קניתי אזעקה מחו"ל והחלטתי להתקין בעצמי, אני לא רע בדברים האלה.
בעיה אחת נתקלתי בה שאני אשמח להבין יותר וגם מידע שלא רוצים לתת לי פשוט.
האזעקה מגיעה עם פיצ'ר להנעה דרך השלט וניתוק מנוע.
הדיאגרמה של המוצר מתארת לאן צריך לחבר את החוטים אבל.... האופנוע הזה קצת מסובך, הכל מוסלק מאוד טוב וקשה להגיע לחוטים פה.
עשה לי את המוות רק להכניס את כל החלקים לאופנוע.
החברה לא מסכימה לתת לי דיאגרמת חיווט של האופנוע, שאם היה לי את זה הייתי יודע היכן לחבר את החוטים שנשארו לי.
אז לאחר כל החפירה נסכם:
א. מי יכול להגיד לי איפה אני יכול למצוא דיאגרמת חיווט לאופנוע שלי, דגם לש'שדשלן מןמחש 250SL ABS 2016- וצאו מנקודת הנחה שחפרתי את הרשת חבל"ז ולא מצאתי, אז בלי תשובות של "חפש בגוגל" בבקשה.
ב. האם מישהו יודע או יש לו ניסיון וטיפים לגבי איך לחבר את החיווט נכון שיעבוד ולא יגרום גם נזק?
ראיתי עצות על חיבור של רזיסטור לחיווט של הסטרטר ועוד עצה לגבי חיבור ניתוק המנוע בכבל של הפיוז במקום במיקום אחר.
עזרה בבקשה.
בעיה. אם לא מחברים את כל הפיצ'רים נוצרת בעיה.
חיברתי רק את הבסיס וגיליתי שבגלל שלא הכל מחובר האזעקה כל הזמן מחמשת את עצמה באמצע הנהיגה בלי סיבה.
האינדיקטור שלה למצב חיווי האופנוע כדלוק או כבוי תלויה בחיבור של אחד מכבלי ההצתה מרחוק.
מה שכן אם מישהו ומנתק את האזעקה באותו רגע הוא ניתק גם את המנוע ולא ניתן להניע בכלל (זה כי ביצעתי את חיבור ניתוק המנוע צמוד לפיוז (לפי המלצות שונות גיליתי שזה גורם לכך שהגנב האומלל שינתק את האזעקה פשוט לא יוכל להניע וזה נוח, מקסימום נשרף פיוז).
אני פשוט לא מצליח להבין לאן לחבר את 2 הכבלים האחרונים.
אני חייב דיאגרמת חיווט לאופנוע..
דיאגרמת חיווט נמצאת בספר הרכב - service manual - של האופנוע שלך.
הבעיה היא - מחיפוש קצר, אין כאלה להורדה - לא שלך ולא של Z250SL, והאפשרויות שלך מסתכמות בלרכוש ספר מקורי ב-$90. השקעה נבונה אם האופנוע יחזיק אצלך יותר מכמה חודשים ואם אתה מתכוון לטפל בו לבד.
הכותרת לשרשור שלך לא מוצלחת בכלל, ולכן אני עורך אותה. תקפיד להבא.