לפות"ש, נתון שכדאי לשקול, זה גם ערך האופנוע כמשומש. למרות ש2 האופנועים עם שוק טוב, לדעתי יש יתרון לגרמני. (הולך לבדוק ביד 2)
עריכה: נראה זניח.
זאת תהייה שהייתה גם לי אבל אני לא אקח סיכון על הכלי האישי שלי, זה לא בדיוק אותו מנוע אלא אבולוציה שלו ורוב החלקים הוחלפו ב Glee לעומת ה Wee.
Yamaha X-City 250 -> Hyosung GT250 -> Suzuki GS500 -> Suzuki V-Strom 650 -> Suzuki Bandit 1200 --> Kawasaki Versys 650
לפות"ש, נתון שכדאי לשקול, זה גם ערך האופנוע כמשומש. למרות ש2 האופנועים עם שוק טוב, לדעתי יש יתרון לגרמני. (הולך לבדוק ביד 2)
עריכה: נראה זניח.
תודה התקשרתי ליבואן הרשמי ביקשתי שילח לי במייל גם רשימה כזו.
יכול להעיד מנסיון אישי.
1000
10000
30000
כל אלה טיפולים קטנים ועולים 800 שקל כולל מע"מ
20000 זה טיפול בינוני שזה 1000שקל כולל מע"מ
40000 זה טיפול גדול שסתומים והכל 1800-2000 שקל כולל מעמ (לא יודע ודאית על שלי שילמתי 1750 על של אבא 2100 אבל אצלו החליפו מובילי טימינג ואטם מכסה שסתומים ועוד כמה דברים שלא זוכר ודאית מחירים )
מחר אדע תשובה רשמית של דלק מעניין מה יגידו
אני מטפל לבד לרוב ומידי פעם הולך לדלק
טיפול גדול של 40 תמיד עושה בדלק בגלל כיוון שסתומים שלא בא לי להיתקע וליסוע למרכז להביא שימסים במידה וידרש כיוון
בקשר לתהיה שלך הגרמנים ודאית שינו שמנים לאורך השנים.
בספר רכב הזה מנייר של הF800ST רשום 10-40 של אוטו מנראלי בלבד תקן SG.
אחרי זה שינו ל 10-40 חצי סינטטי עם תקן MA
ואז שינו ל 15-50 תקן MA
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
דגם 2017 בכלל במלאי ? (ה-650)
אמור להגיע בימים הקרובים.
Yamaha X-City 250 -> Hyosung GT250 -> Suzuki GS500 -> Suzuki V-Strom 650 -> Suzuki Bandit 1200 --> Kawasaki Versys 650
טוב הגיעה התשובה הרשמית
1000-800
10000-800
20000-1000
30000-800
40000-1400
זה נטו המחירון
עכשיו מעניין אותי לבדוק מה עוד עשיתי בגדול של 40 אלף שאצלי יצא 1800
הממממ.... טוב צריך לבדוק.
טוב גיליתי מה יש
יש מה שנקרא טיפול שנתי זה מתווסף פעם בשנה לכל אחד מהטיפולים האלה זה עוד 200-400 שקל תלוי בכמה שנים עברו.
Sent from my m3 note using Tapatalk
נערך לאחרונה על ידי strelok89; 05-06-2017 בשעה 15:00.
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
כן בדקתי זה היה נוזל בלם, שמן סינטטי ולא חצי וכמה גמחות שלי במחשב אופנוע.
אגב הרגע חבר קיבל הצעת מחיר טיפול 10000 ל800 גיאס 500 שקל כולל מעמ והכל אחרי הנחת מועדון במוו
Sent from my m3 note using Tapatalk
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
אפילו אם הטיפולים בב.מ.וו. היו חינם כל עוד הויסטרום זול ב-8,000 שקל הוא יותר משתלם כולל עלות טיפולים.
כנראה שהמצב הזה לא ימשך להרבה זמן אבל בינתיים מבחינת עלויות אין ספק מי יותר משתלם מבין השניים.
Yamaha X-City 250 -> Hyosung GT250 -> Suzuki GS500 -> Suzuki V-Strom 650 -> Suzuki Bandit 1200 --> Kawasaki Versys 650
הויסטרום אופנוע מעולה, וגם מעולה למחיר שלו, אבל הוא לא קרוב למה שמקבלי בגיאס.
אם השיקול בעיקר מחיר קניה אין ספק עדיף ויסטרום.
אם השיקול זה מה מקבלים בסוף וכמה עולה לתחזק את זה, אז יש הרבה על מה לחשוב
אני על במוו בגלל התחזוקה כי בכסף שחסכתי על תחזוקה אני יכול לקנות עוד ויסטרום.
אבל אני מקרה מיוחד, לא מאמין שיש כאן עוד אנשים כמוני שעושים 70 אלף בשנה
Sent from my m3 note using Tapatalk
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
גם אם יש עוד כאלה אתם בטוח מיעוט...
בכל מקרה אפילו לפני המבצע הב.מ.וו. הופך למשתלם יותר רק אחרי 40,000 ק"מ.
זה הפרש קיים, במיוחד למי שנוסע הרבה כמוך אבל לא עצום, בויסטרומים הישנים אתה טכנית צודק אבל מה שאני עושה למשל זה פשוט להזמין ערכת תחזוקה מאיביי.
המחיר כל כך נמוך שפעם ב 12,000 ק"מ אני מחליף גם את פילטר השמן וגם את פילטר האוויר למרות שהמרווח אמור להיות יותר גדול.
Yamaha X-City 250 -> Hyosung GT250 -> Suzuki GS500 -> Suzuki V-Strom 650 -> Suzuki Bandit 1200 --> Kawasaki Versys 650
רק אתה שוכח את כל האופנוע מסביב, שהבמוו חזק יותר, עם מכללים עדיפים
צריכת דלק עדיפה מה ששוב מוריד ב"מדד כדאיות " מ 40 אלף לכ 30 אלף כי ההפרש בדלק די גדול.
אבל בחדשים ההפרש זניח זה יותר מה האדם מחפש באופנוע, אלה אופנועים שונים.
ולדעתי רכיבת מבחן תענה בעצם כאן יותר טוב על השאלה
Sent from my m3 note using Tapatalk
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
נגעת בנקודה מעניינת, לאף אחד מהם אין אפשרות לנסיעת מבחן בזמן הקרוב, מה שמבחינתי פוסל לגמרי.
אם מדברים על ההפרש בקניה, מה לגבי הורסיס 650? עולה עוד כמה אלפי שקלים מתחת לויסטרום. עליו אני אקח נסיעת מבחן.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
במילים כלליות ביותר וממש לא מדוייקות, רק לפי מבחני דרכים כי חוץ מהויסטרום אין לי נסיון רכיבה אמיתי על האופנועים המדוברים:
הורסיס הוא סוג של סופרמוטו מגודל.
הויסטרום הוא אופנוע אדוונצ'ר חוצה יבשות מוקטן.
ה.ב.מ.וו. הוא יצור בפני עצמו, טכנית הוא דו"ש גדול שויתר על יכולת השטח אבל זה לא מתאר את מה שיצא ממנו בפועל.
אם אתה מחפש רק הנאה ברכיבה אז הורסיס הוא הבחירה הנכונה, מצד שני אם ככה אני לא מבין למה אתה מסתכל על הקטגוריה הזאת ולא על נייקדים ספורטיביים.
אם אתה מחפש נוחות מירבית במיוחד אם זה בהרכבה אז זה הויסטרום.
אם אתה מחפש משהו באמצע אבל שונה אז זה הב.מ.וו. הוא לא יהיה נוח כמו הויסטרום ולא מהנה כמו הורסיס אבל יש לו יתרונות משל עצמו.
ההבדלים הם לא עצומים כמו שזה נשמע, גם הורסיס הוא אופנוע נוח, גם הויסטרום יכול לתת בראש, השאלה מי עושה מה יותר טוב ומה אתה מחפש.
נקודה לטובת הויסטרום זה שהוא היחיד למיטב ידיעתי שמגיע עם בקרת החלקה בתור סטנדרט, אם אני לא טועה בורסיס אין אפשרות כזאת בכלל ובב.מ.וו. זאת אופציה בתשלום.
Yamaha X-City 250 -> Hyosung GT250 -> Suzuki GS500 -> Suzuki V-Strom 650 -> Suzuki Bandit 1200 --> Kawasaki Versys 650