
נכתב במקור על ידי
moonshield
תודה על הדעות והתגובות.
לגבי ה BMW, מה שבעיקר מדליק לי נורה אדומה זה המצב של הכלי. נראה שהבחור שמוכר אותו לא באמת יודע את מצב הכלי, וכמו שכתבתי ניכרים סימני שמן ושאר נוזלים על המנוע. כמוכן העובדה שהצמיגים גמורים, רפידת בלם קדמים גמורה והמצבר שלא הוחלף, ביחד עם העובדה שהכלי עשה 15000 ק"מ (מ 75-90) בלי לעבור טיפול גדול יכולים להעיד על כלי מוזנח משהו. אם נניח שמכאנית הכל תקין מתחת לכיסא עדיין יש יישור קו מינימלי של מעל 3000 ש"ח לפני ה 1500 ש"ח שידרשו כדי להגביל אותו ל A1. היתרון היחסי שלו הוא שיש לו ABS (לא ניתן לניתוק- עוד תקלונת ליישור הקו)
לגבי הוויסטרום, הוא נמצא באישימוטו בסה"כ מתחילת השבוע (בוודאות, כי הייתי שם בסופ"ש הקודם). כמובן שהוא נראה וויזואלית הרבה יותר טוב, הוא מגיע עם ארגז, ומיגונים (ידיים ומנוע). התחייבות מלאה על מנוע שילדה וגיר (הבחור של ה BMW לא ידע על מה מדובר), אפשרות תשלומים, אך ללא אופציית טרייד אין (לא קונים דיאלים...). חיסרון יחסי- אין ABS.
בשיחות עם סטפן ועם המוסכניק שלי (פרפקט אופנועים בראשון), שניהם היו לטובת הסוזוקי. לשניהם לא נראה בעייתי עניין הק"מ, בעוד שהאמינות, זמינות החלקים,
השנתון והסחירות העתידית שיחקו לטובת היפני.
אברי,
מחזק את מה שאלכס אמר, אני כבר די הרבה זמן חורש את לוחות היד 2 של הגרמני, ולצערי כרגע זאת תקופה שהשוק שם (ובכלל) מאוד דליל. G650GS יש אחד שעודכן מאוד מזמן, לכן כנראה לא רלוונטי. F650GS יש 2-3 אקטואלים, שאני יודע שהם בלוח כבר מעל חצי שנה (מה שיכול להעיד על מצבם) וזהו בערך.
לגבי האופציות של גלדיוס או SV, אני מבין את מה שאתם אומרים, ועדיין רכיבה שפופה מאוד לא נוחה לי. ברור לי שזה משהו שמתרגלים אליו, אבל אני לא מחפש לקנות משהו שאני אתרגל ל(אי) נוחות שלו עם הזמן. אם זה היה המצב הייתי במצב טוב בהרבה, בעיקר כי יש המון נייקדים בשוק, בטח לעומת הדו"ש-תיור שאני מחפש. דבר נוסף שמפריע לי בנייקדים זה היעדר מיגון רוח (שגם לזה יש פתרונות כמובן, אבל אותה תשובה כמו מקודם).