ìà ðñòúé òìéäí àáì ìãòúé é÷ø îãéé
ùðé äàåôðåòéí áàåúå îçéø = 70 àìó.
ìà éöà ìé òãééï ìøëá òì àó àçã îäí àáì àùîç ìùîåò äúøùîåéåú îîé ùëï.
òìåéåú ùì äåéñèøåí àðé îëéø , àéê ä BMW îäáçéðä äæàú?
ðñéòä ùì ë-100 ÷"î áéåí.
ìà ðñòúé òìéäí àáì ìãòúé é÷ø îãéé
äf700 éäéä éåúø æåì áäçæ÷ä, åîùîòåúéú éåúø æåì áöøéëú ãì÷.
ìäòøëúé äf700 éúï ìê 3 ÷"î éåúø áëì ìéèø. (äëåúá øåëá òì f800st, åîáñåè îîðå á÷èò îåâæí)
ðòøê ìàçøåðä òì éãé jkob.s; 02-06-2017 áùòä 15:59.
áåà ðãáø áîñôøéí àáñåìåèééí, äåéñèøåí ùäéä ìé äéä òåùä 1:21 îùåìá. àðé ðåñò éçñéú øâåò.
àúä àåîø ùä BMW òåùä 24?
àéæå ùðä ä ST ùìê?
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
éù áôåøåí ñåâ ùì over rating ìâáé öøéëú ãì÷.
÷åãí ëì, äàîøä ùìê òì "äáãì îùîòåúé" áöøéëú äãì÷ ìà îîù îâåáä áòåáãåú.
àí äñèøåí òåùä ÷"î òì ìéèø àæ ääáãì îùîòåúé - øáò äåöàåú äãì÷. îöã ùðé, àí îãåáø òì 20 ÷"î ììéèø ùòåùä äñèøåí ìòåîú 23 ÷"î ììéèø ùòåùä äâøîðé, àæ òáåø ôåú"ù (100 ÷"î ìéåí) îãåáø òì äáãì áéï 5 ìéèø áñèøåí ìáéï 4.35 ìéèø áâøîðé, ãäééðå, äáãì ùì ë-3.5-4 ù÷ì ìéåí. îùîòåúé? áèåç ùìà áäúçùá áäåöàåú àçæ÷ä ëåììåú.
ìà îëéø àú îçéøé äçìôéí åìà éåãò àí ôåú"ù îèôì áòöîå àå áîåñê (îðéñéåï - îåñëéí ùì éôðééí æåìéí éåúø ìâáé òáåãä), åâí æä çùåá. åòåã îùäå: îåñëé á.î.åå. èåáéí ù ëîòè ø÷ áàæåø äîøëæ. àæ àí ôåú"ù öøéê ì÷çú éåí çåôù ëì 50 àå 60 éåí ëãé ìèôì áëìé æäå ùé÷åì òìåú øöéðé ùéëåì ìùðåú àú äîàæï.
ôåú"ù - ÷ç øëéáú îáçï åúøàä ìîé îäàåôðåòéí àúä éåúø îúçáø. ääáãì áäåöàåú éäéä æðéç áäùååàä ìäáãì ùúøâéù éåí éåí áøëéáä.
àðé ìà îùååä àú äñâðåï øëéáä ùìé ìùàø äàðùéí. ñáúåú òåôåú àåúé áã"ë.
F800st ùðú 2007. øåá ä÷éìåîèøæ ùìé æä àéìú-áàø ùáò.
îîìà èð÷ ãì÷ ëì 400 ÷"î áòøê.
äîéëì äàçøåï äëðéñ 14 ìéèø, åðñò 410 ÷"î.
àçã ìôðéå, äëðéñ 14.5 ìéèø, åðñò 420 ÷"î.
äîäéøåú ðñéòä äéà 95 ÷î"ù áòøê, éã éöéáä òì äâæ.
áîîåöò, 1:29 áéï òéøåðé. 1:23 òéøåðé.
î÷ååä ùòæøúé.
äåéñèøåîéí äéùðéí àëï é÷øéí ìàçæ÷ä àí ÷åðéí çìôéí áàøõ (àðé îæîéï îàéáéé), äçãùéí äí òí îøååç èéôåìéí ëôåì àæ ìôçåú áúàåøéä äí àîåøéí ìäéåú éåúø æåìéí.
ìà áã÷úé òìåú èéôåìéí øùîéú ìçãùéí àæ àðé ìà éåãò áååãàåú.
Yamaha X-City 250 -> Hyosung GT250 -> Suzuki GS500 -> Suzuki V-Strom 650 -> Suzuki Bandit 1200 --> Kawasaki Versys 650
åé ñèøåí 650 îãâí 2017 îåöò ëòú áîçéø ùì 63,000 ù"ç (òì äëáéù) òã ä-16.6.17. áðåñó, òåùä èéôåì ëì 12,000 ÷"î. áîçéø äð"ì äåà òñ÷ä îùúìîú éåúø îäá.î.åå 700 áôøîèøéí ùäåæëøå.
âéìåé ðàåú: òåáã àöì éáåàðéú ñåæå÷é ìéùøàì
áòì çáøä ìëúéáú úåëï åôøñåí ãéâéèìé éåöø ãåôï áøùúåú äçáøúéåú.
àðìéñè ùå÷ (ðåúï ùéøåú ìòåôø àáðéø).
äëøåáìåâ
éåí îñìåì - äîãøéê äîìà
îðäì äúçåí äøìååðèé àöì äéáåàï àîø ìê ùæä ëìåì áîáöò, ÷öú ÷ùä ìäúååëç òí æä.
Yamaha X-City 250 -> Hyosung GT250 -> Suzuki GS500 -> Suzuki V-Strom 650 -> Suzuki Bandit 1200 --> Kawasaki Versys 650
éãéãé æä òãééï é÷ø îäáîåå.
àðé îèôì ìáã ááîåå 800 3 àåôðåòéí.
ä700 çåì÷ àú àåúå äîðåò ø÷ ììà PAIR VALVE.
èéôåì ìáã òí çì÷éí îäàøõ éåöà ìé 100 ù÷ì èéôåì ÷èï å 150 âãåì.
àí çì÷éí î÷åøééí áàøõ æä
150 ÷èï
250 âãåì
áîåñê æä 700-800 ÷èï
1200 âãåì
ôòí á 40/80 àìó úìåé øëéáä åôìàâéí æä ëéååï ùñúåîéí 1800 ù÷ì áîåñê îåøùä
(äîçùá àåôðåò ìôé àåôé øëéáä àåîø îúé ìòùåú ëéååï ùñúåîéí,åôìàâéí î÷åøééí æä 40 àìó àå àéøéãéåí æä 80 àìó àæ äîå÷ãí îä2 òåùéí åèéôåì òð÷)
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor