פלאג בקלות יכול לגרום, תתחיל משם, תוציא, תבדוק מרווח, תנקה ותחליף בהקדם
Sent from my ONE A2001 using Tapatalk
שלום לכולם
יש לי בעיה שאיני מצליח להבין אותה.
יש לי גילרה ראנר 2011 200 סמק עם 30,000 קמ, התחילה לו בעיה מוזרה שהמוסך לא מצליח לפתור אותה כי היא לא קוראת כל הזמן.
אני נוסע עם הקטנוע בסביבות ה 15 קמ ביום, יכול לנסוע שבוע בלי בעיה ואז פתאום צצה התקלה.
התקלה - מתחיל נסיעה והקטנוע נכבה באמצע נסיעה לא בבת אחת לאחר 10 מטר.
ההרגשה שהקטנוע לא מקבל דלק למרות שמסובב את המצערת אין תגובה.
נותן לו לנוח מגיע למחרת בבוקר מניע ונוסע כרגיל כאילו לא קרה שום תקלה.
התחלתי עם תוסף דלק כנראה לא עזר.
הזמנתי פילטר דלק ופלאג ממתין שיגיעו.
בנוסף הזמנתי ספרי קרבורטור לנקות אותו.
ממה יכולה להיגרם התקלה מתוארת?
בנוסף מחפש מוסך מומלץ לגילרה ראנר באזור המרכז.
תודה
פלאג בקלות יכול לגרום, תתחיל משם, תוציא, תבדוק מרווח, תנקה ותחליף בהקדם
Sent from my ONE A2001 using Tapatalk
אחרי החלפת פלאג, אם זה לא יעזור, תבדוק כמה כיוונים - וואקום במיכל דלק (איך שמפסיק לעבוד, פתח מכסה מיכל דלק ותראה אם אתה שומע וואקום חזק - "ססס" כזה), שסתום מצוף בקרבורטור (זה ייפתר ע"י ניקוי קרב', אפשר לנסות לבדוק ע"י דפיקות לא חזקות מדי על הקרב' אחרי שהמנוע דמם ולראות אם לא מניע אחרי דקה).
כל נקודה במסלול של הדלק מהמיכל לקרבורטור, אם יש שם בעיה של מעבר (מלוכלך \ צינור מקופל \ סתום), יכולה לגרום לזה. וגם פלאג או קויל, אם זה כיוון אחר של תקלה.
והכותרת היא לא ממש "לא מניע", אלא "מדומם בפתאומיות ומניע אחרי מנוחה", אז ערכתי.
ל
היתה לי בעיה דומה שהסתיימה בליפוף סלילים. כאשר המתכת מתחממת ומתפשטת בנקודה מסויימת, היא היתה מקצרת
Sent from my ONE A2001 using Tapatalk
לפותח האשכול,קיבלתי את ההודעה שלך אענה לך כאן.
הבעיה נובעת בגלל שאין הצתה או שלא מגיע דלק.
כשזה קורה בפעם ההבאה,נסה להניע מספר פעמים ולאחר מכן שלוף את הפלאג ותאבחן אם יש ניצוץ והאם נכנס דלק לתוך המנוע
פלאג רטוב ברוב המקרים מעיד על שאין הצתה ופלאג יבש מעיד על שלא נכנס דלק.
אי הצתה בקטנוע שלך ברוב המקרים נובעת בגלל קויל שהתפגר.
עדכון
ניסיתי להניע שוב, לא מניע.
הוצאתי את הפלאג בדקתי יש ניצוץ אבל הראש יבש.
מה השלב הבא לנסות, מאיפה לא מגיע הדלק לקרבורטור?
יש דלק? נתק את הצינור שהולך מהמיכל למאייד, יורד דלק?
Sent from my ONE A2001 using Tapatalk
יש דלק.
כאשר מנתק את הצינור שמתחבר לקרבורטור, הדלק יוצא כאשר אני מנסה להניע.
אז הקרבורטור סתום או מחט שחוקה... אני מנחש שמחט (התחיל רק אחרי נסיעה ארוכה והחמיר)
Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
הנסיעות שלי ביום הם 15 קמ, אין לי נסיעות ארוכות.
לאחר בירור טלפוני עם מוסך אחר, גם טענו שזה קשור למחט אז אני גם משער שזאת המחט שחוקה ואז היא נתפסת.
בכל מקרה מחר גורר אותו למוסך ויעדכן מה הבעיה בסוף.
עדכון:
הקטנוע עבר ניקוי קרבורטור במוסך.
אמרו "פירקו את הקרבורטור ניקו לו את הצורה היה מלוכלך עכשיו הוא מניע"
תודה על עזרה