אז ג'יפ נכנס לי לנתיב וליטף לי את הזנב, התוצאה היא אופנוע מושבת, כידון עקום, פלסטיקה שבורה, רגליות שבורות ועוד המון.
צריך המלצה למוסך שידע להחזיר אותו לקדמותו בצורה המקצועית ביותר.
מה אתם אומרים על starcycle בגולומב?
אז ג'יפ נכנס לי לנתיב וליטף לי את הזנב, התוצאה היא אופנוע מושבת, כידון עקום, פלסטיקה שבורה, רגליות שבורות ועוד המון.
צריך המלצה למוסך שידע להחזיר אותו לקדמותו בצורה המקצועית ביותר.
מה אתם אומרים על starcycle בגולומב?
מה קורה איתך? נפלת?
Sent from my Elephone P6000 using Tapatalk
קודם כל אם מדובר בתאונה שאתה תובע את הביטוח של הנהג הפוגע כי הוא אשם, תיצור קשר עם חברת הביטוח שלך תבקש הנחיות, הם קודם כל יתנו לך רשימה של שמאים שאתה תזמין מי שאתה חושב לנכון להעריך את הנזק, יכול להיות שהנזק יהיה 50% משווי האופנוע ואז יורידו לך את האופנוע מהכביש ואתה תקבל מחירון. כמובן גם שיש להם מוסכי הסדר שיכולים להמליץ לך עליהם.
אם לא מדובר בדבר כזה ואתה צריך לשאת בעלות התיקון, דבר ראשון תתחיל לברר על עלות תיקון של הפיירנג ואולי להזמין מדוד אייבי פיירנג חדש, וגם את החלקים שנשברו שכן בארץ אתה תשלם יותר מכפול על כל חלק מקורי, לגבי המוסך, יש המלצות על הרבה מוסכים באזור המרכז, תיקח הצעת מחיר מכולם ואז תחליט.
תיצור קשר עם הביטוח שלך, תגיד להם זה המחירון של האופנוע, אלא חשבוניות של השקעה בחודש וחצי האחרונים שהאופנוע אצלי, עקב צמידות הזמנים מגיע לי פיצוי מלא שכן העליתי את ערך האופנוע אפילו מעל המחירון עקב השדרוגים האלה, תראה מה יש להם לומר. הבעיה בתאונה עם נזק כזה שלא משנה מה תעשה רוב הסיכוים אתה תעבור את 50% שווי האופנוע ולכן עדיף להשבית.
barel31, דבר ראשון תרגיש טוב, וטוב לשמוע שעברתה את התאונה בשלום.
לגבי האופנוע, אני לא חושב שיש לך הרבה מה לעשות, כאשר השמאי מחליט שמדובר בטוטלוס אז זה טוטלוס ואין דרך אחרת.
אני מאמין שהביטוח ישלם לך רק מחירון, בכל מקרה תנסה לעשות מה שבייקר בוי אמר לך כולל הוצאות רישוי וכו..
בנוסף שכחתי לומר,במקרים רבים האופנוע שמוכרז טוטלאס נשאר אצלך ואז אתה יכול למכור אותו לחלקים,תרוויח עוד כמה אלפיות מעטות ותהנה.
אם האופנוע לא נשאר אצלך תפרק את התוספות שהרכבת.