עמוד 3 מתוך 4 ראשוןראשון 1234 אחרוןאחרון
תוצאות 31 עד 45 מ 55

אשכול: התייעצות - ויסטרום 650 2017 , במוו f700gs

  1. #31
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    232
    זאת תהייה שהייתה גם לי אבל אני לא אקח סיכון על הכלי האישי שלי, זה לא בדיוק אותו מנוע אלא אבולוציה שלו ורוב החלקים הוחלפו ב Glee לעומת ה Wee.
    Yamaha X-City 250 -> Hyosung GT250 -> Suzuki GS500 -> Suzuki V-Strom 650 -> Suzuki Bandit 1200 --> Kawasaki Versys 650

  2. #32
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2016
    מיקום
    באר שבע/אילת
    הודעות
    215
    לפות"ש, נתון שכדאי לשקול, זה גם ערך האופנוע כמשומש. למרות ש2 האופנועים עם שוק טוב, לדעתי יש יתרון לגרמני. (הולך לבדוק ביד 2)

    עריכה: נראה זניח.

  3. #33
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי כRובי צפיה בהודעה
    ולמרות שזה לא רלוונטי להשוואה שלך, אני מעלה כאן את התמחור של היבואן, רק כי אמרתי שאעשה זאת. אבל אין מה להשוות אותה למי שקונה חלקים ברשת ומטפל לבד בבית. זה לא מדד ל"איזה אופנוע יותר זול לאחזקה, ב.מ.וו או סוזוקי".
    1000 - 489.6 ש"ח
    12,000 - 1309.6 ש"ח
    24,000 - 1804.2 ש"ח
    36,000 - 1601.2 ש"ח
    48,000 - 1804.2 ש"ח

    כל המחירים לפני מע"מ.
    תודה התקשרתי ליבואן הרשמי ביקשתי שילח לי במייל גם רשימה כזו.
    יכול להעיד מנסיון אישי.
    1000
    10000
    30000
    כל אלה טיפולים קטנים ועולים 800 שקל כולל מע"מ
    20000 זה טיפול בינוני שזה 1000שקל כולל מע"מ
    40000 זה טיפול גדול שסתומים והכל 1800-2000 שקל כולל מעמ (לא יודע ודאית על שלי שילמתי 1750 על של אבא 2100 אבל אצלו החליפו מובילי טימינג ואטם מכסה שסתומים ועוד כמה דברים שלא זוכר ודאית מחירים )
    מחר אדע תשובה רשמית של דלק מעניין מה יגידו
    אני מטפל לבד לרוב ומידי פעם הולך לדלק
    טיפול גדול של 40 תמיד עושה בדלק בגלל כיוון שסתומים שלא בא לי להיתקע וליסוע למרכז להביא שימסים במידה וידרש כיוון


    ציטוט נכתב במקור על ידי jkob.s צפיה בהודעה
    משנת 2007 Vstrom סבבה? החלפת שמן ופילטר שמן כל 6000 ק"מ.
    משנת 2016, (או שנה אחרת, לא סגור על זה) החלפת שמן ופילטר שמן כל 12000 ק"מ.


    עכשיו, עם כל הכבוד למהנדסים בסזוקי, איך זה קורה?
    המנוע כמעט אותו מנוע. תכולת השמן נשארת בערך 3 ליטר. סוג השימוש אותו דבר.


    ואם זה כמו שאני חושב, שפשוט איכות השמן עלתה, אז זה אומר שאפשר להתחיל לתת טווח טיפולים של 10,000 ק"מ גם באופנועים הישנים?
    הוראות מהחברה הם בגדר המלצה לא קריטית?

    בקשר לתהיה שלך הגרמנים ודאית שינו שמנים לאורך השנים.
    בספר רכב הזה מנייר של הF800ST רשום 10-40 של אוטו מנראלי בלבד תקן SG.
    אחרי זה שינו ל 10-40 חצי סינטטי עם תקן MA
    ואז שינו ל 15-50 תקן MA
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  4. #34
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    ציטוט נכתב במקור על ידי jkob.s צפיה בהודעה
    משנת 2007 Vstrom סבבה? החלפת שמן ופילטר שמן כל 6000 ק"מ.
    משנת 2016, (או שנה אחרת, לא סגור על זה) החלפת שמן ופילטר שמן כל 12000 ק"מ.


    עכשיו, עם כל הכבוד למהנדסים בסזוקי, איך זה קורה?
    המנוע כמעט אותו מנוע. תכולת השמן נשארת בערך 3 ליטר. סוג השימוש אותו דבר.


    ואם זה כמו שאני חושב, שפשוט איכות השמן עלתה, אז זה אומר שאפשר להתחיל לתת טווח טיפולים של 10,000 ק"מ גם באופנועים הישנים?
    הוראות מהחברה הם בגדר המלצה לא קריטית?
    המעבר לטיפול כל אחת ל-12,000 ק"מ החל בשינוי שעבר דגם הוי סטרום 650 ב-2011 (הגיע לארץ כדגם 2012)
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

  5. #35
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    112
    דגם 2017 בכלל במלאי ? (ה-650)

  6. #36
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    232
    אמור להגיע בימים הקרובים.
    Yamaha X-City 250 -> Hyosung GT250 -> Suzuki GS500 -> Suzuki V-Strom 650 -> Suzuki Bandit 1200 --> Kawasaki Versys 650

  7. #37
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    טוב הגיעה התשובה הרשמית
    1000-800
    10000-800
    20000-1000
    30000-800
    40000-1400

    זה נטו המחירון

    עכשיו מעניין אותי לבדוק מה עוד עשיתי בגדול של 40 אלף שאצלי יצא 1800
    הממממ.... טוב צריך לבדוק.
    טוב גיליתי מה יש
    יש מה שנקרא טיפול שנתי זה מתווסף פעם בשנה לכל אחד מהטיפולים האלה זה עוד 200-400 שקל תלוי בכמה שנים עברו.

    Sent from my m3 note using Tapatalk
    נערך לאחרונה על ידי strelok89; 05-06-2017 בשעה 15:00.
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  8. #38
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2016
    הודעות
    23
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    טוב הגיעה התשובה הרשמית
    1000-800
    10000-800
    20000-1000
    30000-800
    40000-1400

    זה נטו המחירון

    עכשיו מעניין אותי לבדוק מה עוד עשיתי בגדול של 40 אלף שאצלי יצא 1800
    הממממ.... טוב צריך לבדוק.
    טוב גיליתי מה יש
    יש מה שנקרא טיפול שנתי זה מתווסף פעם בשנה לכל אחד מהטיפולים האלה זה עוד 200-400 שקל תלוי בכמה שנים עברו.

    Sent from my m3 note using Tapatalk
    כנראה הוחלף נוזל בלם...אולי גם הוחלף האטם מכסה שסתומים? למרות שרק האטם עצמו עולה כמעט 600 שקל

  9. #39
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    כן בדקתי זה היה נוזל בלם, שמן סינטטי ולא חצי וכמה גמחות שלי במחשב אופנוע.

    אגב הרגע חבר קיבל הצעת מחיר טיפול 10000 ל800 גיאס 500 שקל כולל מעמ והכל אחרי הנחת מועדון במוו

    Sent from my m3 note using Tapatalk
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  10. #40
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    232
    אפילו אם הטיפולים בב.מ.וו. היו חינם כל עוד הויסטרום זול ב-8,000 שקל הוא יותר משתלם כולל עלות טיפולים.
    כנראה שהמצב הזה לא ימשך להרבה זמן אבל בינתיים מבחינת עלויות אין ספק מי יותר משתלם מבין השניים.
    Yamaha X-City 250 -> Hyosung GT250 -> Suzuki GS500 -> Suzuki V-Strom 650 -> Suzuki Bandit 1200 --> Kawasaki Versys 650

  11. #41
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    הויסטרום אופנוע מעולה, וגם מעולה למחיר שלו, אבל הוא לא קרוב למה שמקבלי בגיאס.
    אם השיקול בעיקר מחיר קניה אין ספק עדיף ויסטרום.
    אם השיקול זה מה מקבלים בסוף וכמה עולה לתחזק את זה, אז יש הרבה על מה לחשוב
    אני על במוו בגלל התחזוקה כי בכסף שחסכתי על תחזוקה אני יכול לקנות עוד ויסטרום.
    אבל אני מקרה מיוחד, לא מאמין שיש כאן עוד אנשים כמוני שעושים 70 אלף בשנה

    Sent from my m3 note using Tapatalk
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  12. #42
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    232
    גם אם יש עוד כאלה אתם בטוח מיעוט...
    בכל מקרה אפילו לפני המבצע הב.מ.וו. הופך למשתלם יותר רק אחרי 40,000 ק"מ.
    זה הפרש קיים, במיוחד למי שנוסע הרבה כמוך אבל לא עצום, בויסטרומים הישנים אתה טכנית צודק אבל מה שאני עושה למשל זה פשוט להזמין ערכת תחזוקה מאיביי.
    המחיר כל כך נמוך שפעם ב 12,000 ק"מ אני מחליף גם את פילטר השמן וגם את פילטר האוויר למרות שהמרווח אמור להיות יותר גדול.
    Yamaha X-City 250 -> Hyosung GT250 -> Suzuki GS500 -> Suzuki V-Strom 650 -> Suzuki Bandit 1200 --> Kawasaki Versys 650

  13. #43
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    רק אתה שוכח את כל האופנוע מסביב, שהבמוו חזק יותר, עם מכללים עדיפים
    צריכת דלק עדיפה מה ששוב מוריד ב"מדד כדאיות " מ 40 אלף לכ 30 אלף כי ההפרש בדלק די גדול.
    אבל בחדשים ההפרש זניח זה יותר מה האדם מחפש באופנוע, אלה אופנועים שונים.
    ולדעתי רכיבת מבחן תענה בעצם כאן יותר טוב על השאלה

    Sent from my m3 note using Tapatalk
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  14. #44
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    84
    נגעת בנקודה מעניינת, לאף אחד מהם אין אפשרות לנסיעת מבחן בזמן הקרוב, מה שמבחינתי פוסל לגמרי.
    אם מדברים על ההפרש בקניה, מה לגבי הורסיס 650? עולה עוד כמה אלפי שקלים מתחת לויסטרום. עליו אני אקח נסיעת מבחן.

    Sent from my SM-G930F using Tapatalk

  15. #45
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    232
    במילים כלליות ביותר וממש לא מדוייקות, רק לפי מבחני דרכים כי חוץ מהויסטרום אין לי נסיון רכיבה אמיתי על האופנועים המדוברים:
    הורסיס הוא סוג של סופרמוטו מגודל.
    הויסטרום הוא אופנוע אדוונצ'ר חוצה יבשות מוקטן.
    ה.ב.מ.וו. הוא יצור בפני עצמו, טכנית הוא דו"ש גדול שויתר על יכולת השטח אבל זה לא מתאר את מה שיצא ממנו בפועל.
    אם אתה מחפש רק הנאה ברכיבה אז הורסיס הוא הבחירה הנכונה, מצד שני אם ככה אני לא מבין למה אתה מסתכל על הקטגוריה הזאת ולא על נייקדים ספורטיביים.
    אם אתה מחפש נוחות מירבית במיוחד אם זה בהרכבה אז זה הויסטרום.
    אם אתה מחפש משהו באמצע אבל שונה אז זה הב.מ.וו. הוא לא יהיה נוח כמו הויסטרום ולא מהנה כמו הורסיס אבל יש לו יתרונות משל עצמו.
    ההבדלים הם לא עצומים כמו שזה נשמע, גם הורסיס הוא אופנוע נוח, גם הויסטרום יכול לתת בראש, השאלה מי עושה מה יותר טוב ומה אתה מחפש.
    נקודה לטובת הויסטרום זה שהוא היחיד למיטב ידיעתי שמגיע עם בקרת החלקה בתור סטנדרט, אם אני לא טועה בורסיס אין אפשרות כזאת בכלל ובב.מ.וו. זאת אופציה בתשלום.
    Yamaha X-City 250 -> Hyosung GT250 -> Suzuki GS500 -> Suzuki V-Strom 650 -> Suzuki Bandit 1200 --> Kawasaki Versys 650

אשכולות דומים

  1. קלן: סוזוקי ויסטרום 650 חדשים ל-2017
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 26-07-2017, 18:19
  2. מחפש לקנות במוו r1200c מונטוק
    על ידי esela24@gmail.com בפורום פורום קנייה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 24-12-2016, 00:41
  3. קיים מועדון ויסטרום?
    על ידי mrbig750 בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 31-08-2016, 14:30
  4. מחפש ויסטרום 650
    על ידי mrbig750 בפורום פורום קנייה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 09-06-2016, 12:36
  5. בדיקת במוו אצל האלכסים?
    על ידי tomdekel בפורום כללי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 22-11-2015, 11:07

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO