סטרלוק: לא התכוונתי שזה יותר זול מהב.מ.וו, התכוונתי רק שהחדשים יותר זולים לתחזוקה מהישנים.
Yamaha X-City 250 -> Hyosung GT250 -> Suzuki GS500 -> Suzuki V-Strom 650 -> Suzuki Bandit 1200 --> Kawasaki Versys 650
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
כי אני עוזר לחברים לטפל בויסטרומים אז יודע עלויות
ALINA
פילטר שמן קונה בחנות חלקי רכב הקרובה לביתי של במוו סידרה 1 או פורד פיאסטה זה פילטר זהה שהולך לאופנועים (יש 3 דגמים באורך שונה שלי מקבל את כל ה3 אז הזה של אוטו הוא אותו אחד שהוא הארוך לאופנוע)
פילטר אוויר קניתי 15 יחידות במכה של HIFLO יצא לי כ 50 שקל לאחד בארץ.
פלאגים אירידיום שוב בחנות חלקי רכב ליד הבית 60 שקל לאחד.
זהו בגדול לתחזוקה שוטפת אני לא צריך עוד חלקים
ETZ 301
רק אם עופר אבניר הורידו מחירים בצורה חדה מאוד (ואני בספק לאור החברים שמטפלים שם)
במוו עדיין זול יותר
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
ושוב - מאחר ואתה לא קונה חלקים מדלק מוטורס יבואני ב.מ.וו, אל תשווה את התמחור של עלות האחזקה, למחירי החלפים בעופר-אבניר, יבואני סוזוקי.
תשווה תפוחים לתפוחים. ללא השוואת מחירי חלפים ברשת לב.מ.וו מול מחירי חלפים ברשת לסוזוקי, ההכרזה שלך בדבר "אחזקה זולה יותר לבימרים", היא פשוט לא נכונה.
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
כרובי אשמח שתתן לנו פרטים כאן של עלות טיפול
1000
12000
24000
36000
48000
אגב שוב אני קונה במחיר דלק מוטורס, פשוט הולך לחנות חלקים קרובה לבית (99% מהם עובדים עם דלק מוטורס, למה? כי מאזדה, פורד,במוו רכבים נפוצים מאוד)
עם מקט במוו במידת הצורך ומקבל ליד הבית מה שאני רוצה.
זה יתרון של יבואן שהוא גם מותגי רכב חזקים בארץ אבל אני בכוונה לא מדבר על זה.
אני מדבר נטו על עלויות.
נשמח שתתן לנו כאן טבלת מחירון טיפולים
Sent from my m3 note using Tapatalk
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
בשמחה. אבל אתה לא מתייחס לעובדה ששוב אתה מבקש מחירון טבלת טיפולים אצל היבואן כדי להשוות אותו לעלות הטיפולים של חלפים שנרכשים ברשת ומטופלים בבית. זה בהכרח ובוודאות יהיה זול יותר. אבל מצד שני, זה לא המדד להכרזה שלך שה"ב.מ.וו זול יותר לטיפולים מסוזוקי".
אתה רוצה להשוות? תשווה עלות חלקים של ב.מ.וו מחו"ל לטיפול לבד בבית מול...עלות חלקים של סוזוקי מחו"ל לטיפול לבד בבית. בשביל ההשוואה הזו, אין שום צורך בטבלת הטיפולים הרשמית של היבואן.
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
ולמרות שזה לא רלוונטי להשוואה שלך, אני מעלה כאן את התמחור של היבואן, רק כי אמרתי שאעשה זאת. אבל אין מה להשוות אותה למי שקונה חלקים ברשת ומטפל לבד בבית. זה לא מדד ל"איזה אופנוע יותר זול לאחזקה, ב.מ.וו או סוזוקי".
1000 - 489.6 ש"ח
12,000 - 1309.6 ש"ח
24,000 - 1804.2 ש"ח
36,000 - 1601.2 ש"ח
48,000 - 1804.2 ש"ח
כל המחירים לפני מע"מ.
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
נשמח לשמוע מהיבואן המתחרה
למרות שזה לא המדד היחיד
שקיפות היא נקודת פתיחה טובה
Sent from my XT1650 using Tapatalk
אמנם מצאתי רק טבלה מ-2013 אבל הפרש מחירי הטיפולים בין הויסטרום לב.מ.וו. עומד על סביבות ה 1,000 שקל ל 50,000 ק"מ. (48,000 ק"מ בויסטרום).
אז נכון שהוא יותר זול בטיפולים אבל בהפרש לא מורגש לעומת הפרש המחירים כל עוד הויסטרום נמכר ב 10% הנחה.
Yamaha X-City 250 -> Hyosung GT250 -> Suzuki GS500 -> Suzuki V-Strom 650 -> Suzuki Bandit 1200 --> Kawasaki Versys 650
משנת 2007 Vstrom סבבה? החלפת שמן ופילטר שמן כל 6000 ק"מ.
משנת 2016, (או שנה אחרת, לא סגור על זה) החלפת שמן ופילטר שמן כל 12000 ק"מ.
עכשיו, עם כל הכבוד למהנדסים בסזוקי, איך זה קורה?
המנוע כמעט אותו מנוע. תכולת השמן נשארת בערך 3 ליטר. סוג השימוש אותו דבר.
ואם זה כמו שאני חושב, שפשוט איכות השמן עלתה, אז זה אומר שאפשר להתחיל לתת טווח טיפולים של 10,000 ק"מ גם באופנועים הישנים?
הוראות מהחברה הם בגדר המלצה לא קריטית?