ציטוט נכתב במקור על ידי א הזקן צפיה בהודעה
יש בפורום סוג של over rating לגבי צריכת דלק.

קודם כל, האמרה שלך על "הבדל משמעותי" בצריכת הדלק לא ממש מגובה בעובדות.

אם הסטרום עושה ק"מ על ליטר אז ההבדל משמעותי - רבע הוצאות הדלק. מצד שני, אם מדובר על 20 ק"מ לליטר שעושה הסטרום לעומת 23 ק"מ לליטר שעושה הגרמני, אז עבור פות"ש (100 ק"מ ליום) מדובר על הבדל בין 5 ליטר בסטרום לבין 4.35 ליטר בגרמני, דהיינו, הבדל של כ-3.5-4 שקל ליום. משמעותי? בטוח שלא בהתחשב בהוצאות אחזקה כוללות.

לא מכיר את מחירי החלפים ולא יודע אם פות"ש מטפל בעצמו או במוסך (מניסיון - מוסכים של יפניים זולים יותר לגבי עבודה), וגם זה חשוב. ועוד משהו: מוסכי ב.מ.וו. טובים ש כמעט רק באזור המרכז. אז אם פות"ש צריך לקחת יום חופש כל 50 או 60 יום כדי לטפל בכלי זהו שיקול עלות רציני שיכול לשנות את המאזן.

פות"ש - קח רכיבת מבחן ותראה למי מהאופנועים אתה יותר מתחבר. ההבדל בהוצאות יהיה זניח בהשוואה להבדל שתרגיש יום יום ברכיבה.
מצטער אבל הויסטרום ידוע בתור הכי יקרן באחזקה...


Sent from my m3 note using Tapatalk