Sping pre load back shock האם הכיון משפיע על גובה המושב (מנמיך או מגביה ) ואם כן אז בכמה?
Sping pre load back shock האם הכיון משפיע על גובה המושב (מנמיך או מגביה ) ואם כן אז בכמה?
כן, כיוון עומס הקפיץ משפיע על גובה המושב.
אבל, וזה אבל גדול:
הכיוון הזה הוא לא סתם איך שבא לך, הכלל אומר שההבדל במרחק בין ציר הגלגל האחורי לנקודה כלשהי (כלפי מעלה) צריך להצטמצם בין רבע לשליש ממהלך המתלה- כשאתה מודד כשגלגל אחורי באויר וכשאתה יושב על האופנוע.
כלומר:
אתה בודק בספר האופנוע מה מהלך המתלה האחורי. נגיד שזה 150 מ"מ.
אז ההבדל בגובה בין מצב גלגל באוויר למצב שאתה יושב עליו צריך להיות 150-37 עד 150-45
הקשחת הקפיץ מיועדת לשמור על אופנוע ישר כל הזמן, בין אם אתה רוכב לבד, מרכיב או מעמיס ציוד.
הכיוון אינו מיועד ליצור מצב "רך" שיאפשר לרוכב נמוך להגיע לכביש עם הרגליים.
תודה שאול. אם כך , אז אתצטרך להנמיך את
האופנוע עם lowering links . זה מנמיך ב כ4 ס"מ
מה שחסר לי להגיע לכביש.
פותח השרשור, תסתכל על הכותרת, תיזכר מה היה שם לפני, ותחשוב איך צריך לפתוח שרשור בפעם הבאה שתרצה לעשות את זה בפורום הטכני (ובכלל).