עמוד 4 מתוך 4 ראשוןראשון ... 234
תוצאות 46 עד 55 מ 55

אשכול: התייעצות - ויסטרום 650 2017 , במוו f700gs

  1. #46
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    ציטוט נכתב במקור על ידי mrbig750 צפיה בהודעה
    נגעת בנקודה מעניינת, לאף אחד מהם אין אפשרות לנסיעת מבחן בזמן הקרוב, מה שמבחינתי פוסל לגמרי.
    אם מדברים על ההפרש בקניה, מה לגבי הורסיס 650? עולה עוד כמה אלפי שקלים מתחת לויסטרום. עליו אני אקח נסיעת מבחן.

    Sent from my SM-G930F using Tapatalk
    יש אפשרות לרכיבת מבחן על הוי סטרום ממש בקרוב. דבר איתי בפרטי.
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

  2. #47
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    Decktor
    בקרת החלקה סטנדרט בבמוו שנים.
    גם מבחינת נוחות הבמוו לוקח בגדול
    הויסטרום טוב יותר בכביש מהבמוו.
    גם מחיר קניה ראשוני נמוך יותר.
    הבמוו דווקא עדיף על הויסטרום בשטח.
    לדעתי שוב הכי טוב רכיבת מבחן.
    הינה על הויסטרום בקרוב תקבל רכיבה.
    זה שאין על הבמוו נשמע לי ממש מוזר , היה לפני כמה חודשים, לדעתי תבדוק שוב.
    הם לרוב משחררים בלי בעיות

    Sent from my m3 note using Tapatalk
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  3. #48
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    42
    ציטוט נכתב במקור על ידי כRובי צפיה בהודעה
    יש אפשרות לרכיבת מבחן על הוי סטרום ממש בקרוב. דבר איתי בפרטי.
    ועל הטואנו ?


  4. #49
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    232
    סטרלוק:
    לא אמרתי כלום על השוואת יכולת שטח, אמרתי שה GS700 הוא דו"ש גדול ששינו אותו ככה שהוא איבד את רוב יכולת השטח, זה תיאור של העובדה שהוא בא ממקום שונה לחלוטין מהויסטרום שהוא גירסה דלת נפח של אדוונצ'ר כביש בנפח 1,000.
    באתר הישראלי של ב.מ.וו. לא מציינים את בקרת ההחלקה בשום מקום ובמבחני הדרכים שקראתי כולם אומרים שזאת אופציה בתשלום, כמו שאמרתי מראש אני לא בטוח אבל לא מצאתי שום מקום שאומר שזה בימינו סטנדרט.
    ובקשר לנוחות לא רכבתי על הב.מ.וו. אז כמו שאמרתי זה רק ממבחני דרכים אבל בכל מבחן שקראתי הויסטרום מנצח בתחום הזה, תגיד מה שתגיד עליו אבל הוא אחד האופנועים הכי נוחים שקיימים בעולם.

    הנה מבחן וידאו למשל שאומר בדיוק את מה שאמרתי על האופנועים:
    Yamaha X-City 250 -> Hyosung GT250 -> Suzuki GS500 -> Suzuki V-Strom 650 -> Suzuki Bandit 1200 --> Kawasaki Versys 650

  5. #50
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    תראה בחול יש מקומות שמוכרים גירסא "ערומה של במוו" .שזה בלי ABS ובלי בקרות.
    בארץ הגיע רק אחד כזה למיטב ידיעתי ביבוא אישי של 2008 F800ST.
    כל מה שיובא תחת דלק או קמור , הגיע עם סט מה שנקרא PREMIUM
    שזה מחשב דרך,ABS,בקרת החלקה ,כיוון מתלים חשמלי (בדגמים שקיים) , ועוד איזה כמה פיצ'קעס.
    ודאית אין במוו בארץ משנתון 2011 (או משהו כזה שהכם הכניסו את הבקרה) ללא בקרת החלקה , פשוט לא קיים.

    והאלה של לפני זה מגיעים עם מפת הצטה מהמפעל שהיא מורידה מומנט לקראת סוף הסקאלה למנוע החלקה (ניתן לביטול והוספה בקלות של כמה עשרות סוסים תמורת הרבה דלק )
    GS700 אתה צודק איבד את רוב יכולות השטח שלו יחסית ל800 אבל הוא מתחרה ישיר לויסטרום.
    שניהם מוגדרים 20/80.
    ה700/650 זה כל מטרת הקיום שלהם להיות זולים מה800 ולהתחרות בורסיס והVSTROM.

    ה 800 מוגדר 50/50
    800 ADV
    40/60
    בגדול מגדירים 700 30/70 אבל בעולם ראלי יותר זה 20/80.
    גם הויסטרום הרגיל שם

    Safety package for F700GS: ASC, ESA, RDC
    זה החבילה הסטנדרט בארץ.
    ASC -בקרת אחיזה
    ESA- בולמים חשמליים
    RDC- חישני לחץ אוויר בצמיגים
    כמובן בנוסף לABS מודרני של בוש
    נערך לאחרונה על ידי strelok89; 08-06-2017 בשעה 09:16.
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  6. #51
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    232
    לפי המפרט הטכני שנמצא באתר של ב.מ.וו בישראל הוא מגיע רק עם ABS, אבל האתר מתוחזק בצורה גרועה (כמו רוב אתרי היבואנים בארץ) ולא יפתיע אותי אם זאת טעות שלהם.
    מצד שני כל עוד האתר טוען שזה מגיע בלי בקרת החלקה אני אצטרך להאמין שזה המצב עד שאני אראה משהו שאומר אחרת.
    Screenshot 2017-06-08 08.17.27.jpgScreenshot 2017-06-08 08.14.15.jpg
    Yamaha X-City 250 -> Hyosung GT250 -> Suzuki GS500 -> Suzuki V-Strom 650 -> Suzuki Bandit 1200 --> Kawasaki Versys 650

  7. #52
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    232
    מתוך נסיון לראות אם אתה צודק כי בכל זאת אתה מכיר ב.מ.וו. יותר טוב ממני חפרתי באתר של ב.מ.וו. וחיפשתי ולא מצאתי משהו על בקרת אחיזה סטנדרט.
    גם בעמוד של ה GS800 הם אומרים שהוא לא מגיע עם בקרת החלקה בסטנדרט אלא בתור אופציה בתשלום.
    לפי מיטב ידיעתי גם אין ל 700 את המתלים האלקטרוניים שהם אכן סטנדרט ב 800.

    אני יודע שאתה מאוהב בב.מ.וו. 800 שלך ובצדק זה אופנוע מדהים, אבל נדמה לי שאתה שוכח שה 700 אמנם חולק אותו מנוע אבל זאת גרסה מאוד מוזלת.
    יש סיבה שה GS800 עולה 30,000 שקל יותר מה-700, זה הבדל עצום וברור שב.מ.וו. חסכו בהמון מקומות ולכן אי אפשר להסיק מסקנות לגבי ה-700 מתוך נסיון על ה-800.
    Yamaha X-City 250 -> Hyosung GT250 -> Suzuki GS500 -> Suzuki V-Strom 650 -> Suzuki Bandit 1200 --> Kawasaki Versys 650

  8. #53
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    בבקשה, תשובה ממנהל טכני דלק מוטורס אופנועים.
    כמו שאמרתי יש מקומות שאצלם זה בתוספת תשלום.
    כל במוו שיובא לארץ על ידי דלק מכיל חבילת בסיס של
    בקרת החלקה
    איביאס
    בולמים חשמליים (במידה וקיים)
    וחישני לחץ אוויר.

    בעבר(הדגמים שלי)
    החבילה הכילה חימום גריפים והחישני לחץ אוויר היו תוספת.

    הם לא רושמים את זה כי זה סטנדרט ברגע שיש abs החל מ2011 (לדעתי כמו שאמרתי) זה כולל גם בקרת החלקה (שהיא חלק בתוך הabs)

    בחלק מהעולם גם כפתור ביטול abs זה תוספת תשלום, בארץ לא ככה המצב.

    אגב גם לא רשום שזה כולל מצערת ride by wire כי זה סטנדרט בכל במוו.
    כמו חישן נקישות
    ועוד כל מיני דברים זה פשוט סטנדרט שנים אז לא טורחים לרשום


    Sent from my m3 note using Tapatalk
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  9. #54
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    232
    או.קיי. אני מאמין לו אבל תמסור לו שיתקן את האתר שלהם שכתוב שם בפירוש שזה לא סטנדרט, מתוך הפירוט על ה F800GS:
    עם ABS כציוד סטנדרטי ו-ESA (כוונון מתלים אלקטרוני) ו-ASC (בקרת יציבות אוטומטית) כאופציה, הרכיבה שלך תהיה לא רק בטוחה יותר, אלא גם נוחה יותר.
    http://bmw-motorrad.co.il/product/f-800-gs-3/
    Yamaha X-City 250 -> Hyosung GT250 -> Suzuki GS500 -> Suzuki V-Strom 650 -> Suzuki Bandit 1200 --> Kawasaki Versys 650

  10. #55
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ידוע ידוע האתר הוא לא קשור אליו זה איזה קבלן בנה להם....
    כמו רוב היבואנים בארץ האתר לוקה בחסר

    Sent from my m3 note using Tapatalk
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

אשכולות דומים

  1. קלן: סוזוקי ויסטרום 650 חדשים ל-2017
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 26-07-2017, 19:19
  2. מחפש לקנות במוו r1200c מונטוק
    על ידי esela24@gmail.com בפורום פורום קנייה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 24-12-2016, 01:41
  3. קיים מועדון ויסטרום?
    על ידי mrbig750 בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 31-08-2016, 15:30
  4. מחפש ויסטרום 650
    על ידי mrbig750 בפורום פורום קנייה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 09-06-2016, 13:36
  5. בדיקת במוו אצל האלכסים?
    על ידי tomdekel בפורום כללי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 22-11-2015, 12:07

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO