יקר מאוד. אם היה עולה 30 אז נראה לי שהיתה יותר התלהבות. מעניין כמה זמן יקח למטרו לרדת מהעץ.
הוא הגיע לארץ ואין שום אזכור בפורום.
אף אחד לא מתלהב ממנו או שהמחיר מוריד לכם את ההתלהבות מהר מאוד?
יקר מאוד. אם היה עולה 30 אז נראה לי שהיתה יותר התלהבות. מעניין כמה זמן יקח למטרו לרדת מהעץ.
כנראה שהתמחור של ה-crf250 rally השפיע עליהם, חבל מאוד כי לשני האופנועים האלה אמור להיות קהל יעד לא קטן.
עם מחיר טוב על הורסיס כולל ארגז / תיקי צד, יהיה להם להיט מכירות
יקר להחריד.
זה אופנוע של 28 אלף שאיכשהו הגיע ל-40.
לא יודע מי קונה אותם אבל הוא לא עושה לאף אחד טובה.
מעניין אותי איך האופנוע הזה יתפקד עם מורכבת ו 3 ארגזים עמוסים בכל טוב.
Honda Forza 750
בן 38, רוכב על אופנועים 22 שנה כבר, והוגה מטבע הלשון 'ילד A1'
הבעיה שלהם זה שהם לא כלכך יכולים להוריד לו את המחיר בלי להוריד את המחיר של הנינג'ה והZ300, כי הוא אמור להיות יותר יקר מהם והוא לא יכול לעלות כמוהם.
שוק זה שוק. אין מה לבוא למטרו בטענות... עסק לא פותחים לשם שמיים זה לא בית תמחוי.
יכלו להתחיל ממחיר יותר נמוך.
החליטו להתחיל ממחיר יותר גבוה... זכותם. בדיוק כמו שזכותם של הצרכנים להצביע ברגליים... אם לא יהיו מכירות בקנה מידה שיספק אותם - הם בעצמם יורידו את המחיר בערך ב-5 אלף ש''ח לדעתי.
למטרו אין שום עניין למכור אדוונצרים חוץ מה660 כי יש להם מלאי לסיים עד 2018 והטי שבע
מזכיר לי אופנוע עולם שני שמיוצר לדרום אמריקה, בטח שלא צריך לעלות יותר מ 30K .
Tracer 900
במחירי השוק של היום - התמחור יקר.
פרט לזה - נשמע מעולה.
מנוע מוכח של נינג'ה 300, רישיון A1, מתלים עם מהלך ארוך, תנוחה זקופה וטנק גדול.
סביר להניח שעם מורכבת ו-3 ארגזים הבולם האחורי יסגר על כל באמפ.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
חיכיתי לא מעט לאופנוע הזה, ורכבתי עליו היום.
חייב להגיד שבאופן אישי הוא קצת איכזב אותי במה שקשור למנוע.
קיוויתי לשיוט נינוח ורגוע יחסית ב 90-100 ממנוע עם 40 כ"ס ומהירות מקסימלית של כ 160 על אופנוע שהוא יותר רגוע באופיו.
בפועל המנוע של הנינג'ה 300 מתנהג כמו על אופנוע ספורט קטן ועצבני עם סל"ד בשמיים.
ב 90 - 100 קמ"ש הוא מרגיש עסוק מידי , לא נינוח. 7000 -8000 סל"ד.
פחות יתאים לרוכבים שרוצים לשייט ברגוע , בלי לשמוע את המנוע צורח..
קצת פספס בנקודה הזאת לטעמי.
אמשיך לחפש..