדוד, הסעפת פשוט נשלפת ממנו אחרי שפותחים את שני הברגים ומושכים קדימה).
צריך כמובן להסיר גם את שני הקפיצים מהסעפת. זה יכול להיות קצת מאתגר אם אין לך את הכלי שמושך את זה, אבל אפשר להסתדר למשל על ידי יצירת טבעת מכמה ליפופים של חוט ברזל. מלבישים את הטבעת על הוו של הקפיץ ומושכים עם פלייר-פטנט או משהו בסגנון.

אתה תראה שבחלק הפנימי של הסעפת יש שתי גומיות זהות. תוציא אותם, תנקה קצת את האזור, תכניס שתיים חדשות, ואם יש לך גריז עמיד בחום תמרח קצת על הגומיות, זה יכול להאריך את חייהן.
וזהו, תרכיב הכל בחזרה.

בכל מקרה, כמו שאמרו, אם זו הזעה קטנה ולא בריחת אוויר משמעותית, זה יותר נזק אסטטי מאשר השפעה אמיתי על הביצועים.