ציטוט נכתב במקור על ידי כRובי צפיה בהודעה
ולמרות שזה לא רלוונטי להשוואה שלך, אני מעלה כאן את התמחור של היבואן, רק כי אמרתי שאעשה זאת. אבל אין מה להשוות אותה למי שקונה חלקים ברשת ומטפל לבד בבית. זה לא מדד ל"איזה אופנוע יותר זול לאחזקה, ב.מ.וו או סוזוקי".
1000 - 489.6 ש"ח
12,000 - 1309.6 ש"ח
24,000 - 1804.2 ש"ח
36,000 - 1601.2 ש"ח
48,000 - 1804.2 ש"ח

כל המחירים לפני מע"מ.
תודה התקשרתי ליבואן הרשמי ביקשתי שילח לי במייל גם רשימה כזו.
יכול להעיד מנסיון אישי.
1000
10000
30000
כל אלה טיפולים קטנים ועולים 800 שקל כולל מע"מ
20000 זה טיפול בינוני שזה 1000שקל כולל מע"מ
40000 זה טיפול גדול שסתומים והכל 1800-2000 שקל כולל מעמ (לא יודע ודאית על שלי שילמתי 1750 על של אבא 2100 אבל אצלו החליפו מובילי טימינג ואטם מכסה שסתומים ועוד כמה דברים שלא זוכר ודאית מחירים )
מחר אדע תשובה רשמית של דלק מעניין מה יגידו
אני מטפל לבד לרוב ומידי פעם הולך לדלק
טיפול גדול של 40 תמיד עושה בדלק בגלל כיוון שסתומים שלא בא לי להיתקע וליסוע למרכז להביא שימסים במידה וידרש כיוון


ציטוט נכתב במקור על ידי jkob.s צפיה בהודעה
משנת 2007 Vstrom סבבה? החלפת שמן ופילטר שמן כל 6000 ק"מ.
משנת 2016, (או שנה אחרת, לא סגור על זה) החלפת שמן ופילטר שמן כל 12000 ק"מ.


עכשיו, עם כל הכבוד למהנדסים בסזוקי, איך זה קורה?
המנוע כמעט אותו מנוע. תכולת השמן נשארת בערך 3 ליטר. סוג השימוש אותו דבר.


ואם זה כמו שאני חושב, שפשוט איכות השמן עלתה, אז זה אומר שאפשר להתחיל לתת טווח טיפולים של 10,000 ק"מ גם באופנועים הישנים?
הוראות מהחברה הם בגדר המלצה לא קריטית?

בקשר לתהיה שלך הגרמנים ודאית שינו שמנים לאורך השנים.
בספר רכב הזה מנייר של הF800ST רשום 10-40 של אוטו מנראלי בלבד תקן SG.
אחרי זה שינו ל 10-40 חצי סינטטי עם תקן MA
ואז שינו ל 15-50 תקן MA