ציטוט נכתב במקור על ידי אברי צפיה בהודעה
חולקים בלוק לא ראש להבנתי.
סטרלוק לא רוכב טיפוסי והוא אנס את הסיביאר האומלל הזה.
ובפעם ההיא שהקראנק רצח את המנוע בגלל טולרנס של 500 סלד מעבר למנתק...
ההימור שלי שהוא רכב על הקו האדום וירד שני הילוכים במכה.

הקלאץ בסיאראף גם שונה.
הפנתי לסטרלוק כי אותו אתה יכול לשאול.
בזמנו, היה לי מידע פנימי מהמרכזי של הונדה.
מנועים פתוחים של CBR250 היה שם בשפע - לרוב, עקב בוכנה דופקת.
כך שעם כל הכבוד, קשה לי להתייחס ל-CBR250 כאופנוע בלתי שביר.
זה לא אומר שהוא לא יכול להיות קניה טובה, אם תצליח למצוא אחד שלא נאנס.

לגבי ה-250 ה"יותר-מהירים" - אני מתכוון לנינג'ה 250 ול-CBR250.
עוד אופציה מעניינת - הק.ט.מ דיוק 250 החדש, שמגיע כעת לארץ ומתומחר ב-28 אלף ש"ח כחדש.
אולי גם הנינג'ה 250 סינגל החדש יהיה בסדר, אם כי אני בספק שהוא ירגיש בנינוח ויאריך ימים ברכיבה מעל 120. הוא מתומחר ב-25 כחדש למיטב זכרוני, ויש משומשים בני שנה בתקציב שלך.