יש הרבה חברות שמציעות במחירים הגיוניים יותר. תריץ חיפוש
רכשתי לפני מספר ימים את האס וי החדש,
התעניינתי לגבי סליידרים שיגנו על המנוע, הציעו לי מקוריים של סוזוקי ב 2000 ש"ח.
נראה לי קצת מוגזם, האם ניתן להשיג באיכות טובה במחיר קצת יותר שפוי ?
יש הרבה חברות שמציעות במחירים הגיוניים יותר. תריץ חיפוש
אין ספק שיש זולים יותר. בכל מקרה, מצ״ב לינק למקוריים בכחצי מחיר...
https://www.ebay.com/itm/222418289495
http://www.svracingparts.com/
שלח מייל לבלייר, בעל האתר. עונה מהר, ענייני ושולח לארץ עם "הבנה לקשיי המכס/דואר". קניתי ממנו את הסליידרים לSV שלי (דגם ישן) והם עמדו יפה במשימה. בטח לא 2,000 ש"ח...מטורף. 100$ בערך לסליידרים מצויינים. אבניר אולי הורידו מחירים לכלים, אבל משחילים בכל דרך אחרת את האקסטרה...הזוי
גם לי זה נראה הזוי לחלוטין
בסוזוקי בכל אופן טוענים שסליידרים באיכות נמוכה יכולים לעשות יותר נזק מתועלת כאשר הם מקבלים מכה חזקה
מה דעתכם ?
אין ספק. סליידר אמור לספוג ולשכך את האנרגיה שעוברת מהמכה לאופנוע ולא פעם להישבר תחת העומס. יחד עם זאת, יש סליידרים ברמה נמוכה שקורסים תחת העומס ונפרדים מהאופנוע (כמובן שזה גם תלוי בעוצמת המכה אך הכוונה שלי היא שנפרדים במכה חלשה מהמצופה) או חזקים מידי שלא סופגים את האנרגיה ומעבירים אותו לאופנוע בדגש על השלדה.
יחד עם זאת, השאלה היא עד כמה המקוריים שסוזוקי מציעים לך טובים...
דבר אחד בולט מאוד הוא שסוזוקי ייצרו סליידרים עם שתי נקודות עוגן.
לעומת חברות אחרות שלהן יש רק נקודת עוגן אחת.
אני חושש שסוזוקי יודעים משהו שאנחנו לא, ואולי יש סיבה מספיק טובה לחלוקה של האנרגיה בצורה הזו בדגם הזה.
אני בדיוק רכשתי את SV, ומחפש לו סליידרים כך שהדילמה רלוונטית גם עבורי.
אין לי ספק ש PUIG ו R&G עושים סליידרים מחומרים איכותיים אבל ברמת פיזור האנרגיה יש ייתרון לחלוקה.
מישהו הזמין כבר/ עומד להזמין יודע על אפשרויות נוספות להזמנת המקוריים ?
מוטי.
-->SV650<--
מישהו כאן מצא פיתרון סליידרים לsv?