ציטוט נכתב במקור על ידי hooo צפיה בהודעה
הזמנתי מהם כבר כמה וכמה פעמים, לפעמים אכן מפצלים כי לא הכל במלאי אבל תמיד הכל הגיע.
בדרכ במייל הראשון בעת פיצול הם מודיעים שפיצלו וכמו כן הם נותנים מספר מעקב רק על החבילה הראשונה ולא על כולם (לפי דעתי רק בגלל שהמשלוח עולה להם זול יותר) הרי אם פיצלו לך הזמנה אחת, שילמת משלוח פעם אחת על הכל אבל הם משלמים משלוח "עליהם" על כל חבילה נוספת.
והרבה פעמים במכס מעכבים רישום של הגעת חבילות כיוון שפעם הם רשמו הם חייבים לשחרר את החבילה עד חודש מיום הרישום, אם הם לא רשמו הגעה הם יכולים ל"קבל" עוד די הרבה ימים
הזמנתי מהם חבילה ללא פיצול במשלוח דרך DHL, עבר כבר חודש ואין להם מספר מעקב לתת לי בגלל שבחרתי במשלוח הזול יותר (כי האפשרות היקרה הייתה UPS).
זאת אומרת שצריך לחכות בסבלנות או להתקשר לחברת כרטיס אשראי ולבקש ביטול עסקה בגין "כשל תמורה".