לא נסעתי עליהם אבל לדעתי יקר מדיי
שני האופנועים באותו מחיר = 70 אלף.
לא יצא לי עדיין לרכב על אף אחד מהם אבל אשמח לשמוע התרשמויות ממי שכן.
עלויות של הויסטרום אני מכיר , איך ה BMW מהבחינה הזאת?
נסיעה של כ-100 ק"מ ביום.
לא נסעתי עליהם אבל לדעתי יקר מדיי
הf700 יהיה יותר זול בהחזקה, ומשמעותית יותר זול בצריכת דלק.
להערכתי הf700 יתן לך 3 ק"מ יותר בכל ליטר. (הכותב רוכב על f800st, ומבסוט ממנו בקטע מוגזם)
נערך לאחרונה על ידי jkob.s; 02-06-2017 בשעה 14:59.
בוא נדבר במספרים אבסולוטיים, הויסטרום שהיה לי היה עושה 1:21 משולב. אני נוסע יחסית רגוע.
אתה אומר שה BMW עושה 24?
איזו שנה ה ST שלך?
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
יש בפורום סוג של over rating לגבי צריכת דלק.
קודם כל, האמרה שלך על "הבדל משמעותי" בצריכת הדלק לא ממש מגובה בעובדות.
אם הסטרום עושה ק"מ על ליטר אז ההבדל משמעותי - רבע הוצאות הדלק. מצד שני, אם מדובר על 20 ק"מ לליטר שעושה הסטרום לעומת 23 ק"מ לליטר שעושה הגרמני, אז עבור פות"ש (100 ק"מ ליום) מדובר על הבדל בין 5 ליטר בסטרום לבין 4.35 ליטר בגרמני, דהיינו, הבדל של כ-3.5-4 שקל ליום. משמעותי? בטוח שלא בהתחשב בהוצאות אחזקה כוללות.
לא מכיר את מחירי החלפים ולא יודע אם פות"ש מטפל בעצמו או במוסך (מניסיון - מוסכים של יפניים זולים יותר לגבי עבודה), וגם זה חשוב. ועוד משהו: מוסכי ב.מ.וו. טובים ש כמעט רק באזור המרכז. אז אם פות"ש צריך לקחת יום חופש כל 50 או 60 יום כדי לטפל בכלי זהו שיקול עלות רציני שיכול לשנות את המאזן.
פות"ש - קח רכיבת מבחן ותראה למי מהאופנועים אתה יותר מתחבר. ההבדל בהוצאות יהיה זניח בהשוואה להבדל שתרגיש יום יום ברכיבה.
אני לא משווה את הסגנון רכיבה שלי לשאר האנשים. סבתות עופות אותי בד"כ.
F800st שנת 2007. רוב הקילומטרז שלי זה אילת-באר שבע.
ממלא טנק דלק כל 400 ק"מ בערך.
המיכל האחרון הכניס 14 ליטר, ונסע 410 ק"מ.
אחד לפניו, הכניס 14.5 ליטר, ונסע 420 ק"מ.
המהירות נסיעה היא 95 קמ"ש בערך, יד יציבה על הגז.
בממוצע, 1:29 בין עירוני. 1:23 עירוני.
מקווה שעזרתי.
הויסטרומים הישנים אכן יקרים לאחזקה אם קונים חלפים בארץ (אני מזמין מאיביי), החדשים הם עם מרווח טיפולים כפול אז לפחות בתאוריה הם אמורים להיות יותר זולים.
לא בדקתי עלות טיפולים רשמית לחדשים אז אני לא יודע בוודאות.
Yamaha X-City 250 -> Hyosung GT250 -> Suzuki GS500 -> Suzuki V-Strom 650 -> Suzuki Bandit 1200 --> Kawasaki Versys 650
וי סטרום 650 מדגם 2017 מוצע כעת במחיר של 63,000 ש"ח (על הכביש) עד ה-16.6.17. בנוסף, עושה טיפול כל 12,000 ק"מ. במחיר הנ"ל הוא עסקה משתלמת יותר מהב.מ.וו 700 בפרמטרים שהוזכרו.
גילוי נאות: עובד אצל יבואנית סוזוקי לישראל
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
מנהל התחום הרלוונטי אצל היבואן אמר לך שזה כלול במבצע, קצת קשה להתווכח עם זה.
Yamaha X-City 250 -> Hyosung GT250 -> Suzuki GS500 -> Suzuki V-Strom 650 -> Suzuki Bandit 1200 --> Kawasaki Versys 650
ידידי זה עדיין יקר מהבמוו.
אני מטפל לבד בבמוו 800 3 אופנועים.
ה700 חולק את אותו המנוע רק ללא PAIR VALVE.
טיפול לבד עם חלקים מהארץ יוצא לי 100 שקל טיפול קטן ו 150 גדול.
אם חלקים מקוריים בארץ זה
150 קטן
250 גדול
במוסך זה 700-800 קטן
1200 גדול
פעם ב 40/80 אלף תלוי רכיבה ופלאגים זה כיוון שסתומים 1800 שקל במוסך מורשה
(המחשב אופנוע לפי אופי רכיבה אומר מתי לעשות כיוון שסתומים,ופלאגים מקוריים זה 40 אלף או אירידיום זה 80 אלף אז המוקדם מה2 עושים וטיפול ענק)
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor