עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 19

אשכול: מעוניין להחליף אופנוע (זד 1000) לנסיעות יומיות של 240 ק"מ. מס' שאלות

צפייה משולבת

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    55

    Exclamation מעוניין להחליף אופנוע (זד 1000) לנסיעות יומיות של 240 ק"מ. מס' שאלות

    שלום לכולם,

    הגיע הזמן להחליף את המפלץ הירוק (Z1000 2014) ששירת אותי בנאמנה והנאה מרובה בכחצי שנה האחרונה.
    למען האמת, אם לא הייתי עושה כל כך הרבה קילומטרים (240 ק"מ ביום, ראשון עד חמישי), הייתי נשאר איתו בוודאות.

    עשיתי איתו בחצי שנה האחרונה כ-20,000 ק"מ, וכרגע הוא עומד על 40K.
    אני מעוניין לרכוש אופנוע חדש (/משומש) עם ק"מ נמוך, ואיתו להישאר כחצי שנה נוספת עד לרילוקיישן המתוכנן לחו"ל.

    נתקלתי כבר בכמה וכמה אופציות, וחשבתי להתייעץ עם החברים כאן ולשמוע דעות נוספות בנושא שאולי יוכלו להאיר את עיניי לגבי דברים נוספים.
    אני לא נעול על סוג האופנוע, אבל באמת שאני נהנה עם נייקדים (האופנוע הקודם היה ויסטרום 650, והוחלף בגלל שלא סיפק אותי מבחינת הנאה)

    עם זאת, מצאתי כמה אופציות מכיוון אחר:
    1) ג'יקסר 750 שנת 2012, יד ראשונה עם 4,000 ק"מ (נראה מציאה למען האמת)
    2) R6 שנת 2016, יד ראשונה עם 12K ק"מ
    3) Z1000 שנת 2015, יד ראשונה עם 4800 ק"מ (הייתי רוצה לנצל את ההזדמנות שאני מחליף, ולהתנסות בכלי אחר את האמת)
    4) אמ וי אגוסטה Brutale 1090 - שנת 2015, יד ראשונה, 15K ק"מ
    5) מונסטר 1200 - שנת 2016, יד ראשונה 14K ק"מ.

    מבחינה כלכלית, מחיר הרכישה של הג'יקסר הנ"ל יהיה לי כמעט הכי נמוך, אבל קצת מרתיע אותי כלי שעמד כל כך הרבה זמן...
    מפחד להיכנס להרפתקאה מבחינת תקלות. אולי זה פחד לא מוצדק?

    הייתם ממליצים על משהו נוסף באזור ה-75? (אפשר לבדוק אופציה לאזור ה-80, אבל פחות מעדיף)
    נושא הנוחות זה לא רלוונטי עבורי. הרבה אמרו לי שיהיה לי סיוט לעשות את הנסיעות היומיות האלה עם זד 1000, אבל אני נהנתי מכל רגע.

    מתנצל על החפירה... ניסיתי לכסות כמה שיותר דברים

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    לא הבנתי את השיקולים, קודם כל 40K לכזה כלי זה יחסית כלום, בטח אם מתוחזק כראוי, אם אתה עוזב עוד חצי שנה לא עדיף להישאר איתו מאשר לספוג עכשיו ירידת ערך במכירה ואז אחרי חצי שנה לספוג עם עוד כלי?
    מה גם שלא הבנתי את החלופות? אתה מודע שעם אופציות 1+2 אתה הולך לסבול מהנוחות והפרקטיות?
    Tracer 900

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    מצטרף לדעתו של פז. לא הגיוני להחליף

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    492
    לי נראה שפשוט באה לך הרפתקאה..בא לך משהו חדש, לטעום מהפרי האסור.
    כמו שפז ועמי ציינו - לא שווה לך כלכלית להחליף את הכלי - גם עם 80 אלף על השעון, המחיר שתוריד במעמד המכירה לא יהיה קרוב להפסד שמכירת 2 כלים לפני הרילוקיישן יביאו עליך.

    אם כלכלית, מבחינתך זה בסדר ואתה מעוניין להחליף אופנוע (שגם ככה מאוד מוצלח..) ציינת נייקדים וספורט.
    לא משנה כמה יהללו את האיטלקים - מבחינת שווי כלי תאבד שם כסף ויהיה קשה יותר למכור - מבחינת חוויית רכיבה קטונתי - נשאיר את זה לאנשים שרכבו על הכלים האלו.

    ספורטיבי - יגידו לך בלי סוף כמה הם לא נוחים לנסיעות ארוכות, בדיוק כמו שאמרו על הזד אבל יש אנשים שחיים עם הכלים אלו על בסיס יומיומי ומסתדרים יפה. עלויות האחזקה יעלו יופי במיוחד שמדובר בהרבה קילומטרים שאתה מתוכנן לעבור.

    השאלה שוב נשאלת - האם אתה מוכן לשלם בכיס את המעבר לכלים הללו?

    מה לגבי סופר נייקדים? BMW?

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    55
    ניסיתי לעשות את החישוב הכלכלי, אבל קצת התקשתי את האמת כי אף פעם לא היה ברשותי כלי סופר-ספורט, למרות שאני יודע שהערך שלהם יחסית נשמר.

    החשיבה הייתה כזו:
    להחליף את הזד ב-40K ק"מ, להביא במקום הזד עכשיו משהו עם ק"מ נמוך שגם איתו ככל הנראה אגיע לאזור ה-40K ק"מ, וככה להימנע מהנסיון למכור כלי שיש לו כ-70 אלף ק"מ+, כי אני יודע שבאופן אישי ישר הייתי שולל כלים עם 70/80K+ ק"מ, אז אני מניח שככה גם הרוכש הממוצע בשוק.
    זה כבר קצת להיכנס לתחום של מגדית עתידות, אבל השאלה היא באמת מה יהיה יותר נכון מבחינה כלכלית.

    כי מבחינת פאן, אני נהנה מהזד בצורה בלתי רגילה (למרות מחלת השדרוגיטיס שכולם סובלים ממנה ברמה כזו או אחרת)

    לגבי במו S1000R - חיפשתי, כי נראה שזה הכלי שיספק לי את הכי הרבה תמורה לכסף, אבל אין כאלה משומשים מלבד כלי בודד בלוח יד 2 שהוחלף לו מנוע (כלי עם כ-30 אלף ק"מ, מנוע עם 10K) - פחות מעדיף להתעסק בדברים כאלה.
    חבל שאין עוד כאלה משומשים... מעניין מה הסיבה

    אגב, מעבר מזד 1000 לסופר-ספורט: אנחנו מדברים על שינוי מהותי בעלויות אחזקה? (למרות שבשני המקרים מדובר בטיפול כל 6K ק"מ)

    ניסיתי גם לחפש טואנו (הטואנו הוא סוג של חלום), אבל לא מצאתי משהו מעניין, כי גם אין הרבה אופציות ביד 2 (נראה לי גם כלי אחד אם אני זוכר נכון)

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    492
    ציטוט נכתב במקור על ידי Milk-Inc צפיה בהודעה
    ניסיתי לעשות את החישוב הכלכלי, אבל קצת התקשתי את האמת כי אף פעם לא היה ברשותי כלי סופר-ספורט, למרות שאני יודע שהערך שלהם יחסית נשמר.

    החשיבה הייתה כזו:
    להחליף את הזד ב-40K ק"מ, להביא במקום הזד עכשיו משהו עם ק"מ נמוך שגם איתו ככל הנראה אגיע לאזור ה-40K ק"מ, וככה להימנע מהנסיון למכור כלי שיש לו כ-70 אלף ק"מ+, כי אני יודע שבאופן אישי ישר הייתי שולל כלים עם 70/80K+ ק"מ, אז אני מניח שככה גם הרוכש הממוצע בשוק.
    זה כבר קצת להיכנס לתחום של מגדית עתידות, אבל השאלה היא באמת מה יהיה יותר נכון מבחינה כלכלית.

    כי מבחינת פאן, אני נהנה מהזד בצורה בלתי רגילה (למרות מחלת השדרוגיטיס שכולם סובלים ממנה ברמה כזו או אחרת)

    לגבי במו S1000R - חיפשתי, כי נראה שזה הכלי שיספק לי את הכי הרבה תמורה לכסף, אבל אין כאלה משומשים מלבד כלי בודד בלוח יד 2 שהוחלף לו מנוע (כלי עם כ-30 אלף ק"מ, מנוע עם 10K) - פחות מעדיף להתעסק בדברים כאלה.
    חבל שאין עוד כאלה משומשים... מעניין מה הסיבה

    אגב, מעבר מזד 1000 לסופר-ספורט: אנחנו מדברים על שינוי מהותי בעלויות אחזקה? (למרות שבשני המקרים מדובר בטיפול כל 6K ק"מ)

    ניסיתי גם לחפש טואנו (הטואנו הוא סוג של חלום), אבל לא מצאתי משהו מעניין, כי גם אין הרבה אופציות ביד 2 (נראה לי גם כלי אחד אם אני זוכר נכון)
    מבחינת עלויות - אני מדבר מניסיון של אחרים בעיקר ממה שאנשים משתפים פה בפורום, לא רוצה לשלוף מהשרוול תירוצים משכנעים כגון יותר שעות מוסך עבור פירוק פלסטיקה לכיוון שסתומים, מנועים בעלי הספק גבוה יותר ואופי רכיבה שונה ישפיע על בלאי צמיגים גלגל"ש ועוד..ולא נראה לי שתרצה להרכיב צמיג ספורט תיור על מכונה מושחזת.

    בנוגע למכירה - את ה-CB1000R שלי מכרתי עם 80 אלף קילוטר במחיר קרוב למחירון. אמנם הוא היה שנת 2009. תוריד מעט במחיר וזה לא כזה נורא.

    הטואנו חלום..יכול להבין אותך.

    קח את הזמן תנסה למצוא כלי מתאים, אולי יצוץ לו אחד

  7. #7
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של אRני
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    529
    אתה רוצה להחליף כלי שקונים כי רוצים (ולא כי צריכים) ורוצה לוודא שחשבת על כל כלי החלומות שאתה יכול להרשות לעצמך ?
    פשוט לך עם הלב, זה גם ככה לא שיקול הגיוני\כלכלי אז מה אכפת לך מה אחרים חושבים?
    זה כיף להחליף אופנועים כי בא לך לטעום \ לסמן וי אבל דע שכל ניסיונות הרציונליזציה שתעשה לזה דינם להכשל

  8. #8
    ציטוט נכתב במקור על ידי אRני צפיה בהודעה
    אתה רוצה להחליף כלי שקונים כי רוצים (ולא כי צריכים) ורוצה לוודא שחשבת על כל כלי החלומות שאתה יכול להרשות לעצמך ?
    פשוט לך עם הלב, זה גם ככה לא שיקול הגיוני\כלכלי אז מה אכפת לך מה אחרים חושבים?
    זה כיף להחליף אופנועים כי בא לך לטעום \ לסמן וי אבל דע שכל ניסיונות הרציונליזציה שתעשה לזה דינם להכשל
    WOW.. מסכים עם כל מילה!

  9. #9
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    55
    ארני אני הולך למסגר את הפוסט שלך ולשים אותו בצד של אשתי במיטה D:

    נתתם לי קצת נקודות לחשוב עליהן. נראה מה יהיה
    תודה חבר'ה

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    55
    טוב, רק כדי לוודא שהשירשור הזה יסגר כמו שצריך...
    זו הייתה הבחירה שלי:

    123.jpg


    חייב לציין התרשמות ראשונית: ביומיים הראשונים הרגשתי (פיזית, לרעה) את השינוי בתנוחת רכיבה. לאחר מכן התרגלתי ומה-2000 ק"מ שעשיתי עליו בשבוע האחרון זה נעלם לחלוטין. הגוף התרגל לזה לגמרי.

    לגבי ההרגשה מבחינת ההבדלים בכלים עצמם: (אני רושם את זה אחרי ההתלהבות הראשונית)
    הזד 1000 פתאום מרגיש לי קצת "עגלה" לעומת הגיקסר (עד כמה שאפשר להגיד דבר כזה על זד 1000...)
    מעבר לנתונים היבשים, הג'יקסר פשוט מרגיש פי 10 מהיר וקליל יותר - מהירויות סופיות, תאוצות, פניות, שיוט וכו' וכו'

    הכל מרגיש חלק יותר עם הג'יקסר... בין אם זה מבחינת התפעול הבסיסי של הכלי - בלימה, העברת הילוכים וכד'
    עד לגיהוץ של כבישים משובשים: עם הזד, כל בור שעליתי עליו בכביש הרגיש כאילו הוא מפרק לי חוליות בגוף (אני מניח שפשוט התרגלתי לזה עם הזמן, אבל רק עכשיו אני מבין מה עברתי מהבחינה הזו)

    חיסרון משמעותי אחד שמאוד הורגש כבר בהתחלה: הדבר הזה פולט חום בצורה משוגעת.


    שורה התחתונה: אני מאוד מרוצה, ומקווה שהרשיון שלי יחזיק מעמד עם המנוול הזה :/

  11. #11
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    תתחדש! אם כבר סופרספורט אז ג'יקסר הוא בחירה קלאסית, לא רשמת אבל ממה שאני רואה במדבקה מתחת למושב האחורי, זה ה 750?
    Tracer 900

  12. #12
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    55
    תודה!

    אכן, מדובר על ה-750.

  13. #13
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    ציטוט נכתב במקור על ידי Milk-Inc צפיה בהודעה
    תודה!

    אכן, מדובר על ה-750.
    מדהים, לפי המבחנים זה אחלה שילוב שבין ה 600 ל 1000...תהנה וסע בצורה שפוייה
    Tracer 900

  14. #14
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    מעניין, גם אני רוכב על Z והתרגלתי כל כך למומנט שלו שכל סופרספורט אחר שרכבתי עליו הרגיש לי חלש בסלד שפוי

  15. #15
    ציטוט נכתב במקור על ידי Ami צפיה בהודעה
    מעניין, גם אני רוכב על Z והתרגלתי כל כך למומנט שלו שכל סופרספורט אחר שרכבתי עליו הרגיש לי חלש בסלד שפוי
    מוזמן לסיבוב על הדוקאקי שלי

    לפות״ש תתחדש! בחירה מעולה! אופנוע מעולה תהנה ותרכב בזהירות.
    DUCATI Monster 1200s

אשכולות דומים

  1. מעוניין לרכוש אופנוע ראשון בנפח 125 סמ"ק
    על ידי OmerMoses בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 24-02-2017, 11:32
  2. מעוניין לרכוש אופנוע דו"ש ראשון
    על ידי Moshe180 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 08-02-2017, 09:12
  3. תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 19-11-2016, 11:58
  4. תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 02-11-2016, 18:07
  5. תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 23-07-2016, 01:20

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO