עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 18

אשכול: מחפש לקנות אופנוע בתקציב נמוך

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2017
    הודעות
    4

    מחפש לקנות אופנוע בתקציב נמוך

    תקציב: 10k-12k
    רישיון: a1
    דרישות: אופנוע כביש
    לנסיעות של 30-40 ק"מ ביום, בסופשים
    טיולים ארוכים יותר
    ללא מורכב ואין תוספות מיוחדות
    אני רוצה לקנות אופנוע שיהיה איתי לפחות שנתיים אם לא יותר.
    אין לי ניסיון רציני בטיפולים אך יש ידע בסיסי והכרה של חלקים באופנוע וטיפולים פשוטים כמו החלפת שמן, פילטר שמן ופילטר אוויר וכאלה.
    מחפש כלי שהתחזוקה, עלות טיפולים וחלפים שלו זולה, שיהיה אמין וכמה שניתן חסכוני.
    כרגע יש לי כיוון לגבי gs500e, אך פתוח להצעות רק אם אפשר לפרט ולתת מידע לגבי הדגמים שתציעו.
    היה לי x-evo 250 שנה בערך ורויאל אנפילד בהודו בסביבות החצי שנה.
    תודה!!

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    אני מניח שה-GS500 זה המתחרה הכי טוב שלך. אני רוכב על שלי כבר כשנה, ובערך 18 אלף ק"מ בתקופה הזו. הכלי משמש אותי להכל - נסיעות בעיר ומחוצה לה, לעבודה, ללימודים, חברים, טיולי סופ"ש, השכבות בהרים, שבילי קק"ל, נסיעות ארוכות בהרכבה ועוד.

    האופנוע מאוד נוח ברכיבה, גם בהרכבה, ואני לא מרגיש תשוש או עייף גם אחרי רכיבה ארוכה מאוד, וגם אין תלונות מצד המורכבים/מורכבות. צריכת דלק סבירה מאוד, בין 1 ל-19 ו-1 ל-26, תלוי מאוד איך אתה רוכב עליו. מרווח טיפולים של 5000 ק"מ לדגמים לפני 2001, ומ-2001 (כולל) כל 6000 ק"מ (למרות שאני עדיין מטפל כל 5000 לשקט הנפשי שלי). רוב הטיפולים די פשוטים ואפשר לבצע בבית (פילטרים, שמנים, פלאגים, מתיחת שרשרת, וגם כיוון שסתומים עם הכלים המתאימים וקצת נסיון, אין באמת צורך להכניס את האופנוע הזה למוסך מרוב שהוא פשוט, מה גם שרוב המוסכים פשוט לא יודעים לטפל בהם, מנסיון גם שלי וגם של חברים עם אותו הכלי).

    חלפים יש בשפע והמון, שיפורים, שדרוגים וכו'. גם בהרים ובפניות די חדות מרגיש בנוח (כמובן שלא סופרספורט אבל מתמודד יפה מאוד), ממליץ לשים צמיגים רדיאלים (מישלין פיילוט סטריט רדיאל, שורדים המון, אחיזה מעולה בגשם, הבדל משמעותי בבטחון בפניות). הבולמים מאוד רכים, מה שעוזר מעל מהמורות וכבישים משובשים, אבל האופנוע די קופצני בהשוואה להרבה אופנועים מודרניים (אני התרגלתי לזה, רבים שמים בולם אחורי של R6R משנת 06-09, או של SV650, שעוזר משמעותית בייציבות האופנוע). מהירות מירבית - לא בדקתי, הגעתי ל-180 פעם אחת והאופנוע הרגיש שיש עוד לאן לשאוף, חבר טוען שהגיע ל-194 לפי סקאלה. האופנוע לא מרגיש בבית במהירויות האלו, זה לא סופרספורט ואל תחפש להפוך אותו לאחד. לעומת זאת, הוא מרגיש בנוח על 120-130 וישייט בשמחה למרחקים ארוכים במהירויות כאלו, עם רזרבה נדיבה לעקיפה שמתחילה להגמר כשמגיעים ל-160 קמ"ש ומשם זה עניין של המתנה עם גז פתוח. עד 150-160 האופנוע מאוד יציב, באזור ה-170 זה כבר הרבה פחות מזהיר ומרגישים שהאופנוע לא נבנה למהירויות כאלו.

    מבחינת אמינות - אחד האופנועים האמינים שיצא לי להכיר, וזאת בתנאי שטופל נכון. לצערי הרב רובם הגדול של הכלים האלו עברו חיים מאוד לא קלים, כאופנוע ראשון לילדים בני 18 שהשתמשו בו קקרש קפיצה לאופנועי ספורט כבדים, משמע שלרוב הכלים מספר הידיים די גבוהה ומצבם לא מזהיר. אישית העברתי קרוב לחודש וחצי של חיפושים אינטנסיביים ויומיומיים בכל המקומות האפשריים (יד2, פשפשוק וכו') עד אשר מצאתי את שלי, ומאז אני נכנס מדיי פעם ללוחות המכירה לראות מה מצב הכלים בשוק - רובם שחוטים, ערימות חלודה על 2 גלגלים שמשום מה נדרש עליהם סכום לא-הגיוני, אך יש מציאות אם לחפש מספיק טוב ואפשר לצאת עם אופנוע מאוד אמין להרבה שנים (בתנאי שלא קורעים אותו).

    סוס עבודה לכל דבר, אוהב מאוד לשתות שמן, בייחוד בימים החמים של השנה, ולכן מומלץ לבדוק על בסיס יומי, בעיקר בהתחלה כשאינך מכיר את האופנוע. מחלות נפוצות - חלודה במיכל הדלק, באזור המוסתר על ידי המושב (ניתן לראות על ידי הסרה מהירה של המושב מה המצב), בולם אחורי נוזל/גמור (אם אתה מבחין ברטיבות בברזל שמאחורי הקפיץ - זה בולם נוזל שיש להחליפו), נזילות שמן (המחלה הכי נפוצה בארץ, יש לעבור על כל המנוע ולראות מהיכן והאם נוזל. זה יכול להיות תיקון פשוט כמו מחזיר שמן באזור הקלאצ' או אטם שידרוש פתיחה של כל המנוע). מאוד קל ללמוד עליו אחזקת אופנוע, ויש מספיק מידע עלי באינטרנט, בין אם בקהילה הבינלאומית באתר GSTwins, בקבוצה SUZUKI GS500 בפייסבוק (שמונה כמה אלפי חברים), או בקבוצה הקטנה שלנו SUZUKI GS500 ISRAEL עם מספר עשרות כלים מכל רחבי הארץ.

    מקווה שסיכמתי מספיק את הכלי, יתרונותיו וחסרונותיו. במידה ואתה תהיה סובלני - תוכל למצוא אופנוע נהדר שישמש אותך להרבה מאוד שנים ויקח אותך לכל קצוות הארץ ללא מאמץ. ממליץ בחום על דגמי 2001-2002, הם הדגמים האחרונים שיוצרו ביפן (כל מה שמ-2003 ומעלה עבר לייצור בברזיל, ואיכות החומרים ירדה עם המעבר, ממבט על כמה כלים בבעלות חברים שמעלים חלודה למרות היותם חדשים משלי) והם הראשונים מהצורה החדשה בעלת מיכל הדלק הגדול יותר (20 ליטרים לעומת 17) והקרבורטורים החדשים.

    בהצלחה בחיפוש! וכמובן שקח לבדיקה לפני קניה, שלא תיפול על נבלה חס וחלילה!
    3> Honda NC700X 2012 - Chrissy
    106,200KM and counting

    Not all who wander are lost




  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2017
    הודעות
    4
    תודה רבה tundraog פירוט נהדר והסבר מעמיק ומעולה, כמו שקראתי בביקורות ואתרים נוספים. אני אתחיל בחיפושים.
    כאשר אני מגיע לראות אופנוע כזה לסינון ראשוני, איך היית ממליץ לבדוק אותו? נזילות באזור המנוע? נזילות בבולם? איזה אזורים לבדוק ומה לחפש כדי למצוא את האופנוע התקין בייותר ככל הניתן?

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    בכיף, שמח לעזור.

    כשאתה מגיע לבדוק אופנוע, הבדיקה הראשונית היא קוסמטית והיא אינדיקטור לא רע למה עבר על האופנוע - שריטות על המנוע/מיכל דלק/אגזוז, מכות/חבטות למיניהם, נזילות מהמנוע/מהבולם האחורי וכן על המזלג הקדמי. מכניס מפתח ובודק שאכן כל מערכת החשמל עובדת (אור קדמי ואחורי, מאותתים, נורת ברקס כשאתה לוחץ גם על הקדמי וגם על האחורי). עוד אינדיקטור טוב הוא צבע השמן, שבמידה והוא שחור וסמיך מדובר במנוע שלא טופל כראוי, וראוי במקרה הטוב להחלפת שמן מיידית ובמקרה הרע לעבודה רצינית.

    מניע את האופנוע, ב-GS500 כמו ברוב אופנועי סוזוקי צריך למשוך את הקלאצ' עד הסוף ובו זמנית ללחוץ על הסטרטר, אבל יש כאלו שעקפו את המנגנון ואצלם האופנוע מניע רק בלחיצת סטרטר. בודק שהאופנוע רץ באופן חלק, כלומר נמצא בסל"ד סרק מבלי להתכבות (אם הסל"ד קופצני מעט, זה בסדר וזה אופייני לכלים האלו היות והקרבורטורים שלהם רגישים לכיוון). רואה שהאופנוע אינו מעשן כמובן, שואל את הבעלים מה צריכת השמן הממוצעת של האופנוע (דהיינו - כמה שמן אתה מוסיף ובאיזו תדירות?).

    אם הכל טוב, לוקח לסיבוב קצר. הגיר של ה-GS500 אינו חלק כמו כלים מודרניים ויש להעביר הילוכים בהחלטיות, אז אל תופתע אם הגיר מרגיש מעט נוקשה בהשוואה לכלים חדשים. בודק שהמנוע מגיב טוב למתן הגז וכי עליית הסל"ד אחידה (שאינך מרגיש "סתימה" בסל"ד מסויים בה הכח פשוט נעצר ואז "מתפרץ" עם מתן גז נוסף), שאין ריחות חזקים מהאופנוע, שהכל עובד כראוי ושאתה מרגיש טוב על האופנוע. אם הכל עבר כמו שצריך - ממליץ בחום לקחת בכל זאת לבדיקה במוסך מורשה שמכיר את הכלי, ואם שם הוא מקבל את ה"אוקיי" - ברוך הבא למשפחת ה-GS500

    אגב, ממליץ באופן מיידי לאחר הרכישה לבצע טיפול גדול, הכולל החלפת פילטר אוויר ופילטר שמן, שמן, פלאגים, מתיחת שרשרת וכיוון שסתומים (שניתן גם לעשות בבית, במידה ולא רוצה להסתכן - שאל בקבוצה הישארלית, יש אלו שיעזרו לך). מרגע זה בעצם "תאפס" את הטיפולים ותדע טוב מאוד כמה נשאר לך בין טיפול לטיפול.
    נערך לאחרונה על ידי TundraOG; 12-06-2017 בשעה 10:06.
    3> Honda NC700X 2012 - Chrissy
    106,200KM and counting

    Not all who wander are lost




  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    רובם המכריע של ה-GS בשוק במצב די מחפיר.
    האופנוע הזה לא עמיד ל"אונס" (דהיינו - רכיבה ממושכת בסל"ד גבוה).
    רוכבים רבים לא מודעים לכך, וגומרים מנועים.
    בדוק את האופנוע בשבע עיניים, בדגש על מצב המנוע.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    תבדוק kle או er5, אני מאמין שגם יכנסו לך לתקציב.
    אישית, לדעתי, עדיף לעלות בתקציב ולקנות משהו יותר מודרני.
    קנייה של אופנועים ישנים כאלה זה (במיוחד הGS) זה פרויקט.
    רוב האנשים בסוף מוציאים המון המון כסף על טיפולים ותיקונים ומבזבזים מלא זמן ככה שכבר יוצא שהיה להם יותר משתלם לקנות כלי חדיש.
    אל תקנה כלי אם הוא לא ממש במצב מושלם, אל תתפשר בגלל התקציב הנמוך כי אז אתה תאכל אותה חזק.

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    תבדוק kle או er5, אני מאמין שגם יכנסו לך לתקציב.
    אישית, לדעתי, עדיף לעלות בתקציב ולקנות משהו יותר מודרני.
    קנייה של אופנועים ישנים כאלה זה (במיוחד הGS) זה פרויקט.
    רוב האנשים בסוף מוציאים המון המון כסף על טיפולים ותיקונים ומבזבזים מלא זמן ככה שכבר יוצא שהיה להם יותר משתלם לקנות כלי חדיש.
    אל תקנה כלי אם הוא לא ממש במצב מושלם, אל תתפשר בגלל התקציב הנמוך כי אז אתה תאכל אותה חזק.
    לפעמים אין ברירה.
    אם מה שיש זה 10K, זאת לא סיבה לנסוע באוטובוס.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  8. #8
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    אני אמנם משוחד, כי אני מוכר אותו, אבל xt660 יתאים לך בול.
    מאז האוברול עשה קרוב לשישים אלף קילומטר.
    מתוכם אני עשיתי את הרוב. 40 אלף בערך והוא אצלי פחות משנה.
    אחד האופנועים היותר אמינים בהיסטוריה האנושית.

    וישאר לך עודף מהתקציב.

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי אברי צפיה בהודעה
    אני אמנם משוחד, כי אני מוכר אותו, אבל xt660 יתאים לך בול.
    מאז האוברול עשה קרוב לשישים אלף קילומטר.
    מתוכם אני עשיתי את הרוב. 40 אלף בערך והוא אצלי פחות משנה.
    אחד האופנועים היותר אמינים בהיסטוריה האנושית.

    וישאר לך עודף מהתקציב.
    רישיון A1?
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  10. #10
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    47 כס, להשיג אמשור ממטרו לא יהיה בעיה גדולה
    בa1 עיקבו אותי שוטרים פעם או פעמיים ומעולם לא אמרו לי דבר.
    כנל חברת הביטוח שיודעת שהוא 47 והכל טוב.

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    לפעמים אין ברירה.
    אם מה שיש זה 10K, זאת לא סיבה לנסוע באוטובוס.
    מסכים אתך לגמרי. עדיף אפילו 50 סמ"ק שבור מאשר אוטובוסים.

  12. #12
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2017
    הודעות
    4
    זאת הבעיה שלי ניסיתי אוטובוסים כבר חודש - חודשיים, אבל זה בלתי נסבל ומבזבז לי יותר מידיי זמן, לכן אני רוצה לקנות אופנוע כבר. אולי אוכל לחכות לחודש הבא ולהעלות לעצמי את התקציב ל15K, השאלה אם זה יהיה רלוונטי לאופנוע חדש יותר. אינני מתכוון כרגע להוציא רישיון ללא הגבלה לכן הסתכלתי על ישנים יותר, בהתחלה חשבתי על CBF250 אבל הבנתי שלמטרות שלי הוא חלש מידיי. תוכלו להציע לי כלי אחר עד סביבות ה15K (למרות שלאחר מכן לא יהיה לי כסף זה התקציב במלואו כך שזה גם לא הכי חכם)
    תודה על כל התגובות עד עכשיו!!

  13. #13
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2017
    הודעות
    149
    תקציב נמוך הוא בהחלט לא סיבה לנסוע על אוטובוסים.
    מניסיון אני רוצה להוסיף כמה דברים.
    רכישת כלי ישן מאד לשימוש יומיומי כנראה יצריך מהכיס שלך לא מעט תיקונים. אלו גם סכומים לא קטנים שמעבר להיבט הפיננסי גורמים ללא מעט תסכול, כי זה גם גורם לך לשרת את הכלי במקום שהוא ישרת אותך וגם גורם לך להוציא את הכסף שאין, שניסית לחסוך במעמד הרכישה.

    בראייה לאחור, כשאני בוחן כמה רכישות פחות מוצלחות שעשיתי, אני ממליץ לקחת הלוואה מסוימת מהבנק ולרכוש אופנוע משנתונים יותר מתקדמים :
    1. תשלומי ההלוואה הקבועים וידועים מראש למעשה יחליפו תשלומים שבאים בהפתעה, מכל מני תיקונים כאלה ואחרים.
    2. כלי יותר חדש, מתקדם ומהנה כנראה.

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי galoshri1 צפיה בהודעה
    זאת הבעיה שלי ניסיתי אוטובוסים כבר חודש - חודשיים, אבל זה בלתי נסבל ומבזבז לי יותר מידיי זמן, לכן אני רוצה לקנות אופנוע כבר. אולי אוכל לחכות לחודש הבא ולהעלות לעצמי את התקציב ל15K, השאלה אם זה יהיה רלוונטי לאופנוע חדש יותר. אינני מתכוון כרגע להוציא רישיון ללא הגבלה לכן הסתכלתי על ישנים יותר, בהתחלה חשבתי על CBF250 אבל הבנתי שלמטרות שלי הוא חלש מידיי. תוכלו להציע לי כלי אחר עד סביבות ה15K (למרות שלאחר מכן לא יהיה לי כסף זה התקציב במלואו כך שזה גם לא הכי חכם)
    תודה על כל התגובות עד עכשיו!!
    יש לי אחלה אופנוע ישן, שאני רוצה למכור בחצי מזה

    15K זה הרבה כסףך בשוק של היום.
    קונה לך אופנוע 250 בן שנתיים עד 4.
    תסתכל על הנינג'ה 250 החדש (סינגל), דיאלים VJF כי הם זולים. תוכל לקנות כלי בן שנתיים.
    תסתכל על הנינג'ה 250 הישן (טווין) כי הוא אחלה אופנוע לדרישות שלך. ישן יותר - אבל סה"כ, זה אופנוע אמין מאוד (תחת הדיסקליימר הרגיל - כשקורעים את האופנוע, הוא מת מוקדם. כל אופנוע).
    תשקול גם CBR250. מבחינת אמינות אני רגוע יותר לגבי הנינג'ה, אבל סה"כ - הם נוסעים. אל תיבהל מהמחירים ביד2, אין מצב שמישהו מוכן לשלם את זה. משמע - מי שרוצה למכור, יתגמש.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  15. #15
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2017
    הודעות
    4
    קודם כל תודה על ההערה וההארה לגבי כלים אחרים, לדעתך הכלים האלו יכולים להספיק מבחינת כח לעומת הדגמים שכבר הציעו פה? בטיולים בסופי שבוע מידיי פעם, בעקיפות יומיומיות בכבישים בינעירוניים ובעלות ותחזוקה לעומת הגדולים יותר? וגם אם לא ימאס לי מהם מהר, מאחר ואני מתכנן להחזיר בכלי שאקנה לפחות שנתיים ויש סיכויים שבמהלך כל התואר שזה 4 שנים.
    תודה!!

אשכולות דומים

  1. תגובות: 58
    הודעה אחרונה: 11-09-2017, 11:29
  2. מחפש מסגרת עם פרופיל נמוך ל GOPRO SESSION 4/5
    על ידי סער666 בפורום פורום קנייה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 29-01-2017, 20:37
  3. כמה נמוך עוד אפשר להתדרדר?
    על ידי droravr בפורום כללי
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 19-11-2016, 22:23
  4. מחפשת 125 נמוך קומה
    על ידי Shiran81 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 30-04-2016, 11:30
  5. מתח טעינה נמוך? ויראגו 500
    על ידי arima בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 08-10-2015, 20:19

תגיות עבור אשכול הזה

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO