באופניים המשחק באיזון הרגליים ובדחיפת הפדלים והרמת הכידון למעלה.
באופנוע הגוף לא מתאמץ, רק הקלאץ' והגז.
תכלס הבעיה בווילי זה האומץ והתחושה.
הטכניקה היא שולית ויותר קל ללמוד אותה.
לכן- אופניים.
באופניים המשחק באיזון הרגליים ובדחיפת הפדלים והרמת הכידון למעלה.
באופנוע הגוף לא מתאמץ, רק הקלאץ' והגז.
ממליץ לא לעשות ניסויים בכביש. רק על דשא כי בטוח נופלים בהתחלה
סורי.. הרבה הרבה יותר קשה על אופניים... אין מה להשוות בכלל.
אין מה להצטער,
תקרא את כותרת השרשור.
או-פ-נ-י-י-ם.
אחרי שישלוט בזה הווילי על אופנוע יבוא בקלות ועם הרבה פחות נפילות.
ווילי זה לעשירים ואלה שלא ממש אוהבים איברים שלמים.
למי טוב ווילי:
1. למוסכים.
2. לפחחים.
3. איחוד הצלה/מד"א
4. רופאים מתמחים.
5. לממתינים לתרומת איברים.
6. למדינת ישראל על מנגנוניי הגבייה שלה.
7. למי שמתכוון למכור את האופנוע שלו.
8. למצלמי ווידאו ווירטואליים ברשת.
9. לאלה שרוצים ונהנים לדפוק אחרים.
10.לסובלים מחוסר תשומת לב בסיסית.
מעבר לצורך בסיסי לדעת לשלוט על המכונה שלך במצבי קיצון, אין סיבה
אמתית אחרת לווילי בכביש ציבורי. הנזק עולה על התועלת.
זה כייף כמו כל כך הרבה דברים אחרים עד שמשהו משתבש, עכשיו השאלה
אם תיקח את הסיכון או לא.
יהיו כאלה שגידו לך לך עשה, קרוב לוודאי שלא יקרה כלום, הם צודקים ב-99.9%
מהמקרים. חוץ מאשר פעם אחת כואבת.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
מודל'ה תודה, בדיוק מה שאמרתי, אין מה להשוות לאופניים.
שושנים הייתי ילד מתלהב, אני בטוח שכשהיית ילד לא היה הדבר שונה.
כשמתבגרים קצת נשארים ילדים אבל דופקים חשבון, ווילי אני עושה רק בשטח.
אני לא מהשליחי מובי האלה שמרימים גלגלים ברמזור.
בנדיט 1250 הוא אחד מאופנועי הכביש שהכי קל לעשות איתם ווילי ארוך, וזאת בזכות נקודת שיא מומנט (גדול) שנמצאת נמוך בתחילת הסל"ד.
לפות"ש - הייתי מרים טלפון ל"פרוריידינג" ומדבר עם כפיר לוין. הוא גם מומחה בווילי, גם מומחה בהדרכה וגם עוסק בקורסי רכיבת שטח על אופנוע 250 סמ"ק של העסק. נראה לי כמו מכלול של דברים המתאימים כדי ללמוד בדיוק את שאתה מחפש.
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא