תוצאות 1 עד 13 מ 13

אשכול: טיפים לנסיעה בכבישים מפותלים עם אופנוע דו"ש

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2017
    הודעות
    44

    טיפים לנסיעה בכבישים מפותלים עם אופנוע דו"ש

    השבוע אני צריך לנסוע למקום מסויים ובדרך אליו יש נסיעה בכבישים מאוד מפותלים. האם אופנוע דו"ש (wr250r) יהיה מסוגל להתמודד עם זה? אני לא רוצה לנסוע במהירות, אלה רק להגיע בבטחה.
    אשמח אם תוכלו להמליץ לי על דגשים בנסיעה הזו בכדי לעבור אותה בשלום.
    תודה מראש.

  2. #2
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    תשתדל להיות תמיד מצד ימין של הקו הלבן הזה שבאמצע הכביש.

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363

    אם הם שרדו את זה - גם אתה תשרוד.

    ומבחינת דגשים - מבט לפניה, לבלום לפני הפניה כשצריך ואם אתה צריך לבלום בתוך הפניה אז רק עם האחורי ובעדינות. להישאר בנתיב שלך, לרכב בקצב שמרגיש לך נוח (וגם קצת מתחתיו אם אתה מתחיל) ולא להלחץ אם אתה "מעכב" רכבים מאחוריך, שיחכו, החיים שלך חשובים יותר. אין מה לפחד מכבישים מפותלים, הם רק עוד חלק מהמסלול שלך ואם תסיר את הפחד הזה ותרכב בשיקול דעת אין שום סיבה שלא תעבור בשלום.
    3> Honda NC700X 2012 - Chrissy
    106,200KM and counting

    Not all who wander are lost




  4. #4
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    כבישים מפותלים על דוש נשמע לי אחלה כיף שבעולם.

  5. #5
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG צפיה בהודעה

    אם הם שרדו את זה - גם אתה תשרוד.

    ומבחינת דגשים - מבט לפניה, לבלום לפני הפניה כשצריך ואם אתה צריך לבלום בתוך הפניה אז רק עם האחורי ובעדינות. להישאר בנתיב שלך, לרכב בקצב שמרגיש לך נוח (וגם קצת מתחתיו אם אתה מתחיל) ולא להלחץ אם אתה "מעכב" רכבים מאחוריך, שיחכו, החיים שלך חשובים יותר. אין מה לפחד מכבישים מפותלים, הם רק עוד חלק מהמסלול שלך ואם תסיר את הפחד הזה ותרכב בשיקול דעת אין שום סיבה שלא תעבור בשלום.
    אם אתה לא יודע אל תגיד סתם. אתה עוד תגמור מישהו עם השטויות שאתה מפזר פה.
    בפניות בולמים אך ורק עם הקדמי.
    בפניה כוחות בלימה על האחורי יובילו לנעילה מהירה יותר.
    החלקץ לאו סייד מובטחת.

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    בד"כ עדיף לא לבלום בפנייה אבל אם כבר באת מהר מדי אז משתמש בשני הבלמים בעדינות, הטריק בבלימה זה הפעלת כוח בהתאם למהירות ולהטייה.
    אתה לא מוטה כלכך ולא מהיר? תן לחיצה טובה!
    אתה בזווית קיצונית ונוסע מהר? תן לחיצה מאוד עדינה.

  7. #7
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2017
    הודעות
    44
    הנסיעה עברה בהצלחה, תודה רבה לכולם!

  8. #8
    אחד אומר קדמי, השני אחורי והשלישי בכלל שניהם. תאמתם ביניכם או שבמקרה יצא ככה?

    Sent from my T5 using Tapatalk

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    הכל אמיתי!
    אם בנימה רצינית, לדעת ההגיון שלי שני הגלגלים מסתובבים באותה המהירות, לכן לבלום רק עם אחד מהם יגרום לו לצאת מסנכרון עם השני.
    לכן אני חושב שצריך לבלום עם שניהם, לא סתם הם שם.
    לפעמים כשאני נוסע ישר ומהר אני לוחץ בעדינות קודם על הקדמי, משחרר ואז על שניהם.
    אבל בפנייה עדיף לא לבלום, נהג טוב יבוא במהירות נכונה ויבלום כמה שפחות בכללי במהלך הרכיבה.
    ואם כבר נכנסת מהר אז עם שניהם, ואת עוצמת הלחיצה יש לווסת בהתאם למהירות וזווית ההטייה.

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של rusty james
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,065
    הוורסיה שלי שונה עוד יותר...
    לסגור גז או לבלום תוך כדי הפניה יוציא אותנו מהקו ויזרוק החוצה.

    אם סחבוב מתהדק או נפתח... במקום להקטין מהירות - מבט רחוק, כידון קל, תנוחת גוף רפויה ועוד היגוי הפוך!
    תגע בשיא הפניה ותן בגז החוצה משם... יצמח לך שיער על החזה וגם תלמד לרכב!

    Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
    יחי המלך המומנט
    גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו

  11. #11
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    כמובן, הגז מפצה על הרבה טעויות רכיבה. אבל שוב נהג טוב לא יבלום בפנייה.
    מסכים איתך לגבי מבט, זה הכי חשוב.
    כשהייתי ניוב יצא לי לנעול מבט על מכשול ופשוט רכבתי לכיוונו ועפתי קיביניצ'ורטי.
    מבט לנקודה שאתה רוצה להגיע אלייה זה כלל ראשון ברכיבה.

  12. #12
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    גוני שני הגלגלים לא נוסעים באותה המהירות.
    הם גם לא עושים את אותו המסלול בנסיעה.
    אופנוע לא נשאר ישר אף פעם.

    אתה חושב שהם באותה המהירות מכיוון שהקדמי עושה מסלול קצר בהרבה.

  13. #13
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    אני בטוח שהם לא באותה המהירות המדוייקת אבל דיי קרובים במהירות.
    גם יש גלגל יותר גדול מקדימה בכל מיני כלים שונים.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 11-05-2017, 09:06
  2. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 08-05-2017, 11:30
  3. קניית אופנוע 250-300 סמ"ק לנסיעה עירונית/בין עירונית
    על ידי Dylan208 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 05-04-2017, 05:37
  4. תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 24-07-2016, 19:45
  5. רכישת אופנוע 300 לנסיעה יומית של 60 ק"מ
    על ידי netanelh85 בפורום כללי
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 15-11-2015, 14:02

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO