עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 20 מ 20

אשכול: ההתלבטות לגביי סופר נייקד

  1. #16
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    ציטוט נכתב במקור על ידי Guccii800 צפיה בהודעה
    אפילו לא חצי בעיה
    יצרן עם אופנועים נהדרים ואופק לא ממש ברור

  2. #17
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    89
    מעניין מאוד!
    מה זה טואנו דור ישן ? 2011 V4 כי לא זכור לי שהיו ישנים יותר (V TWIN 1000) בארץ.

  3. #18
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    ציטוט נכתב במקור על ידי TooLy צפיה בהודעה
    מעניין מאוד!
    מה זה טואנו דור ישן ? 2011 V4 כי לא זכור לי שהיו ישנים יותר (V TWIN 1000) בארץ.
    זו הגדרה מאוד כללית שהרי הטואנו יצא לעולם בשנת 2002 ומאז התפתח והשתדרג מס' פעמים עד שהתחיל היבוא שלו ארצה (ומאז השתנה עוד מס' פעמים).
    השינויים העיקריים היו המעבר ממנוע V2 ל-V4 ואח"כ, כשכבר יובא ארצה, גם גדל מ-1000 סמ"ק ל-1100. הנה שני מבחנים של פול גז לדגמים לאורך השנים.
    ב-2 מילים אפשר לסכם את האופנוע מקריאת שני המבחנים: "תמיד כיף!"

    דור ישן
    דור חדש
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

  4. #19
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי כRובי צפיה בהודעה
    זו הגדרה מאוד כללית שהרי הטואנו יצא לעולם בשנת 2002 ומאז התפתח והשתדרג מס' פעמים עד שהתחיל היבוא שלו ארצה (ומאז השתנה עוד מס' פעמים).
    השינויים העיקריים היו המעבר ממנוע V2 ל-V4 ואח"כ, כשכבר יובא ארצה, גם גדל מ-1000 סמ"ק ל-1100. הנה שני מבחנים של פול גז לדגמים לאורך השנים.
    ב-2 מילים אפשר לסכם את האופנוע מקריאת שני המבחנים: "תמיד כיף!"

    דור ישן
    דור חדש
    במעבר לV4 הטואונו השתנה לחלוטין ואיבד קהל מעריצים שלא ראו בv4 כמחליפו של הv2.
    חבל שאפריליה לא שימרו את הv2 במקביל לv4 סוג של אח גדול לשיבר עם מכוללי קצה.

  5. #20
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    ימהה MT10 האופנוע הנוכחי דגם SP עם מיתלים של אוהלינס
    בתחילה קשה להתרגל למנוע שלו מבחינת תגובות (מנוע קרוספליין) שילדה של R1
    האופנוע עצמו מאד נח להתניידות ביום יום צריכת הדלק סבירה ועדיין בגדר האפשר לחיות עם זה (180 ק"מ +-)
    המיתלים עושים עבודה מדהימה ובאותם כבישים שחלקתי עם קודמיו ההבדל מורגש ביותר.
    למרות שאולי הוא מרגיש חלשלוש הוא מאד מאד חזק ומפתיע ויפתיע בווילי למי שלא מוכן גם בהילוך רביעי.
    נכון להיום אני יכול לקבוע שעבורי הוא הבן זוג האידאלי, הוא מזכיר מאד את הסופרדיוק 1290 בברוטליות שאני אוהב אבל מצד שני
    הרבה יותר נוח ביום יום ובתחזוקה.

    היום לקחתי נסיעת מבחן על MT10 ומאוד מתחבר למה שנכתב כאן. מנוע חזק מאוד, מצריך הסתגלות אחרי ליטר סטנדרטי

אשכולות דומים

  1. חוות דעת לגביי rmx 400
    על ידי Ozhayun בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 04-06-2017, 18:15
  2. שאלה לגביי טסטים (פעם ראשונה)
    על ידי morelias בפורום כללי
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 21-05-2016, 12:26
  3. שאלה לגביי הימאה r3 ועלויות נלוות
    על ידי סער666 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 06-03-2016, 10:24
  4. תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 26-12-2015, 16:34
  5. התייעצןת לגביי drz400
    על ידי Cheburek בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 23-08-2015, 12:44

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO