ד"ר פלוץ,
אני מניח שדיברת על WR250F ולא על WR250R, ההבדל בינהם כמובן הוא גדול.
יש לך כמה אופציות והתקציב שלך לא כזה נורא אם אתה מכוון לאופנוע דו"ש עם יכולות שטח מוגבלות (בסופו של דבר המגבלה היא הרוכב לא הכלי).
1. WR250R נכנס בתקציב שלך יפה, הדו"ש 250 סמ"ק הכי מוצלח בשטח היום. יחזיק את הנסיעה של ה- 170 ק"מ אך זה לא יהיה כיף כמו על הנינג'ה.
2. הונדה CRF250L, אמינות של הונדה ומועדון רוכבים מטורף (כנס לדף המועדון בפייסבוק כדי להבין מה הולך שם). יכולות שטח פחותות משל הימאהה אבל עדיין כלי מעולה.
מנגד, מה לגבי DRZ400? לא יודע לגבי דרגת הרישיון שברשותך אבל הייתי ממליץ לך על הסוזוקי מהרבה בחינות, יכולות שטח טובות, תוכל לגמוע מרחקים בכביש ובשטח יותר טוב מהכלים שצויינו מעל. כמובן הייתי מחפש טוב טוב כלי שמור, יש המון שחוטים אך התקציב שלך מספיק טוב למצוא אחד.
כל האמור מתייחס לדו"שים בלבד, אם רכבת על ה-WR250 בהדרכה כמובן שהבנת שמדובר בכלי אינדורו מקצועי, אף אחד מהכלים שצוינו מתקרב ליכולת שטח של כלי כזה (שוב תלוי ברוכב..) אך תוכל למצוא בתקציב שלך ק.ט.מ 125 דו"פ מעולה שיהווה לך כרטיס כניסה לשטח אך מצד שני יבטל לך את היכולת להתנייד כליל.
בנוגע לגובה - אני 1.65 רוכב על הוסקוורנה TE125, לא מונמך...הכלים שצוינו נמוכים יותר ולא יהוו לך בעיה בכלל. יש לך מספיק טכניקות להתמודד עם גובה המושב לפני שינויי גיאומטריה והנמכות שונות אלא אם מדובר בהנמכת מושב. בגדול, רוכבים נמוכים צריכים לעבוד יותר קשה בשטח אבל זה רק גורם לך להשתפר וללמוד.
בהצלחה!


ציטוט ההודעה בתגובה