הוורסיס X300 - הבייבי-אדוונצ'ר החדש של קוואסאקי - מתגלה כאופנוע בוגר, כלי תחבורה מצוין, ועם יכולות שטח לא מבוטלות.
http://fullgaz.co.il/?p=122403
![]()
הוורסיס X300 - הבייבי-אדוונצ'ר החדש של קוואסאקי - מתגלה כאופנוע בוגר, כלי תחבורה מצוין, ועם יכולות שטח לא מבוטלות.
http://fullgaz.co.il/?p=122403
![]()
נשמע כמו אחלה מכונה!
מעניין מה ההיגיון שהנחה את המהנדסים בבחירת יחס ההעברה הסופי. פשוט לקחו גלגל"שים מהנינג'ה, או שהשקיעו בזה קצת יותר מחשבה?
ועוד שאלה:
מה כבר עושים בפאקינג טיפול 12, שהוא עולה 1400 ש"ח?
ומה כבר עושים בטיפול 24, שהוא עולה (נשימה עמוקה) - 2300 ש"ח?
מה זה, דוקאטי?!
מי יקנה אופנוע "קטן וחסכוני", אם את כל החיסכון משאירים עבור טיפולים שוטפים במוסך?
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
אם הסל"ד ב 100 קמ"ש הוא 8000 , לכמה להערכתך הוא ירד לאחר החלפת גלגל השניים ושינוי יחס ההעברה?
http://www.gearingcommander.com/
זה הולך להיות החבר החדש שלך.
תכיר, נעים מאוד.
כל שינויי אפשרי שאתה רוצה לעשות - הוא יגיד לך מראש מה ייצא לך בסוף. מבחינת מהירויות, וסלד"ים, ועד מצבי שחיקה של סט הגלג"ש כתלות בכל קומבינציה שתבחר.
נ-ב: ברשימת דגמים של קוואסאקי משפחת הוורסיס מופיע תחת הסימון KLE
נראה שהשינויים של היורו 4 הם מה שגרמו ליותר כוחות סוס מהנינג'ה והZ, פחות מומנט והילוכים קצרים עוד יותר. דיי חבל, נראה לי דווקא המנוע של היורו 3 היה יותר טוב.
אני צודק?