תראה בחול יש מקומות שמוכרים גירסא "ערומה של במוו" .שזה בלי ABS ובלי בקרות.
בארץ הגיע רק אחד כזה למיטב ידיעתי ביבוא אישי של 2008 F800ST.
כל מה שיובא תחת דלק או קמור , הגיע עם סט מה שנקרא PREMIUM
שזה מחשב דרך,ABS,בקרת החלקה ,כיוון מתלים חשמלי (בדגמים שקיים) , ועוד איזה כמה פיצ'קעס.
ודאית אין במוו בארץ משנתון 2011 (או משהו כזה שהכם הכניסו את הבקרה) ללא בקרת החלקה , פשוט לא קיים.
והאלה של לפני זה מגיעים עם מפת הצטה מהמפעל שהיא מורידה מומנט לקראת סוף הסקאלה למנוע החלקה (ניתן לביטול והוספה בקלות של כמה עשרות סוסים תמורת הרבה דלק )
GS700 אתה צודק איבד את רוב יכולות השטח שלו יחסית ל800 אבל הוא מתחרה ישיר לויסטרום.
שניהם מוגדרים 20/80.
ה700/650 זה כל מטרת הקיום שלהם להיות זולים מה800 ולהתחרות בורסיס והVSTROM.
ה 800 מוגדר 50/50
800 ADV
40/60
בגדול מגדירים 700 30/70 אבל בעולם ראלי יותר זה 20/80.
גם הויסטרום הרגיל שם
Safety package for F700GS: ASC, ESA, RDC
זה החבילה הסטנדרט בארץ.
ASC -בקרת אחיזה
ESA- בולמים חשמליים
RDC- חישני לחץ אוויר בצמיגים
כמובן בנוסף לABS מודרני של בוש


ציטוט ההודעה בתגובה